• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
5

دانشگاه فرهنگیان پنج هزار دانشجو می‌پذیرد

  • کد خبر : 37609
  • 19 مرداد 1394 - 8:50

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان از پذیرش پنج هزار نفری دانشجو معلم در سال تحصیلی آینده با رویکردهای جدید علمی خبر داد. نعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با   در خصوص برنامه‌های دانشگاه در سال تحصیلی جدید گفت: در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ پذیرش بیش از پنج هزار نفری در دانشگاه خواهیم داشت و […]

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان از پذیرش پنج هزار نفری دانشجو معلم در سال تحصیلی آینده با رویکردهای جدید علمی خبر داد.
پذیرش پنج هزار نفری دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید

نعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با   در خصوص برنامه‌های دانشگاه در سال تحصیلی جدید گفت: در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ پذیرش بیش از پنج هزار نفری در دانشگاه خواهیم داشت و برای این تعداد دانشجو-معلم پذیرفته شده تمامی برنامه‌های مصوب اجرایی خواهد شد و میزان پذیرش دانشجو معلم‌ها در ۱۶ رشته تعیین شده انجام می‌شود.
موسی‌پور در خصوص توزیع جنسیتی پذیرش دانشجو- معلم خاطر نشان کرد: این توزیع دانشجو-معلم در پردیس‌های مختلف صورت می‌گیرد و از میان پنج هزار پذیرفته شده، قریب به یک سوم یعنی حدود ۱۵۰۰ نفر را دختران تشکیل می‌دهند و دو سوم از پذیرفته شدگان شامل پسران هستند.
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: برای سال تحصیلی جدید، برنامه‌های دانشگاه در حال بازنگری است تا کیفیت بخشی به آن در حد مطلوب صورت بگیرد.
وی تصریح کرد: با توجه به مطرح شدن بحث سند تحول، این برنامه‌، دانشگاه فرهنگیان را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد و  به تبع آن تحولات جدید علمی برای سال تحصیلی ۹۴-۹۵ به مرحله اجرا در می‌آید.
موسی‌پور در پایان با اشاره به تلاش برای افزایش سطح کیفی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: در عمل برنامه‌های جدید از حیث انطباق با تحولات پیش روی آموزش و پرورش به طور قطعی در دستور کار دانشگاه است.
انتهای پیام /
لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=37609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.