• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

مراسم جشن گلریزان در خرمدره برگزار می شود

  • کد خبر : 35433
  • 06 تیر 1394 - 10:57
مراسم جشن گلریزان در خرمدره برگزار می شود

دادستان شهرستان خرمدره از برگزاری جشن گلریزان در ۱۳ تیرماه سال جاری مصادف با ۱۷ ماه مبارک رمضان در خرمدره خبر داد. سید مهدی ابوطالبی در گفت و گو با نبض سحر گفت: مراسم جشن گلریزان برای کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد امسال به صورت مستقل در شهرستان خرمدره برگزار می شود. […]

دادستان شهرستان خرمدره از برگزاری جشن گلریزان در ۱۳ تیرماه سال جاری مصادف با ۱۷ ماه مبارک رمضان در خرمدره خبر داد.

سید مهدی ابوطالبی در گفت و گو با نبض سحر گفت: مراسم جشن گلریزان برای کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد امسال به صورت مستقل در شهرستان خرمدره برگزار می شود.

دادستان خرمدره گفت: در حال حاضر ۱۵ نفر زندانی غیر عمد از سوی دادگستری خرمدره به زندان معرفی شده اند که برای آزادی آنان مبلغی بالغ بر دو میلیارد تومان اعم از سکه  و طلا مورد نیاز است.

ابوطالبی افزود: در جشن گلریزان سال گذشته که به صورت مشترک با شهرستان ابهر برگزار شد مبلغی بالغ بر ۶۰۰میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری شد که ستاد دیه استان نیز با پرداخت مبلغی بیش از  ۶ میلیارد ریال موجبات آزادی ۳۴ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شد.

وی گفت: زندانیان جرائم غیر عمد زندانیانی هستند که ناخواسته و به جهت بدهی مالی اعم از چک و سفته و در راستای تعهدات مالی و یا در حوادث غیر عمد مانند بی احتیاطی در امر رانندگی و…برای غیر از پرداخت، محکوم و در راستای اعمال ماده ۲ قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی، به زندان می روند

این مقام مسئول گفت: مراسم جشن گلریزان خرمدره در ۱۳ تیرماه سال جاری مصادف با ۱۷ ماه مبار رمضان در سالن اجتماعات کشاورزان فرمانداری خرمدره برگزار می شود که امیدوارم با استقبال خوب خیرین شهرستان بتوانیم کمک های مفیدی را برای زندانیان جرایم غیر عمد جمع آوری کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=35433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. پس به شورا وشهرداری جه ربطی داره به.اسم خوشون بنرزدن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.