• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
7

ازدواج موقت بهانه‌ای برای اخاذی در شهریار

  • کد خبر : 32545
  • 14 اردیبهشت 1394 - 10:19
ازدواج موقت بهانه‌ای برای اخاذی در شهریار

اعضای باندی که با طعمه قرار دادن یک زن به بهانه‌ ازدواج موقت افراد را به داخل منزلی در فردوسیه شهریار کشانده و از آنها اخاذی می‌کردند، توسط پلیس آگاهی غرب استان تهران دستگیر شدند. به گزارش نبض سحر به نقل ازفرهنگ نیوز ، اعضای باندی که با طعمه قرار دادن یک زن به بهانه‌ […]

اعضای باندی که با طعمه قرار دادن یک زن به بهانه‌ ازدواج موقت افراد را به داخل منزلی در فردوسیه شهریار کشانده و از آنها اخاذی می‌کردند، توسط پلیس آگاهی غرب استان تهران دستگیر شدند.

به گزارش نبض سحر به نقل ازفرهنگ نیوز ، اعضای باندی که با طعمه قرار دادن یک زن به بهانه‌ ازدواج موقت افراد را به داخل منزلی در فردوسیه شهریار کشانده و از آنها اخاذی می‌کردند، توسط پلیس آگاهی غرب استان تهران دستگیر شدند.

منصور خدادادی اظهار کرد: فردی به پلیس آگاهی مراجعه کرده و گفت چند روز پیش با خانمی که خود را مطلقه معرفی کرده بود آشنا می‌شود و جهت آشنایی بیشتر با انگیزه ازدواج موقت با وی به منزلش در فردوسیه می‌رود و پس از ورود به منزل بلافاصله دو مرد وارد منزل شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و از وی فیلمبرداری کرده و اموالش نظیر پول و مدارک را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهِی غرب استان تهران در ادامه اظهار کرد: ضاربان با تهدید شاکی از طریق تلفن و با شماره‌های متفاوت در قبال عدم انتشار فیلم در فضای مجازی و پس دادن مدارکش مبلغ ۳۰ میلیون تومان پول نقد درخواست می‌کنند.

وی بیان کرد: با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی و بررسی دوربین مداربسته محیط اطراف محل وقوع جرم در نهایت سارقان مورد شناسایی قرار گرفتند و طی قرار صوری جهت دریافت مبلغ در خواستی، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

خدادادی در پایان متذکر شد: در بازجویی متهمه اعتراف کرد که به دلیل فقر شدید مالی و اعتیاد شدید همسرش به مواد مخدر با همدستی برادر و همسر خود از قبل اقدام به طرح و برنامه‌ریزی نقشه اخاذی می‌کردیم و با اغفال شاکی به بهانه ازدواج موقت، وی را به داخل منزل کشانده و از وی اخاذی می‌کردیم.

گفتنی است متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=32545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.