• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

معدوم سازی بیش از ۳۵ تن مواد غذائی فاسد در خرمدره+ عکس

  • کد خبر : 35511
  • 07 تیر 1394 - 15:03
معدوم سازی بیش از ۳۵ تن مواد غذائی فاسد در خرمدره+ عکس

رئیس شبکه بهداشت شهرستان خرمدره از معدوم سازی بیش از ۳۵ تن مواد غذائی فاسد  از ابتدای سال تا به امروز خبر داد. جلیل کریمخانی در گفت و گو با نبض سحر گفت: در روز گذشته  سه هزار کیلو گرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در اجرای برنامه ضربتی و کنترل بهداشتی اماکن تهیه و توزیع […]

رئیس شبکه بهداشت شهرستان خرمدره از معدوم سازی بیش از ۳۵ تن مواد غذائی فاسد  از ابتدای سال تا به امروز خبر داد.

جلیل کریمخانی در گفت و گو با نبض سحر گفت: در روز گذشته  سه هزار کیلو گرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در اجرای برنامه ضربتی و کنترل بهداشتی اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، توسط بازرسین بهداشتی مرکزبهداشت شهرستان خرم دره کشف و صبح امروز در محل دفن زباله شهرستان به صورت بهداشتی معدوم و امحا شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۳۵ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان خرم دره کشف و معدوم سازی شده است.

رئیس شبکه  بهداشت خرم دره : شهروندان  درهنگام خرید مواد غذائی به مشخصات مندرج در بسسته بندی آن اعم از  مواد تشکیل دهنده ، تاریخ انقضاء ،پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان و شماره تلفن کارخانه سازنده توجه فرمایند .

کریمخانی در پایان گفت:  شهروندان  درصورت مشاهده هرگونه مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته با شماره تلفن ۳۵۵۳۴۰۰۲ واحد بهداشت محیط شهرستان تماس و اطلاع دهند.

IMG_2279 1234

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=35511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام و تشکر از این بابت ، ولی سوال اینجاست که خود فروشندگان به تاریخ انقضا مواد غذایی ، بهتر از خریداران واقفند و جه خدا پسندانه خواهد بود اگر قبل از حضور مامورین بهداشت با دست خودشان این مواد را معدوم سازند . چه بساریند مردمانی که توجهی به تاریخ و نحوه ساخت مواد غذایی نمی کنند و بازاریان ما باید آگاه باشند که این مسائل حق الناس است و اگر هزاران بار برای ائمه گریه و زاری و شب زنده داری کنند نمی توانند صورت مساله را شستشو دهند و طبق آیات صریح قران آتش جهنم را برای خود می خرند .

  2. سلام قابل توجه ریاست محترم شبکه بهداشت جناب آقای دکتر کریمخانی :
    از ایشان و ماموران بهداشت دعوت می شود قدم رنجه کنند و برای خرید نان سنگک به خیابان شهید چمران ،تشریف بیاورند تا از نزدیک به بوی تعفن آب خروجی از فاضلاب این سنگکی که به جهت تراز نبودن جدول خیابان ، باعث جمع شدن آب و تعفن زننده ان می شوند . در ضمن این جدول دوبار تعویض شده و به جهت مهارت خارق العاده مهندسین وقت کاری کرده اند کارستان . با پیامک به شهرداری محترم هم ابلاغ شده و صاحب سنگکی هم اطلاع رسانی کرده است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.