• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
4

۱۱ هزار حاشیه‌نشین در خرمدره از خدمات بهداشتی بهره‌مند می‌شوند

  • کد خبر : 33152
  • 27 اردیبهشت 1394 - 8:46
۱۱ هزار حاشیه‌نشین در خرمدره از خدمات بهداشتی بهره‌مند می‌شوند

رئیس شبکه بهداشت خرمدره با اشاره به استقرار پایگاه‌های سلامت در این شهرستان گفت: ۱۱ هزار حاشیه‌نشین در خرمدره از خدمات بهداشتی بهره‌مند می‌شوند. به گزارش نبض سحر، جلیل کریمخانی  اظهار داشت: یکی از مهمترین خدمات بهداشتی که برای اجرای عدالت در سلامت در نظر گرفته شده، بهره‌مندی افراد ساکن در حاشیه شهرها و سکونت‌گاه‌های […]

رئیس شبکه بهداشت خرمدره با اشاره به استقرار پایگاه‌های سلامت در این شهرستان گفت: ۱۱ هزار حاشیه‌نشین در خرمدره از خدمات بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش نبض سحر، جلیل کریمخانی  اظهار داشت: یکی از مهمترین خدمات بهداشتی که برای اجرای عدالت در سلامت در نظر گرفته شده، بهره‌مندی افراد ساکن در حاشیه شهرها و سکونت‌گاه‌های غیررسمی از خدمات بهداشتی است.

وی ابراز کرد: از ماه‌های گذشته تیم‌هایی برای شناسایی تعداد افراد حاشیه‌نشین در شهرستان خرمدره به محل‌های مورد نظر اعزام شدند تا برای بهره‌مندی آن‌ها از خدمات بهداشتی و درمانی برنامه‌ریزی شود.

رئیس شبکه بهداشت خرمدره بیان کرد: با بررسی و تحلیل آمارها ۱۱ هزار نفر افراد ساکن در حاشیه شهرها و سکونتگاه‌های غیررسمی  در شهرستان خرمدره شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: اقدامات لازم برای بهره‌مندی ۱۱ هزار حاشیه‌نشین شهرستان خرمدره از خدمات بهداشتی و درمانی انجام شده و این افراد تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار می‌گیرند.

کریمخانی تصریح کرد: دو پایگاه سلامت در نقاط شمالی و جنوبی شهر خرمدره برای ارائه خدمات بهداشتی به حاشیه‌نشینان استقرار یافته که در این پایگاه‌ها خدمات ابتدایی بهداشتی و درمانی به بیماران ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: در پایگاه‌های سلامت ماما، روانشناس بالینی، کارشناس تغذیه و کارشناس بهداشت خانواده حضور دارند که خدمات مورد نیاز در زمینه‌های مختلف را به بیماران ارائه می‌دهند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه در هر پایگاه چهار یا پنج نفر مشغول به کار می‌شوند، گفت: اگر بیماران پس از بررسی ابتدایی نیاز به خدمات ویژه‌ای داشته باشند، به مراکز جامع سلامت یا درمانگاه‌ها ارجاع داده می‌شوند.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=33152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.