• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
3

این فسقلی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه!(+عکس)

  • کد خبر : 34247
  • 16 خرداد 1394 - 17:53

در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ تایوان،کمپانی سن دیسک از کوچک‌ترین فلش مموری ۱۲۸ گیگابایتی دنیا با پشتیبانی از USB 3.0 رونمایی کرد.  اگرچه فلش مموری جدید سن‌دیسک به اندازه‌ی یک سکه است ولی می‌تواند تا ۱۶ ساعت ویدیوهای فول‌اچ‌دی را روی خود ذخیره کند. سال گذشته این کمپانی با توجه به تقاضای زیاد مشتریان برای حافظه‌هایی […]

در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ تایوان،کمپانی سن دیسک از کوچک‌ترین فلش مموری ۱۲۸ گیگابایتی دنیا با پشتیبانی از USB 3.0 رونمایی کرد.
 اگرچه فلش مموری جدید سن‌دیسک به اندازه‌ی یک سکه است ولی می‌تواند تا ۱۶ ساعت ویدیوهای فول‌اچ‌دی را روی خود ذخیره کند. سال گذشته این کمپانی با توجه به تقاضای زیاد مشتریان برای حافظه‌هایی با ظرفیت بالا، مدل ۶۴ گیگابایتی را معرفی کرد که به نظر می‌رسد نمونه‌ی امسال با همان اندازه‌ی قبلی دو برابر ظرفیت بیشتری دارد.

این فسقلی با 128 گیگابایت حافظه!(+عکس)

Ultra Fit جدید سن‌دیسک که در ادامه مدل ۶۴ گیگابایتی قبلی با ارتباط USB 3.0 معرفی شده، طبق ادعای کمپانی سازنده، ۱۰ برابر سریع‌تر از اولترا فیت‌ها دارای USB 2.0 است و عملکرد آن به ۱۳۰ مگابایت در ثانیه می‌رسد. یک فیلم کامل با کیفیت HD را می‌‌توان تنها در ۴۰ ثانیه روی این فلش مموری کپی کرد.

این فسقلی با 128 گیگابایت حافظه!(+عکس)

محصولات اولترا فیت سن‌دیسک در سرورهای VMWare ESXi به عنوان ابزار بوت به کار می‌روند. حالا نمونه ۱۲۸ گیگابایتی جدید می‌تواند با توجه به عملکرد قوی برای نوشتن فایل‌های سیستم عامل با سرعت کم، ظرفیت‌های بهتری را در اختیار بخش ذخیره‌سازی VM قرار دهد.

فروش فلش مموری اولترا فیت ۱۲۸ گیگابایتی جدید با ۵ سال گارانتی از همین امروز به قیمت ۱۱۹.۹۹ دلار آغاز شده است. شاید قیمت این محصول به نظر کمی گران باشد ولی قطعا ارزش خرید را دارد.
منبع : کنجکاو

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=34247

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.