• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

بیداری اسلامی حاکم در جهان یکی از قدرتمند ترین سلاح های انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 37948
  • 27 مرداد 1394 - 12:56
بیداری اسلامی حاکم در جهان یکی از قدرتمند ترین سلاح های انقلاب اسلامی است

امام جمعه خرمدره گفت: موج بیداری اسلامی حاکم در جهان یکی از قدرتمند ترین سلاح های انقلاب اسلامی است. حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت و گو با نبض سحر گفت: ما باید فرمایشات مقام معظم رهبری را بارها گوش بدهیم و در کلمه به کلمه آن دقت و بررسی کنیم. وی در خصوص […]

امام جمعه خرمدره گفت: موج بیداری اسلامی حاکم در جهان یکی از قدرتمند ترین سلاح های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت و گو با نبض سحر گفت: ما باید فرمایشات مقام معظم رهبری را بارها گوش بدهیم و در کلمه به کلمه آن دقت و بررسی کنیم.

وی در خصوص بستن راه نفوذ امریکائی به ایران که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند گفت: در حال حاضر ایران قوی تر از روزهای گذشته است و امروز با دانش کسب شده در تولید تسلیحات نظامی به قدرتمند ترین کشورهای جهان تبدیل شده است و از لحاظ نظامی در بالاترین سطح قرار دارد.

امام جمعه خرمدره تصریح کرد: یکی دیگر از قدرتهای انقلاب اسلامی همین موج بیداری اسلامی است که در منطقه ایجاد شده و ادامه دارد، که نشان دهنده این است قدرت ایران اسلامی فقط قدرت نظامی نیست بلکه قدرت فرهنگی و صادر کردن انقلاب به کشورهای جهان و همچنین علاقه مندی مردم جهان به انقلاب اسلامی و دین اسلام که روز به روز افزون تر می شود نیز جزو مهمترین سلاح ایران اسلامی است.

حسینی در خصوص نقشه دوم دشمن (اختلاف افکنی) که مقام معظم رهبری به آن اشاره فرمودند گفت: در این میان یک عده بر طبل اختلاف می کوبند تا این وحدت و یکپارچگی ملت های مسلمان را از بین ببرند و همانطور که مقام معظم رهبری نیز به آنان اشاره کردند که انگلیس و امریکا می خواهند دلهای ملّتها را نسبت به یکدیگر چرکین کنند و عصبیّت بیافرینند که یکی از آنها مسئله‌ی سنّی و شیعه است که می خواهند با اختلاف افکنی این دو مذهب را در مقابل هم قرار دهند تا به اهداف شوم خود برسند.

وی گفت: دشمنان با تبلیغات سوء رسانه ای می خواهند جنگ های سیاسی کشورهای همچون سوریه، عراق، لبنان و یمن را جنگ های مذهبی قلمداد کنند و تا بتوانند از این طریق اختلاف افکنی کنند و همین آتش افروزی ها و جنگ های موجود در منطقه نیز کار مستکبرینی همچون امریکا و اسرائیل است.

امام جمعه خرمدره در پایان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند که با همه این رجز خوانی های مستکبرین، آینده قطعا متعلق به اسلام است و روزبه‌ روز ان‌شاءالله عزّت اسلام بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=37948

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.