• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

عدم اعتقاد مسوولان به مردم کمتر از ضربه تحریم نیست

  • کد خبر : 35679
  • 12 تیر 1394 - 15:52
عدم اعتقاد مسوولان به مردم کمتر از ضربه تحریم نیست

امام جمعه خرم‌دره گفت:  تحریمی که به مردم ضربه می زند تحریم امریکا نیست بلکه عدم اعتقاد مسئولین به قدرت مردم است. به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: حضرت علی می فرماید: تقوا منتهای رضایت خداوند از بندگان […]

امام جمعه خرم‌دره گفت:  تحریمی که به مردم ضربه می زند تحریم امریکا نیست بلکه عدم اعتقاد مسئولین به قدرت مردم است.

به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: حضرت علی می فرماید: تقوا منتهای رضایت خداوند از بندگان است.

وی با اشاره به ضربت خوردن و شهادت حضرت علی (ع)  گفت: حضرت علی بعد از اینکه به امر خداوند و اعلام  پیامبر به امامت منصوب شد و در زمانی که پیامبر رحلت کردند، ۲۵ سال از حق خود بدلیل نداشتن یار و یاور چشم پوشی کرد.

امام جمعه خرمدره ضمن سفارش به اهمیت شبهای قدرگفت: در حدیثی از پیامبر اکرم (ص) آمده است که حضرت موسی علیه السلام به خدا عرض کرد خدایا مقام قربت را میخواهم فرمود قرب من در بیداری شب قدر است.

حسینی در ادامه حمله ددمنشانه ناوگان آمریکا به هواپیما مسافربری ایران را که ۲۹۸ نفر در سال ۶۷ به شهادت رسیدند را محکوم کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری توصیه کردند که مبادا از دشمن یک چهره بزک کرده  و غیر واقعی ارائه کنیم و مبادا دشمنی آنان را سهل بشماریم.

این مقام مسئول گفت: انسان وقتی سرگذشت اقوام ، ملل و دولت ها قبلی را مطالعه می کند که هرکس به مستکبرین اعتماد کرده ، خوار شده است و هر کس دشمنی آنان را نادیده گرفته ذلیل شده است و ما دهها و صدها بار ظلم آنان را تجربه کرده ایم مبادا عده ای تلاش کنند که امریکا را به عنوان دوست معرفی کنند.

حسینی گفت: تا وقتی که دولتمردان ما اعتقادی به فرمایشات مقام معظم رهبری نداشته باشد وضع ما بهتر نخواهد شد تا اقتصادی مقاومتی را عمل نکنند و به این مسیر اعتقاد نداشته باشند که فریاد چندین باره مقام معظم رهبری است که انگارگوش شنوایی نیست .

امام جمعه خرمدره گفت: برخی به ظرفیت داخل ایران اعتماد نمی کنند، به جوانان کمک نمی کنند مسائل و مشکلات موجود را رفع نمی کنند و فقط چشم به امریکا واروپا دارند.مگر آنان چه شان و شخصیتی دارند که برای ایران تصمیم گیری کنند و یا مطلبی را مطرح کنند و شرط و شروط قرار بدهند و این ناشی از این هست که برخی مسئولین قدرت ملت ایران را فراموش کرده اند.

حسینی گفت: مردم تحریم ها ، سو مدیریت ها و خود تحریمی را تحمل می کنند ، آن تحریمی که به مردم ضربه می زند تحریم امریکا نیست بلکه عدم اعتقاد مسئولین به قدرت مردم است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=35679

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. سلام حاج آقا حسینی ، برای لحظاتی ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه شب گذشته بیرون بودم / متاسفانه جوانان ما البته نه همشون یک عده توی بد تله ای افتادند و به جهت نبود شغل و تضمین آینده شون درگیر مسائلی هستند که برای انها و جامعه ما خوبیت ندارد و متاسفانه همین ها هستند که باید چرخ مملکت را بچرخانند ولی من امیدی به این ندارم و ما در مقابل این جوانان که به گمراه می روند مسئول و جوابگو هستیم چون برای انها کاری نکردیم .

