• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
14

روایت سردارباقرزاده ازشناسایی شهیدغواص

  • کد خبر : 35858
  • 18 تیر 1394 - 22:23
روایت سردارباقرزاده ازشناسایی شهیدغواص

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نحوه شناسایی پیکر این شهید دست بسته عملیات کربلای ۴ از نشانه‌ای سخن گفت که از شهید سید جلیل میری در مرحله اول شناسایی پیکر یقین آور شد. بخشی از برنامه روز گذشته ماه عسل نیز به ماجرای شناسایی پیکر شهید خط شکن عملیات […]

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نحوه شناسایی پیکر این شهید دست بسته عملیات کربلای ۴ از نشانه‌ای سخن گفت که از شهید سید جلیل میری در مرحله اول شناسایی پیکر یقین آور شد.

بخشی از برنامه روز گذشته ماه عسل نیز به ماجرای شناسایی پیکر شهید خط شکن عملیات کربلای۴، سید جلیل میری ورکی اختصاص داشت.

سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در این بخش با اشاره به کشف پیکرهای طیبه شهدا در ابوفلوس گفت: منطقه ابوفلوس که در آن پیکر ۱۷۵ شهید غواص و خط شکن در جریان تفحص کشف شد چند کیلومتر جلوتر از خط نبرد منطقه ام الرصاص یعنی تقریبا پشت منطقه پتروشیمی عراق در ابو الخصیب است. دو سال بود که ما اطلاع داشتیم حدود ۲۰۰ شهید را رژیم بعث عراق در نقطه ای به صورت دسته جمعی دفن کرده‌اند. که این ۱۷۵ شهید از همان تعداد است.

وی با اشاره به نحوه شناسایی پیکر این شهید دست بسته عملیات کربلای ۴ افزود: چیزی که از این شهید عزیز یعنی سید جلیل میری امروز به جهت ظاهری به یادگار مانده است و در مرحله اول شناسایی پیکر برای ما یقین آور شد، کارت پایان خدمت او است. این کارت به نام سید جلیل میری ورکی با اطلاعات: فرزند سید قاسم، رنگ چشم مشکی، قد ۱۷۵ ، مدرک دیپلم، درجه سرجوخه و سرباز سال ۱۳۵۸ تا ۶۰ در کردستان و سقز بوده است ولی بعد به بسیجیان لشکر ۲۵ کربلا پیوست. کارت چون خیلی خوب پرس شده خوشبختانه به جا مانده است.

تسنیم

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=35858

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. روحش شاد و راهش پر ره رو .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.