• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
8

تشییع شهدا پشتوانه مذاکرات شد/ مسئله غربی‌ها با ما «هسته‌ای» نیست

  • کد خبر : 35207
  • 02 تیر 1394 - 10:39
تشییع شهدا پشتوانه مذاکرات شد/ مسئله غربی‌ها با ما «هسته‌ای» نیست

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، با بیان اینکه مردم ما می‌دانند که پیام شهدا چیست و محکم بر روی آرمان‌ها ایستاده‌اند، گفت: تشییع با شکوه شهدا، پشتوانه مذاکرات شد. مجتبی رحماندوست با اشاره به حضور باشکوه مردم تهران در تشییع شهدای گمنام در هفته گذشته، اظهار داشت: خداوند در و تخته را با هم جور کرد؛ […]

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، با بیان اینکه مردم ما می‌دانند که پیام شهدا چیست و محکم بر روی آرمان‌ها ایستاده‌اند، گفت: تشییع با شکوه شهدا، پشتوانه مذاکرات شد.

مجتبی رحماندوست با اشاره به حضور باشکوه مردم تهران در تشییع شهدای گمنام در هفته گذشته، اظهار داشت: خداوند در و تخته را با هم جور کرد؛ برداشت من این است که درست در ایامی که مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مانند مذاکرات هسته‌ای مطرح است، این شهدا پیدا می‌شوند و با این مظلومیت و دستان بسته و زنده به گور شده، این اتفاقات پشتوانه مذاکرات می‌شود.

وی افزود: مردمی که هفته گذشته در مراسم شهدا آمدند، همه می‌دانند پیام شهدا چیست؛ ملتی که پس از سی و چند سال از شهادت فرزندانش در یک بعدازظهر گرم در آستانه تابستان این‌طور در چنین مراسمی حاضر می‌شود، محکم پای آرمان‌های خود ایستاده است.

مذاکرات به جایی نمی‌رسد/ مسئله آنها با ما، انرژی هسته ای نیست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که آینده مذاکرات هسته‌ای را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟ تصریح کرد: من فکر می‌کنم چهار سال تمام می‌شود و مذاکرات در همان نقطه‌ای که در دو سال اخیر بوده است، باقی می‌ماند؛ تلقی من این است که به جایی نخواهد رسید.

رحماندوست درباره راه‌ حل برون‌رفت از موضوع هسته‌ای، اظهار داشت: راه‌حل همان چیزی است که مقام معظم رهبری درباره توجه به داخل فرمودند و گوشزد کردند که مشکل آنها با ما فقط بحث هسته‌ای نیست؛ آنها به مساله حقوق بشر و تروریسم هم می‌پردازند و به عنوان مثال، در سخیف‌ترین حد ممکن از مساله حقوق هم‌جنس‌بازان در ایران صحبت می‌کنند.

وی ادامه داد: آنها نه با حمایت کردن ما از مقاومت منطقه موافقند و نه با مساله حقوق بشر اسلامی؛ بنابراین مذاکرات هسته‌ای برای آنها اصل نیست.

تنها دو راه باقی می‌ماند/ مسئولان از مردم فاصله گرفته‌اند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این وضعیت در نهایت دو راه باقی می‌ماند یا تسلیم در برابر آنها و قبول تمام حرف‌هایشان، یا مقاومت بر روی اصول.

رحماندوست با اشاره به اظهارات اخیر برخی مقامات دولتی درباره رابطه مشکلات و تحریم‌ها و در پاسخ به این سئوال که این اظهارات ناشی از چیست؟ گفت: فکر می‌کنم آنها قدری از ملت فاصله گرفته‌اند. هفته گذشته یکی از مسئولان صحبتی کرده بود مبنی بر اینکه اگر تحریم‌ها رفع شود، مشکل ازدواج جوانان نیز حل می‌شود! من فکر می‌کنم اگر کسی بیاید در بین این مردمی که در تشییع شهدا حاضر شدند و پیام آنها را بفهمد، دیگر از این حرف‌ها نمی‌زند.

مهر

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=35207

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.