  2. سلام تا زمانیکه به خام فروشی نفت ادامه دهیم ، وضعیت همین است . من نمی دانم چرا نتوانسته ایم در این زمینه کاری بکنیم .و به نظرم تکنولوژی این کار بومی سازی نشده و درگیر مسائلی هستیم و یا درگیرمان کرده اند که از قافله عقب بمانیم . شما وضعیت ۳۰ سال پیش کره جنوبی را با امروزش مقایسه کنید . خواستند و شد ولی ما می خواهیم ولی چرا نمی شود . یا همین ترکیه کجا بود و به کجا رسید . در عوض ممالک مثل ما هرچه در می اوریم تنها می شود شکم مردم را سیر تگه داشت یعنی بخش عظم امروز فروش نفت به حساب یارانه مردم ، صرف می شود به قول خودشان .یک عده آقا زاده هم که
    پول و پله ای به هم زده و برای خودش در ممالک بیگانه بالا کشیده . خب چگونه می شود با این مسئول که دستی در بیت المال دارد همانند ژاپن شد . ژاپنی اگر به جایی رسید علتش این بود که بعد جنگ ۱۸ ساعت کار کرد و حقوق ۸ ساعتش را گرفت و مابقی را به دولتش کمک کرد .
    البته ایرانی هر زمان که خواسته بجایی برسد برایش توطئه ای چیده اند و سرش را مشغول کرده اند .همین مسئله هسته ای دیدند که ایرانی پیشرفت کرده می خواهند در مقابلش بایستند .

  3. عدم اعتقاد مسئولین به مردم کمتر از ضربه تحریم ها نیست؟

    سخن خوبی است و بنده نیز قبول دارم و این سخن ۱۰۰ درصد درست و کارشناسی شده است. حالا که این موضوع را می دانید بیایید از همین خرمدره شروع کنید.
    می خواهید موجی به راه بیندازیم که هر زمان به چنین مسئولی در خرمدره برخورد کردیم و چنین اتفاقی را مشاهده کردیم با نام او در این سایت ارائه دهیم؟؟
    متشکر می شوم جواب بدهید حاج آقای حسینی عزیز.

    در این زمینه دروغ گفتن و سرکار گذاشتن مردم از طرف برخی مسئولین نیز در حکم عدم اعتقاد مسئول به مردم تلقی می شود؟؟؟ منظورم دروغ هایی است که رسانه ای می شود و از جراید و تلویزیون پخش می شود و هیچکدام عملی نمی شوند و اصلا قرار نیست عملی شوند و فقط برای ساده فرض کردن همشهریان و سواستفاده در زمان فعلی از احساسات پاک آن هاست.

