• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

موج سایبری “حقوق بشر آمریکایی”

  • کد خبر : 35543
  • 08 تیر 1394 - 13:23

با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر شناخت دشمن و پیشنهاد معظم له برای هفتم تیر تا دوازدهم تیر با عنوان “هفته حقوق بشر آمریکایی” سایت “حرف تو” موج سایبری در همین راستا برگزار می نماید. به گزارش نبض سحر ،با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر شناخت دشمن  و پیشنهاد […]

با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر شناخت دشمن و پیشنهاد معظم له برای هفتم تیر تا دوازدهم تیر با عنوان “هفته حقوق بشر آمریکایی” سایت “حرف تو” موج سایبری در همین راستا برگزار می نماید.

به گزارش نبض سحر ،با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر شناخت دشمن  و پیشنهاد معظم له برای هفتم تیر تا دوازدهم تیر با عنوان  “هفته حقوق بشر آمریکایی” سایت “حرف تو” موج سایبری در همین راستا برگزار مینماید.

 

موضوع کلی:

بازخوانی و تحلیل جنایات آمریکا درایران و جهان

 

با محور های زیر:

پرده برداری از فعالیت های رسانه های و تبلیغی برای بزک کردن آمریکا

بازخوانی و تحلیل شکست های سیاست های آمریکا در منطقه

جنایات آمریکا دررابطه با کودکان

جنایات آمریکا در رابطه با حقوق زنان

جنایات آمریکا در آلودگی های زیست محیطی

جنایات آمریکا در ترویج فساد و بی بند باری

جنایات امریکا در قتل و کشتار های دسته جمعی

جنایات آمریکا در حمایت از گروه های تروریسیتی

جنایات آمریکا در ترویج مصرف گرایی و سبک زندگی غربی

جنایات آمریکا در رابطه با مداخله در دیگر کشورها

 

برای حمایت از این موج سایبری ضمن باز نشر این مطلب،مطالب خود را در قالب های مقاله، خبر، یادداشت، عکس،طنز،شعر،داستان کلیپ صوتی و تصویری و… در قسمت نظرات این مطلب در سایت حرف تو ارسال نمائید

متن بیانات رهبری در دیدار با خانواده شهدا ۹۴/۰۴/۰۶:

«این را همه بدانند: امروز کشور به شناخت دشمن[نیاز دارد. دشمن را بشناسیم؛ دشمنان جهانی که خودشان را به‌وسیله‌ی انواع و اقسام اقلام آرایشیِ رسانه‌ای و تبلیغاتی بزک میکنند و در مقابل چشم قرار میدهند، بشناسیم؛ آمریکا را بشناسیم.

در همین چند روز مشاهده کنید: فردا هفتم تیر است، حادثه‌ی حزب اتّفاق افتاده است؛ در سال ۶۶در همین روز هفتم تیر، حادثه‌ی بمباران شیمیایی سردشت اتّفاق افتاده است؛ بله، صدّام آن کار را کرد، امّا پشت سر صدام چه کسی بود؟ آمریکایی‌ها بودند، غربی‌ها بودند، همان کسانی بودند که بمبهای شیمیایی را به او دادند، چراغ سبز هم به او دادند و در مقابل این جنایت بزرگ و این قتل‌عام عجیب سکوت هم کردند؛ در روز یازدهم تیر – چند روز بعد – ترور شهید صدوقی است که این هم کار همین جنایتکاران است؛ در روز دوازدهم تیر – چند روز بعد از این- حادثه‌ی اسقاط هواپیمای ایرباس بر روی خلیج‌فارس است.

از هفتم تیر تا دوازدهم تیر شما ببینید چقدر ترور، قتل‌عام و کشتار [انجام شد]؟ [چقدر] زن، کودک، عالِم، سیاستمدار، به‌وسیله‌ی عوامل آمریکا آماج این جنایتها قرار گرفتند؟ اگر طرّاح این حوادث هم سرویس‌های امنیّتی آمریکا و غرب نبودند، حدّاقل کمک‌کننده بودند؛ حدّاقل تشویق‌کننده بودند. این دشمنها را بشناسیم.

به تعبیر بعضی دوستان، خوب است این هفتم تا دوازدهم تیر را هفته‌ی «حقوق بشر آمریکایی» اعلام بکنیم. واقعاً حقوق بشر آمریکایی در این چندروز در کشور ما یک چیز واضح و بارزی است و از این قبیل الی‌ ماشاءالله. پس احتیاج داریم دشمن را بشناسیم. آن کسانی که امروز سعی می‌کنند از این هیولا – که سیاستهای آمریکایی و سیاستهای بعضی از دنباله‌روان آمریکا است – یک چهره‌ی موجّهی معرّفی کنند، اینها دارند خیانت میکنند؛ اینها دارند جنایت میکنند. این کسانی که این حقیقت روشن را کتمان میکنند، این دشمنی خباثت‌آلود را در زیر پرده‌های توجیه میپوشانند، اینها دارند خیانت میکنند به این ملّت. کشور ما و ملّت ما احتیاج دارد دشمن را بشناسد، عمق دشمنی را بفهم».

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=35543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.