• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

افتتاح مدرسه فوتبال با حضور سرمربی تیم ملی جوانان درشهرستان خرم دره+تصاویر

  • کد خبر : 34669
  • 26 خرداد 1394 - 8:37
افتتاح مدرسه فوتبال با حضور سرمربی تیم ملی جوانان درشهرستان خرم دره+تصاویر

مدرسه فوتبال خرمدره با حضور امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان صبح امروز در ورزشگاه خرمی افتتاح شد.   به گزارش نبض سحر، در این مراسم حمیدرضا کاظمی رئیس هیئت فوتبال خرم دره ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین از مسئولین ومردم خیر شهرستان به خاطر همکاری با این هیئت قدردانی نمود. عزت الله خانمحمدی فرماندار […]

مدرسه فوتبال خرمدره با حضور امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان صبح امروز در ورزشگاه خرمی افتتاح شد.

 

به گزارش نبض سحر، در این مراسم حمیدرضا کاظمی رئیس هیئت فوتبال خرم دره ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین از مسئولین ومردم خیر شهرستان به خاطر همکاری با این هیئت قدردانی نمود.

عزت الله خانمحمدی فرماندار شمیرانات نیز در ادامه این مراسم در سخنانی شهرستان خرم دره را شهرستانی با جوانان مستعد در کلیه زمینه ها معرفی کرد و گفت : این شهرستان از گذشته های بسیار دور در عرصه ورزش کشور قهرمانان ارزنده ایی همچون مرحوم ناصرحجازی و برادران خرمی را معرفی نموده است وی در ادامه گفت: با توجه به مشکلات موجود در اجتماع سرمایه گذاری در ورزش هزینه نیست.

در بخش دیگری از این مراسم پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان در سخنانی ضمن قدردانی ازحضور مسولین واهالی شهرستان خرم دره اعلام کرد:  فوتبال ایران از لحاظ استعداد مشکلی ندارد بلکه مشکل نبود زیر ساخت مناسب برای جذب استعداد و پرورش آنها است.

در این مراسم همچنین کوروش برمک مربی تیم ملی جوانان ، سلطانی دبیر هیئت فوتبال استان زنجان و جمعی از مسولین شهرستان خرم دره  نیز حضور داشتند.

 در حاشیه این افتتاح سرمربی و مربی تیم ملی جوانان  نیز با اهالی فوتبال شهرستان دیدار کردند  و از نزدیک با امکانات ومشکلات فوتبال این شهرستان آشنا شدند.

 

 

IMG_5879 IMG_5897 IMG_5910  IMG_5854

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=34669

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.