• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

عملیات مرصاد ضربه مهلکی به منافقین بود

  • کد خبر : 36824
  • 05 مرداد 1394 - 9:23
عملیات مرصاد ضربه مهلکی به منافقین بود

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: عملیات مرصاد یک درس بزرگ و ضربه مهلکی بر پیکر منافقین کوردل بود که در تاریخ ثبت شد. سرهنگ علی صادقی در گفت و گو با نبض سحر گفت: عملیات مرصاد در پنجم تیر ماه سال ۶۷ در مناطق غرب کشور با هدف مقابله با حرکت گستاخانه منافقین و مزدوران […]

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: عملیات مرصاد یک درس بزرگ و ضربه مهلکی بر پیکر منافقین کوردل بود که در تاریخ ثبت شد.

سرهنگ علی صادقی در گفت و گو با نبض سحر گفت: عملیات مرصاد در پنجم تیر ماه سال ۶۷ در مناطق غرب کشور با هدف مقابله با حرکت گستاخانه منافقین و مزدوران عراقی انجام شد.

وی گفت: در این عملیات نیروهای ارتش و سپاه در کنار هم و به فرماندهی و با برنامه ریزی شهید صیاد شیرزای توانستند یک درسی به منافقین بدهند که تا ابد در گوش سران این گروهک تروریستی ماند و آنها فهمیدند که نباید ایران بزرگ را تهدید کنند.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره افزود: در عملیات مرصاد، دو هزار و ۵۰۰ نفر که نام تعدادی از فرماندهان و افراد سرشناس سازمان موسوم به مجاهدین خلق در میان آنها دیده می‌شد به هلاکت رسیدند .

وی افزود: با شکست منافقین در این عملیات ، روحیه مردم ایران که بعد از پذیرش قطعنامه کمی ضعیف شده بود دوباره زنده شد و به تحکیم آن کمک کرد.

صادقی گفت: عملیات مرصاد یک درس بزرگ و ضربه مهلکی بر پیکر منافقین کوردل بود که در تاریخ ثبت شد و همچنین این عملیات یادآور رشادهای رزمندگان، پشتیبانی‌های مردم  و رهبری بی‌نظیر حضرت امام (ره) در این عملیات بود.

وی در پایان گفت: بدون شک درخت تنومند انقلاب اسلامی با همه فراز و نشیب هایی که از سوی دشمنان خود داشته، با پیروی از ولایت فقیه و ایستادگی و ایثارگری جوانان این مرز و بوم از گزند دشمنان مصون مانده و خواهد ماند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=36824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.