• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

ضربه برخی افراد به انقلاب از ضربه امریکا هم بدتر است

  • کد خبر : 37664
  • 21 مرداد 1394 - 18:23
ضربه برخی افراد به انقلاب از ضربه امریکا هم بدتر است

امام جمعه خرمدره گفت: افرادی که خود را منتسب به امام می دانند و حرکاتشان ضد امام است ضربه ای که به اعتقاد مردم می زنند هیچ کس نمی تواند بزند.اینان از آمریکا هم بدتر هستند زیرا که مردم می دانند امریکا دشمن ماست اما این افراد با اسم دوست دارند به اعتقادات مردم ضربه […]

امام جمعه خرمدره گفت: افرادی که خود را منتسب به امام می دانند و حرکاتشان ضد امام است ضربه ای که به اعتقاد مردم می زنند هیچ کس نمی تواند بزند.اینان از آمریکا هم بدتر هستند زیرا که مردم می دانند امریکا دشمن ماست اما این افراد با اسم دوست دارند به اعتقادات مردم ضربه می زنند.

حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت و گو با نبض سحر گفت: در روستاهای ما نیز برای انقلاب راهپیمائی کردند  ولی آنان امروز نیامدند سهم خواهی کنند.

وی گفت:  در تمامی شهر و روستاهای ایران انقلاب شد، همه مردم انقلاب کردند و این اشتباه است که بگویئم چند نفر انقلاب کرده اند.

امام جمعه خرمدره گفت: روستائی که در سر مرزعه با داس مشغول کار کردن بود زمین را رها کرده و به انقلاب کمک کرد و شهید شد و الان بی انصافی است که انقلاب را یک عده به نام خودشان مصادره کنند، تمامی اقشار مختلف مردم در به نتیجه رسیدن انقلاب نقش اساسی دارند.

حسینی گفت: ضمن اینکه ما احترام قائلیم به تمامی خدمتگزارن انقلاب و نباید از اذهان دور کنیم که تمامی اقشار و همچنین روستائیان و کشاورزان نیز در انقلاب و به پیروزی رسیدن آن سهم دارند.

وی در ادامه گفت: این تحریم ها بر پولداران اثر گذاشت یا به فقرا؟ کمبود و بحران آب به کشاورزان اثر گذاشت یا شهرنشین ها و یا افرادی که خود و اجدادش میلیاردها ریال از برکت این انقلاب و خون شهدا به جیب زده اند؟ و الان هم جوابگو نیستند و خود را ذی حق می دانند.

حسینی با اشاره به اینکه مردم دارند این مشکلات را تحمل می کنند گفت: الان ضربه ای که افرادی که خود را منتسب به امام می دانند و حرکاتشان ضد امام است ضربه ای که به اعتقاد مردم می زنند هیچ کس نمی تواند بزند.اینان از آمریکا هم بدتر هستند زیرا که مردم می دانند امریکا دشمن ماست. اما این افراد با اسم دوست دارند به اعتقادات مردم ضربه می زنند.

وی اظهار داشت: با اینکه امسال سال همدلی وهم زبانی است و ما باید هر زمان اتحاد خود را حفظ کنیم و در بعضی موارد هم که قابل اغماض است را اغماض کنیم اما نباید هرکسی فرصت پیدا کند و از نام، یاد، خاطره و منسوبین امام(ره) سوء استفاده کند.

امام جمعه خرمدره گفت: امام برای تمامی مردم فردی مقدس است و راه و هدف امام مشخص است و وصیت نامه و سخنان امام هم موجود است.امام (ره) از تمامی مستضعفان و پابرهنگان همیشه حمایت می کرد و به آنان ارزش قایل بود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=37664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. حاج آقا حسینی با تشکر از سخنان دقیق و بجای حضرتعالی.

    انقلاب ما انفجار نور بود. بنده نیز برخی افراد را می شناسم که وجود آن ها در راستای نیل به اهداف انقلاب اسلامی ما بوده است و کوچکترین سهم خواهی نکرده اند و سهمی نیز به آنان نرسیده است. ضمن اینکه از جانب آن ها فقط خدمت به خلق الله صورت گرفته است و هیچ گاه تیشه به ریشه انقلاب نزده اند.
    خدمت همه اینچنین افرادی عرض می کنم، دوستتان دارم و راه شما را که مقدس ترین راه هاست در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه خواهیم داد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.