• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

جلسه ستاد عمران شهر خرم دره برگزار شد

  • کد خبر : 35571
  • 10 تیر 1394 - 9:14
جلسه ستاد عمران شهر خرم دره برگزار شد

  جلسه ستاد عمران شهر خرم دره با حضور اعضا  در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. به گزارش نبض سحر،  معاون فرماندار هدف از تشکیل این جلسات را شناسایی و اولویت بندی مشکلات عمرانی شهر و همچنین ارائه راه کارهایی برای حل این مشکلات برشمرد وگفت: از مسولین می خواهم که برای انجام پروژه […]

 

جلسه ستاد عمران شهر خرم دره با حضور اعضا  در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش نبض سحر،  معاون فرماندار هدف از تشکیل این جلسات را شناسایی و اولویت بندی مشکلات عمرانی شهر و همچنین ارائه راه کارهایی برای حل این مشکلات برشمرد وگفت: از مسولین می خواهم که برای انجام پروژه های عمرانی خود برنامه زمان بندی تعریف کنند  وحتی المقدور پروژه را در مدت تعین شده به اتمام برسانند تا مشکلات بیشتری بوجود نیاید.

جعفری در ادامه افزود: در شهرستان برخی از مدیران بیشتر از وظیفه تعین شده وقانونی خود تلاش می نمایند که باید الگوی مدیران دیگر باشند.

وی  خواستار تشکیل جلساتی برای بررسی وحل مشکل حفاریهای به عمل آمده در سطح شهرستان شد. گفت: مردم از شورا و شهرداری انتظار دارند در مسائل و مشکلات شهر و شهروندان با همدیگر تعامل و همکاری خوبی داشته باشند و برای رفع آن ها تلاش کنند.

در ابتدای این جلسه اکبری رئیس اداره راه وشهرسازی در سخنانی از پیشرفت ۴۰ درصدی طرح تفصیلی خرم دره خبر داد وگفت: در مورد احداث دیوار حائل پل زیر گذر راه آهن پیمانکار مشخص شده و کار عملیاتی به زودی آغاز می شود ولی در مورد احداث میدان در ضلع غربی شهر تنها ۳۰ میلیون تومان از اعتبار مورد نیاز آن تامین شده است .

در ادامه این جلسه جلیلی مدیریت آبفای شهرستان با اشاره به اینکه کلیه حفاریهای این اداره جهت توسعه ویا اصلاح وترمیم شبکه آب رسانی با اخذ مجوز از شهرداری صورت گرفته است افزود : تصفیه خانه فاضلاب شهری خرم دره ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد وبرای اجرای طرح جمع آوری فاضلاب وتکمیل تصفیه خانه آن ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

وی در ادامه گفت: پروژه  آبرسانی از سد کینه ورس برای تامین آب شرب شهر  به علت نبود اعتبار لازم امسال محقق نخواهد شد.

در ادامه این جلسه بختیاری مسئول دفتر فنی شهرداری خرم دره با بیان این نکته که در سال جاری تا کنون در حدود ۸هزار تن آسفالت ریزی در معابر شهر انجام شده است گفت: با توجه به وجود مشکلات مالی در شهرداری کارهای عمرانی خوبی در حال انجام است ولی بازهم در سایر نقاط شهر کاستی ها وکمبودهایی مشاهده می شود که امیدواریم به زودی این مشکلات نیز حل شوند.

وی در ادامه افزود: مراحل مقدماتی احداث سنگ فرش کف رودخانه کبیر و همچنین آغاز لایروبی رودخانه انجام شده است.

علی داودی رئیس شورای شهر در بخش دیگری از این جلسه با بیان این نکته که در امر بازگشایی برخی از معابردر شهر با مطالبات زیاد بعضی از همشهریان مواجه هستیم اعلام کرد محتوای قرار دادهای پارک راه ابریشم و CNG های واقع در مجتمع رفاهی غزال نواقص زیادی را در خود جای داده است  که در صدد حل این نواقص هستیم .

وی در ادامه ابراز امید واری نمود که مجموعه شهرداری خرم دره در کنار یکدیگر مشکلات عمرانی شهر را هرچه سریع تر برطرف و موجب رضایتمندی همشهریان را فراهم نمایند.

انتهای پیام/خبر از ابوالفضل محمدی

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=35571

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. با سلام و قبولی طاعات و عبادات عزیزان

    بهتر است در جلسات مطالبی مطرح شود که حداقل در ۱۰ سال اخیر مطرح نشده باشد نه اینکه هر سال همین مسائل مطرح شود با یک یا دو درصد تغییر!!!.