  4. بسمه تعالی
    برای بنده سوالاتی در زمینه های مختلف کشورمان پیش امده که در ذیل قید می شود
    ۱- اگر ایران و غرب به توافق نرسند چه خواهد شد ؟ جان کری گفته اگر توافق صورت نگیرد وین را ترک خواهد کرد !
    ۲- اگر جنگی بین ایران و آمریکا رخ دهد ! که البته در این کارزار آمریکا تنها نخواهد بود ، ایران سرنوشتش چه خواهد شد ؟ امروز متاسفانه تمامی دوستان ما در منطقه درگیر جنگ هستند ؟
    ۳- به نظر شما روسیه که در مقابل غرب کم آورده و در اکراین درگیر هست ، توان دفاع از مملکتی که ۳۶ سال یار مالی او بوده از ایران دفاع خواهد کرد . یا به خودش فکر خواهد کرد ؟
    ۴- آیا درست است که عهد نامه ترکمن چای ۱۰۰ ساله بوده و باید شهر های جدا شده ، دوباره به ایران داده می شده است؟
    ۵- آیا آمریکا می خواهد ان سخن ده سال پیش که می گفتند مسیر راه خاورمیانه را می خواهد در خاورمیانه بوجود آورد ؟
    ۶- ترکیه در این میان چه کاره هست ؟ اسرائیل را دارد به داعش کمک می کند برعیله کردها کار می کند ؟
    ۷- آیا آمریکا و اسرائیل می خواهند کشوری مستقل کرد در خاورمیانه تشکیل دهند ؟
    ۸- چرا آمریکا با آن همه هارت و پورتش در مقابل داعش کم می آورد ؟
    ۹- می دانیم که عربستان بوجود آورنده داعش است ولی از طرفی مجروحان داعش در اسرائیل مداوا می شوند آیا اسرائیل آنها را بوجود اورده و همکاری عربستان را نیز دارد تا هر مسلمانی که در خط داعش نباشد گم و گور شود ؟
    ۱۰- آیا دشمنی ایران و عربستان در زمینه خلق داعش و جنگ نیابتی این دو کشور در منطقه خاورمیانه به نفع اسرائیل نیست و با این کار جاده نیل تا فرات اسرائیل هموار نمی شود ؟
    ۱۱- می گویند داعش عربستان را نیز فتح خواهد کرد ! البته امروز بزرگترین تامین کننده نیرو و تجهیزات داعش عربستان و کشورهای شیخ نشین هستند ، اگر داعش مهار نشود برای ایران دردسر ساز نخواهد شد ؟
    ۱۲- خط قرمز ما با داعش حرم مطهر ائمه (ع) هستند اگر داعش جسور تر شود ، ما وارد جنگ با داعش خواهیم شد ؟
    ۱۳- آیا به این فکر کرده اید که در داخل ایران هم متاسفانه ما کم نداریم دشمنانی که خواهان پیوستن به داعش هستند ؟
    ۱۴- آیا اگر آن همه پولی که توسط یک عده در داخل و خارج چپاول شده ، در چرخه خدمت و تولید صرف می شد بهتر نبود ؟
    ۱۵- اگر ایران و عربستان به توافقی برسند به نفع مسلمین نخواهد بود و این کش و قوس بین ایران و عربستان به نفع اسرائیل نیست ؟
    ۱۶- آیا این خواست اسرائیل بوده که مسلمانان خاورمیانه به جان هم بیفتند ؟
    ۱۷- چرا یک عده در داخل مملکت همدلی و همزبانی را که خواسته رهبری هست ندارند ؟ آیا درست است که یک عده در دولت قبل خورده اند زمین خواری کرده اند حالا می خواهند آب را گل آلود کنند و آیا نمی دانند که این کارهایشان به نفع دشمنان ایران و اسلام هست ؟
    ۱۸- آیا به نظر شما دشمن در ایران و ایرانی رسوخ نکرده و این اتحاد ما را نشانه نرفته است ؟ البته روز قدس در راه هست ولی اگر مسلمانان منطقه اگر به توافق برسند بهتر نمی توانند مسئله فلسطین را حل و فصل کنند ، چون اگر شما در بین مردم مسلمانی که در این گیر و دار کشته می شوند حضور داشته باشید ، خواهان جنگ نیستند و آرامش و زندگی می خواهند ؟ آیا نمی شود دولت های اسلامی قدمی بردارند و به صلح و زندگی فکر کنند ؟ چرا کشور های اروپایی با هم جنگ نمی کنند و ما را به جان هم انداخته اند / آیا از این طریق بهتر ما را چپاول نمی کنند / آیا نفت و معادن ما را مفت و ارزان به یغما نمی برند ؟ تاکی می خواهیم این زندگی دو روزه را به کام مردمان خود تلخ کنیم ؟
    ۱۹- آیا با ادامه این مسائل ، آینده روشنی را پیش بینی می کنید ؟ آیا تنها راه نحات منطقه این نیست که دست دوستی مسلمانان به هم برسد و روزگار مسلمانان از این هم تلختر نشود ؟
    ۲۰- آیا از آن چه که در دل جوانان می گذرد با خبر هستید ؟

