• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

کارشناس ارشد اقتصاد : کمک بزرگ به اقتصاد کشور ایجاد انضباط مالی است

  • کد خبر : 32229
  • 10 اردیبهشت 1394 - 11:37
کارشناس ارشد اقتصاد : کمک بزرگ به اقتصاد کشور ایجاد انضباط مالی است

کارشناس ارشد اقتصاد گفت : کمک بزرگ به اقتصاد کشور ایجاد انضباط مالی است و دولت تا حدودی توانسته تورم را کنترل کند البته بهای سنگین رکود را هم داشته است . حسین محمودی  “در رابطه با سخنان رحمانی فضلی وزیر کشور در مجلس گفت : رحمانی فضلی به مجلس دعوت شده اند و مدعی […]

کارشناس ارشد اقتصاد گفت : کمک بزرگ به اقتصاد کشور ایجاد انضباط مالی است و دولت تا حدودی توانسته تورم را کنترل کند البته بهای سنگین رکود را هم داشته است .

حسین محمودی  “در رابطه با سخنان رحمانی فضلی وزیر کشور در مجلس گفت : رحمانی فضلی به مجلس دعوت شده اند و مدعی شده اند که سخنان ایشان در رابطه با پول های کثیف بد انتقال داده شده است .

کارشناس ارشد اقتصاد افزود : منظور وزیر کشور پیشگیری از وقوع یک اتفاق بوده است و در هر صورت پیشگیری از چنین اتفاقاتی که هر کسی بتواند در جامعه تاثیر گذار باشد بسیار حیاتی است ، وظیفه دولت و مجلس است که با تمام توان اهتمام خود را بکار گیرد تا پولهای کثیف و باد آورده صاحبان زر و زور نتوانند در مراکز قدرت و تصمیم گیری وجود داشته باشند .

وی ادامه داد : اگر افرادی بتوانند توانی و عملیات اجرایی قسمت های مختلف کشور را در دست بگیرند در این صورت مافیا در ستون های مختلف اقتصادی و سیاسی کشور و بازارهای مختلف نفوذ می کنند و در بخش های مختلف منافع خود را در جهت تامین منابع خودشان انجام می دهند .

محمودی اظهار داشت : به هر حال این یک تلنگری است تا هوشیاری مجلس ، دولت و مردم تحت بیانات مقام معظم رهبری در جهت پیشگیری از چنین اتفاقاتی در مسائل مختلف کشور مد نظر قرار گیرد.

 کمک بزرگ به اقتصاد کشور ایجاد انضباط مالی است

این استاد دانشگاه در خصوص کاهش سودهای بانکی بیان کرد : کمک بزرگ به اقتصاد کشور ایجاد انضباط مالی است و دولت تا حدودی توانسته تورم را کنترل کند البته بهای سنگین رکود را هم داشته است .

وی با بیان اینکه درمان هر بیماری هم ممکن است عواقبی در بر داشته باشد ، گفت : انضباط مالی می تواند تا حدودی شرایط را تحت کنترل خود بیاورد و باعث کاهش تورم شود و در صورت این کاهش تورم نرخ سود بانکی هم کاهش می یابد .

بانک های دولتی باید از طریق پیشنهادهای مختلف خودشان را به سپرده گذاران پیشنهاد کنند

کارشناس ارشد اقتصاد با ناکارآمد دانستن سیستم بانکی و بالابودن هزینه ها خاطر نشان کرد : در وضعیت فعلی بایستی کنترل بانک مرکزی بیشتر شود و بانک های دولتی ما خودشان را از طریق بسته ها و پیشنهادهای مختلف در سودهای بالاتری به سپرده گذاران پیشنهاد بکنند .

محمودی با بیان اینکه امیدواریم با کاهش نرخ تورم به سمت کاهش نرخ سود بانکی حرکت کنیم ، ادامه داد : تقاضا برای کاهش تسهیلات بسیار بالاست و این ناشی از رکود است .

وی در پایان اظهار داشت : مشکلات مربوط به نوسانات ارزی و تورم در سال ۹۱ بسیاری از تولیدکنندگان و مسلمانان را دچار مشکلاتی شرعی کرده است  و این باعث شده است وام هایشان استمهال و نیاز به نقدینگی باشد و خرید تسهیلات باعث کاهش نرخ سود تسهیلات نمی شود و یا در صورت کاهش برای دریافت آن مراحل طولانی در راه باشد.

انتهای پیام/راه دانا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=32229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.