    آقای عزیز طرح تفصیلی خرمدره که شهردار در مصاحبه در شبکه اشراق در پاییز ۱۳۹۳ گفته بود تا ۴ ماه آینده حل می شود، فقط ۴۰ درصد پیشرفت داشته است؟ خیلی جالب است.

    عزیز دل طرح فاضلاب و تصفیه خانه خرمدره را تعریف کنید تا ما هم بدانیم منظور شما چیست؟ (۹.۷۵ نمره). چون طرح های خرمدره در مقیاس منطقه ای برای اولین بار است که مطرح می شود!!!!!!!!!!. واقعا حل این مسائل روتین اینقدر مشکل است؟ خدا بخیر کند. برای تصمیم گیری های مهم از صاحبان فکر و اندیشه استفاده کنید بهتر است.

    آفرین عزیزدل، شما هم مشکلات شهرستان را به زودی حل کنید، ما منتظریم. حالا حدودی فکر می کنید ما یا نوه نتیجه ما، خرمدره ی بدون مشکل را ببینند یا خیر؟ احداث سنگ فرش در کل کف رودخانه اشتباه محض است.

    در مورد آخر نیز نظری نمی دهم چون حداقل یک سال پیش نیز ایشان همین مسائل را مطرح کرده اند و انشالله سال بعد نیز همین مسائل را از ایشان می شنوید تا شورای بعدی!!!.

  2. سلام و عرض ارادت ، آقای جعفری انسانی روشن و با تجربه هستند که امیدواریم آموخته ها و دانسته های خود را در شهرستان خرم دره بدون کم و کاست ، اجرایی نمایند و آنچه که لازمه این شهرستان است را بر سر میز کاری بگذارند و از مسئولین ادارات ف انجام و همکاریشان را بطلبند تا شاهد شهری شکوفا باشیم .
    الحق و انصاف هم اکنون کارهای عقب افتاده به خوبی توسط شهرداری محترم ، به انجام می رسد و در برخی مواقع نیز اشتباهات کوچکی رخ می دهد که مسائل بزرگی را پیش می آورد به طور مثال پهن استفاده شده در سطح بلوارها موجب آزار شهروندان شده و می شود و دوستی می گفت باید از پهن گوسفندی استفاده می شده است .
    یا مقابل اداره آموزش و پرورش ، کار باید سریعا سرعت می گرفت و مصالح اضافی جمع اوری و ریز سازی و آسفالت به عقب نمی افتاد .
    به هر نحوی شده باید آقای مقدم ، شهروند گرامی رضایتش جلب شود تا امیرکبیر شمال اصلاح شود تا نصب چراغ راهنما به اهمیتش افزوده گردد .
    نمی دانم در مورد عقب نشینی یکی از شهروندان که مزاحم اجرای طرح افزایش پهنای خیابان ولی عصر است ، چقدر کار شده آیا وی ساختمانش را اصلاح خواهد کرد چون اگر این کار رخ ندهد باز کار ابتر و ناقص خواهد بود .
    روزهای پیش سری به روستای رحمت آباد زدم و متاسفانه به جهت خرابی آسفالتش به داخل نرفتم در حالیکه باید آنها هم مانند دیگر روستاها آسفالتشان عقب نیفتد .
    در اصلاح پیاده روها خیلی زمان تلف می شود و متاسفانه کار سرعت ندارد و آنهایی که مشغولند کار یک روزه را در یک هفته طول می دهند . آگاه باشند که مردم کارشان را زیر ذره بین دارند .
    در خیابان مسجد رسول الله هم باید پارک ماشین ها در یک طرف ممنوع باشد تا تردد به سهولت انجام شود .

    تالار پذیرایی نور هم در ورودیش چیز جالبی ندیدم . در شهرما به تبلیغات و جذبه و ظاهر و چیدمان که نقش مهمی در جلب مشتری خواهد داشت ، توجهی نمی شود و این مشکل در اکثر امور دیده می شود .

  3. باسلام
    شهردار عزیز قبلا در صحبت هاشون گفته بودن که طی تیر و مرداد امسال طرح تفضیلی به اتمام میرسه و الان آقای اکبری میگن که ۴۰درصد پیشرفت داشته !!؟
    چندین ساله که مشکل زمین های فاز سه داره مطرح میشه و تاکنون هیچ تغییری در وضعیت این زمین ها اتفاق نیفتاده در حالی که همگان به لحاظ سقولجیشی از اهمیت این زمین ها برای آینده توسعه شهر و درآمد زایی آن اطلاع دارند!
    ولی باز به هر حال حرکت های جالبی از مجموعه شهرداری شاهد بودیم که واقعا جای تقدیر و تشکر داره
    به امید ایجاد تغییرات زیر ساختی در شهر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.