• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

۱۸ کارگاه فنی حرفه ای شهید چمران ابهر و خرمدره آماده ارائه خدمات آموزشی به علاقه مندان است

  • کد خبر : 37019
  • 08 مرداد 1394 - 9:24
۱۸ کارگاه فنی حرفه ای شهید چمران ابهر و خرمدره آماده ارائه خدمات آموزشی به علاقه مندان است

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهید چمران ابهر و خرم‌دره گفت: ۱۸ کارگاه ثابت و سیار فنی حرفه ای شهید چمران آماده ارائه خدمات آموزش فنی و حرفه ای به علاقه مندان است. محمد صادق جعفری در گفت و گو با نبض سحر اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای در طول سال دوره‌های آموزشی مختلفی در […]

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهید چمران ابهر و خرم‌دره گفت: ۱۸ کارگاه ثابت و سیار فنی حرفه ای شهید چمران آماده ارائه خدمات آموزش فنی و حرفه ای به علاقه مندان است.

محمد صادق جعفری در گفت و گو با نبض سحر اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای در طول سال دوره‌های آموزشی مختلفی در سطح شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های فنی و حرفه‌ای در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی برگزار می‌شود، تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان استقبال خوبی از این دوره‌ها دارند.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهید چمران ابهر و خرم‌دره به عملکرد یک ساله فنی و حرفه‌ای مرکز شهید چمران اشاره کرد گفت: در طول این مدت در بخش خدمات ۶۴۳ نفر در دوره های  آموزشی این شرکت کرده اند.

جعفری گفت: در بخش صنعت این مرکز ، یک هزار و ۹نفر ، در بخش  فرهنگ و هنر ۳۹ نفر دوره و در بخش کشاورزی ۵۴۱ نفر دوره آموزشی شرکت کرده اند.

 وی در ادامه به اشاره به عملکرد آزمون یکساله این مرکز در بخش آزمون هماهنگ پایان دوره  گفت: در این مدت دوهزار و ۲۲۳ نفر در آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد یک هزار و ۲۳۲ نفر قبول شده اند.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهید چمران ابهر و خرم‌دره به تعداد کارگاه آموزشی این مرکز اشاره کرد و گفت: در این مرکز ۱۱ کارگاه ثابت که شامل: تاسیسات، نقشه کشی، جوش کاری، برق خودرو ،سایت تخصصی مکانیک، برق، اتومکانیک، کامپیوتر، تراشکاری، خدمات آموزشی و کشاورزی می باشد و تعداد ۷ کارگاه آموزشی سیّار که در زندان ،پادگان ، داخل شهر و روستاها به ارائه خدمات آموزشی مشغول هستند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات این مرکز گفت: خارج از محدوده شهری  بودن و خاکی بودن مسیر تردد کارآموزان و ارباب رجوع از مهمترین مشکلات این مرکز آموزشی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=37019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.