• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

کارشناس مسائل سیاسی: ظریف با پیام تبریک به سعودی ها غرور و ارزش های ملی را زیر پا گذاشت

  • کد خبر : 32529
  • 14 اردیبهشت 1394 - 10:04
کارشناس مسائل سیاسی: ظریف با پیام تبریک به سعودی ها غرور و ارزش های ملی را زیر پا گذاشت

هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی گفت : از ظریف انتظار نمی رفت که با پیام تبریک به سعودی ها غرور و ارزش های ملی را زیر پا بگذارد و برای یک شخص ضد ایرانی پیام تبریک بفرستد .  حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار “بوتیا ” در رابطه با پیام تبریک ظریف به […]

هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی گفت : از ظریف انتظار نمی رفت که با پیام تبریک به سعودی ها غرور و ارزش های ملی را زیر پا بگذارد و برای یک شخص ضد ایرانی پیام تبریک بفرستد .

 حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار “بوتیا ” در رابطه با پیام تبریک ظریف به وزیر جدید سعودی ها گفت : این پیام تبریک در عرف دیپلماتیک یک امر معمولی است و دلیلی برای بهبود روابط ایران با عربستان نیست .

کارشناس مسائل سیاسی افزود : عادل الجبیر وزیر خارجه جدید عربستان به شدت مواضع ضد ایرانی دارد و به نظر نمی رسد ارسال چنین پیام تبریکی بتواند در بهبود روابط دو کشور موثر باشد .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ظریف به عنوان وزیر خارجه بزرگترین کشور خاورمیانه و دارای سابقه دیپلماسی طولانی می باشد انتظار نمی رفت که غرور و ارزش های ملی را زیر پا بگذارد و برای یک شخص ضد ایرانی پیام تبریک بفرستد .

هانی زاده با بیان اینکه فرستادن پیام تبریک امری متداول و معمولی است ، عنوان کرد : از ظریف با توجه به حمله عربستان به مردم یمن و شرایط بحرانی کشور یمن انتظار نمی رود که پیام تبریک برای عادل الجبیر بفرستد زیرا این شخص در گذشته مواضع بسیار ضد ایرانی داشته است و دشمنی وی با مردم ایران بسیار معروف است.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان اذعان کرد : عادل الجبیر وزیر جدید عربستان بسیار افراطی تر از سعودالفیصل وزیر خارجه عربستان است و ظریف به لحاظ شخصی نمی بایست به وزیر خارجه عربستان پیام تبریک ارسال کند .

انتهای پیام/دانا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=32529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.