• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
8

چرا سرمربی استقلال با ستاره‌ها سر ناسازگاری دارد؟!

  • کد خبر : 31817
  • 04 اردیبهشت 1394 - 9:36
چرا سرمربی استقلال با ستاره‌ها سر ناسازگاری دارد؟!

سرمربی استقلال پس از یک فصل ناموفق در لیگ سیزدهم و از دست دادن جام‌حذفی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، به هواداران تیمش وعده داده بود. در فصل چهاردهم (لیگ جاری) دو قهرمانی به آنها تقدیم می‌کند اما حالا که تنها چهار بازی به پایان لیگ‌ برتر باقی مانده، آبی‌پوشان در رده پنجم لیگ و […]

سرمربی استقلال پس از یک فصل ناموفق در لیگ سیزدهم و از دست دادن جام‌حذفی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، به هواداران تیمش وعده داده بود.

چرا سرمربی استقلال با ستاره‌ها سر ناسازگاری دارد؟!

در فصل چهاردهم (لیگ جاری) دو قهرمانی به آنها تقدیم می‌کند اما حالا که تنها چهار بازی به پایان لیگ‌ برتر باقی مانده، آبی‌پوشان در رده پنجم لیگ و صاحب کمترین شانس برای قهرمانی و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند و جام‌حذفی را هم از دست داده‌اند تا دومین سال ناکامی سراسری را تجربه کنند!

با اینکه بیش از ۱۴ سال از دوران مربیگری سرمربی استقلال می‌گذرد، او کماکان با ستاره‌ها دچار مشکل است و معمولاً بیش از یک فصل آنها را تحمل نمی‌کند و به جرأت می‌توان گفت لااقل در دو فصل اخیر استقلال بیشترین ضربات را از همین اختلافات و مشکلات خورد. او از ابتدای حضورش در استقلال به عنوان سرمربی، لیگ سوم حرفه‌ای، بسیاری از ستاره‌های آن زمان تیمش نظیر سهراب بختیاری‌زاده، هادی طباطبایی، مهدی پاشازاده، مهدی هاشمی‌نسب، سیروس دین‌محمدی، احمد مؤمن‌‌زاده و… را از تیم کنار گذاشت تا نفرات جوان‌تر و مورد اعتماد خود را وارد تیم کند.

در آن زمان شاید خیلی‌ها از این حرکت انتقاد کردند ولی خیلی‌ها به او حق می‌دادند که با توجه به سن و سالش و تجربه اندک در مربیگری، کسانی که محبوبیت زیادی نزد هواداران دارند و ممکن است برایش دردسرساز شوند را کنار بگذارد و جوانانی را به کار بگیرد که به اصطلاح از او حساب برده و حرف‌شنوی دارند اما امروز که دیگر او یک مربی باتجربه و با افتخارات متعدد خود را بالاتر از سایرین می‌داند، مشکلاتش با ستاره‌ها توجیه منطقی ندارد.

در همین دو فصل اخیر او آشکارا و پنهانی با بازیکنانی مانند مجتبی جباری، فرهاد مجیدی، جواد نکونام، سیدمهدی رحمتی، سیاوش اکبرپور، جی لوید ساموئل و آندرانیک تیموریان به مشکل خورد و یا آنها را از تیم کنار گذاشت، یا خود این بازیکنان از استقلال رفتند اما عملاً این رفت و آمدها هیچ حاصلی برای آبی‌ها نداشت و طی دو فصل گذشته هم قهرمانی لیگ از دست رفت و هم قهرمانی جام‌حذفی و اکنون تنها امید و آرزوی هواداران استقلال این است که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای دومین فصل پیاپی از دست نرود.

افکازنیوز

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=31817

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.