• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

رئیس بافت فرسوده استان زنجان: پروژه‌های محرک توسعه در بافت‌های فرسوده زنجان ایجاد می‌شود

  • کد خبر : 35100
  • 30 خرداد 1394 - 10:53
رئیس بافت فرسوده استان زنجان: پروژه‌های محرک توسعه در بافت‌های فرسوده زنجان ایجاد می‌شود

رئیس بافت فرسوده استان زنجان با اشاره به اهمیت نوسازی ساختمان‌ها در بافت فرسوده گفت: پروژه‌های محرک توسعه در بافت‌های فرسوده زنجان ایجاد می‌شود. سید محمدحسین جعفری اظهار داشت: احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده یکی از رویکردهای مهم دولت است که در این زمینه برنامه و طرح‌هایی نیز ارائه شده است. وی ابراز کرد: یکی […]

رئیس بافت فرسوده استان زنجان با اشاره به اهمیت نوسازی ساختمان‌ها در بافت فرسوده گفت: پروژه‌های محرک توسعه در بافت‌های فرسوده زنجان ایجاد می‌شود.

سید محمدحسین جعفری اظهار داشت: احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده یکی از رویکردهای مهم دولت است که در این زمینه برنامه و طرح‌هایی نیز ارائه شده است.

وی ابراز کرد: یکی از برنامه‌های اداره راه و شهرسازی استان زنجان به منظور ایجاد انگیزه برای نوسازی و بهسازی ساختمان‌ها در بافت فرسوده اجرای پروژه‌های محرک توسعه است.

رئیس اداره بافت فرسوده راه و شهرسازی استان زنجان گفت: علاوه بر اجرای پروژه‌های محرک توسعه در بافت فرسوده، ایجاد آن‌ها در سکونتگاه‌های غیررسمی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: پروژه‌های محرک توسعه شامل احداث مراکز درمانی، ساخت مکان‌های فرهنگی و یا ایجاد فضای سبز و مراکز تفریحی است.

جعفری بیان کرد: درمانگاه شماره ۶ در منطقه اسلام آباد که با نظارت دانشگاه علوم پزشکی و نظلرت عالیه راه و شهرسازی احداث می‌شود، در مرحله تقویت سازه است.

وی ابراز کرد: سیاست‌های دولت بیشتر معطوف به احیای بافت‌های فرسوده با استفاده از تسهیلات بانکی به عنوان یک بخش پیشرو در صنعت ساختمان است.

رئیس اداره بافت فرسوده راه و شهرسازی استان زنجان خاطرنشان کرد: در دولت‌های نهم و دهم مسکن‌های مهر به عنوان بخش پیشرو در ساخت و ساز مطرح بود.

وی عنوان کرد: براساس سیاست‌های دولت بخش پیشرو برای رونق اقتصادی ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده با اعطای امتیازها و تسهیلات از طریق سیستم بانکی محقق می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=35100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام ، بخش بافت فرسوده خرم دره هم نیازمند این گونه اقدام هاست ، تا جوانان رغبت بیشتری برای حضور و ساخت و ساز در بافت های فرسوده شهر را داشته باشند و بیش از این باغات شهرمان ( پشت فرمانداری و سایر مناطق ) برای خانه سازی تخریب نگردد بافت فرسوده شهر از لحاظ امکانات شهری هم چیز دارد و ساخت ادارات و خانه های اجاره ای به شرط تملیک می تواهد راه کار خوبی باشد . اگر در هر خیابان یک اداره مسقر می شد این همه مشکلات شهری نداشتیم هم بازار رونق می گرفت . تاکسی رانی هم با غلاقه و رغبت خاصی شکوفا می شد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.