  5. سلام : امروز در ایران به نظرم گروهی هستند که خواهان حل مسائل جهان اسلام از طریق گفتگو هستند و می گویند دیگر شعار بس است / شما این مسئله را چگونه ارزیابی می کنید آیا نمی شود که از مسلمان کشی دست کشید ؟آیا می شود یگ کار در این زمینه انجام داد ؟
    چه موانعی در این زمینه هست و آیا اصلا می شود چنین عمل نمود ؟
    آیا گره کار در دستان ایران و عربستان هست ؟
    آیا این دشمنی دیرین راه کار دارد ؟
    تا کی باید شیعه مظلوم بماند ؟
    آیا با شیعه کشی که در کشورهای اسلامی راه افتاده امیدی به آینده شیعه هست ؟
    چه شده است که از میان ۱ میلیارد مسلمان که متاسفانه شیعیان در اقلیت هستند ! همواره از زمان مولا علی (ع) نوک پیکانها بر علیه اوست ؟
    آیا فقر اقتصادی حاکم بر ایران امروز به ضرر شیعه مسلمان ایرانی نیست ؟
    آیا می دانید با این رویه روزی فرا خواهد رسید که شیعیان در ایران در اقلیت باشند و این یعنی فاجعه ، پس امروز دشمن ریشه خشک کن خود ما هستیم ؟ و خودمان یه دور خودمان با اعمالمان حصار ی کشیده ایم که روز به روز تنگ تر می شود ؟
    آیا راه عاقلانه تری وجود دارد که شیعه درامن و امنیت باشد ؟
    آیا گرگ صفتان در کمین شیعه را می توان با گفتگو به صلح فرا خواند ؟
    چرا آنها از ما هراس دارند ؟
    امام صادق (ع) می فرمایند که خوش اخلاقی موجب صلح و دوستی در جهان خواهد بود .چرا این همنوع دوستی و انسان دوستی از میان مسلمانان رخت بر بسته است ؟
    آیا این دشمنی ها پایانی خوش خواهد داشت ؟

  6. اخبار ساعت ۱۴ را که دنبال می کردم ؛ اشاره ای به فجایع ۶۷ سال اخیر اسرائیل غاصب داشتند ، صبرا و شتیلا و چنگ های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه و …. در تمامی این وقایع این مسلمانان بودند که کشته داده اند و شهید شده اند و مردان در مقابل زنان تیر باران و به قتل رسیده اند و متاسفانه در این کارزار اسرائیلیان غاصب دست برتر داشته اند چون سلاح های مدرن و آتشین دارند و در مقابل ما خدا را داریم ولی به نظرم خدا نگفته ما سر جای خود بنشینیم و کاری نکنیم البته و صد تاسف ما راه کار را گم کرده ایم اولا که باهم درگیریم و این بدترین ضربه را بر ما می زند و ان طرف ایران هم که خواهان برچیده شدن اسرائیل هست به تنهایی تاکنون به غیر انتحار و کاستی نیروهایش کاری از پیش نبرده جون دراین کارزار تنهاست و دراینراه به نظرم اگر دست واحده اعراب نباشد کاری ازپیش نخواهند برد .همه می دانند که اسرائیل گرداننده تمامی کارتل های نفتی است و بدتر از آن امروز تمامی سیستم های مخابراتی جهان که ساخت و پرداخته اوست و از سوی انهاشنود می شود .
    پس راه کار انست که ما همانند اسب واترلو عمل کنیم امروز نیرو و قدرت خود را جمع کنیم و به علوم روز مجهز شویم که البته دولت قبل با سخنان نسجیده اش حاصل تلاش های ۲۰ ساله ما را داشت بر باد می داد که خدا بخواهد جبران خواهد شد و روزگاری که فرصت مناسبی یافتیم این غده چرکین را از پا در اوریم ولی باز یک مسئله هست از قدیم گفته سگ را هر چه اذیت کنی واق و وقش بیشتر می شود چرا ازخدا کمک نخواهیم و طبق آیات صریح قران ، این ظالمان را به خدا نسپاریم تا عذابش را برآنها مستولی کند . آیا این کارهای ما گونه ای انتحار نیست و خواست دشمن هم همین نیست ؟

  7. تنها راه شکست اسرائیل اتحاد مسلمانان – دوستی با ممالک دنیا – استفاده از فرصت مناسب و تهیه ی اسب ترواست و این اسب چیزی جز از پشت خنجر زدن به این غاصب نیست حال نمی دانم اعراب هم می خواهند این گونه عمل کنند یا خود فروخته اند و خائن ولی داعش مسئله را پیچیده کرده است . وگرنه کارهای امروزی انتحاری بیش نیست . امروز فجایع ۶۷ ساله آنها را از اخبار دیدم متاسفانه در همه جنگ ها دست برتر داشته و امروز هم که کل سرمایه دنیا دست اوست و مخابرات و سیستم های نوین و شنود و غیره هم کار را سخت تر کرده . در این میان مسلمانست که متضرر است و عمل بهتر از شعار است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.