• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12

حضور مردم در روز قدس یک تبلیغ بزرگ علیه دشمن است

  • کد خبر : 35760
  • 16 تیر 1394 - 10:08
حضور مردم در روز قدس یک تبلیغ بزرگ علیه دشمن است

امام جمعه خرمدره گفت: حضور مردم در راهپیمائی روز قدس یک تبلیغ بزرگ علیه دشمن است.حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت و گو با نبض سحر در خصوص اهمیت روز قدس اظهار داشت: تدبیر قدسی امام راحل و یکی از ابتکارات این مرد الهی بیرون آوردن مسئله قدس از یک جنگ عربی به یک […]

امام جمعه خرمدره گفت: حضور مردم در راهپیمائی روز قدس یک تبلیغ بزرگ علیه دشمن است.حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت و گو با نبض سحر در خصوص اهمیت روز قدس اظهار داشت: تدبیر قدسی امام راحل و یکی از ابتکارات این مرد الهی بیرون آوردن مسئله قدس از یک جنگ عربی به یک مسئله بین المللی بود.

 

وی گفت:  برخی ها تلاش می کردند که مسئله قدس را در کشاکش اختلافات قومیتی و زبانی تبدیل به یک مسئله روزمره و بین گروهای مختلف شود.

امام جمعه خرمدره افزود: امام راحل با تدبیر خود جهان را آگاه کرد که مسئله فلسطین ، قدس و درگیری که در آنجا صورت می گیرد فقط محدود به مرزهای فلسطین نیست.

حسینی گفت: قدس،قبله اول مسلمانان ومحل عروج پیامبر محل مقدس برای تمام ادیان و مورد احترام جمیع ملت ها است.

این مقام مسئول تصریح کرد: روز قدس نمونه بارز صدور انقلاب اسلامی به سایر کشورهای جهان است که این نشان دهنده پویایی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه خرمدره گفت: امام راحل جهان را انذار کردند و از اینکه مبادا صهیونیسم بین الملل بر قدس سیطره پیداکند ، قدسی که متعلق بر تمام ادیان است مخصوصا در این روزها که تمام ابزار تبلیغاتی در اختیار دشمن است ولی مغرض ترین آنان هم نمی توانند از حضور میلیونی مردم در راهپیمائی چشم ببندند.

حسینی با ببیان این مطلب که حضور مردم در راهپیمائی روز قدس یک تبلیغ بزرگ علیه دشمن است افزود: این یک وظیفه شرعی ما است که از مظلوم دفاع کنیم.

وی گفت: مردم و دولت ما از مسئله فلسطین دفاع می کنند و اماده هرگونه کمک کردن  به فلسطین هستند و هر اندازه که در توان داشه باشد حمایت مادی و معنوی خود را بدون چشم داشتی و فقط برای حمایت از مردم مظلوم  مسلمان تقدیم ملت مبارز فلسطین می کند.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=35760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.