• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
5

آقای شهردار به حداقل امکانات تفریحی مردم خرمدره رسیدگی شود + عکس

  • کد خبر : 38258
  • 03 شهریور 1394 - 11:22
آقای شهردار به حداقل امکانات تفریحی مردم خرمدره رسیدگی شود + عکس

داشتن یک پارک مناسب و شهربازی از نیازهای اصلی مردم شهر خرمدره است. به گزارش نبض سحر، در قصل تابستان و گرما ، مردم خرمدره در عصر و شب ها برای استراحت و استفاده از هوای خنک در شب به میادین خرمدره مراجعه می کنند تا دقایقی در آن محل ها استفاده کنند. شهر خرمدره […]

داشتن یک پارک مناسب و شهربازی از نیازهای اصلی مردم شهر خرمدره است.

به گزارش نبض سحر، در قصل تابستان و گرما ، مردم خرمدره در عصر و شب ها برای استراحت و استفاده از هوای خنک در شب به میادین خرمدره مراجعه می کنند تا دقایقی در آن محل ها استفاده کنند.

شهر خرمدره فاقد یک پارک خوب و مناسب برای شهروندان است که این موضوع مردم شهر را آزار می دهد.

و در اثر همین نبود امکانات تفریحی و رفاهی مردم خرمدره مجبور به رفتن به شهرهای همجوار و استفاده از شهربازی ها و محل های تفریحی آنان می شوند.

و حال حداقل به همین میادینی که دارای فضای سبز و چند عدد نیکمت و مقداری وسایل تفریحی وجود دارد کمی رسیدگی شود تا مردم خرمدره از همین مقدار کم نیز بهره مند شوند.

برای نمونه میدان درنا که در ابتدای خیابان ولیعصر است را شهرداری به آنان رسیدگی کند تا مردمی که به آنجا مراجعه می کنند کمی در آسایش خاطر از آن استفاده کنند.

فضایی که در این میدان  برای بازی کردن کودکان وجود دارد فاقد کف پوش مخصوص می باشد که برای کودکان خطرناک است.

و همچنین فضای سبز و نیمکت ها و موازئیک های آن نیز در حال خراب شدن هستند.

و با توجه به قرار گیری در مسیر جاده اصلی ، مورد توجه مسافرین نیز می باشد و فاقد یک سرویس بهداشتی است  و این را می طلبد که شهرداری توجه ویژه ای به این محل داشته باشد  و از همه مهمتر داشتن یک پارک مناسب و شهربازی از نیازهای اصلی مردم این شهر است

 

پارک درنا خرمدره CAM01232 پارک درنا خرمدره پارک درنا خرمدره پارک درنا خرمدره پارک درنا خرمدره CAM01220 پارک درنا خرمدره پارک درنا خرمدره پارک درنا خرمدره پارک درنا خرمدره پارک درنا خرمدره

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=38258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. سلام با دوست دستفروشی در ابتدای جمال الدین در مورد مسائل شهرم در گفتگو بودم که صحبت به نبود سرویس بهداشتی در مرکزی ترین نقطه شهر یعنی چهار راه قائم رسید ایشان مثال اوردند گفتند یک خانم و آقایی که مسافر بودن دربدر دنبال سرویس بهداشتی در این نقطه بودند که پیدا نکردند و متاسفانه بد روزگاری داشتند .
    حال بهتراست که شهرداری محترم روبروی ساختمان شهرداری سابق که می تواند محل مناسبی برای ساخت یک سرویس بهداشتی آبرو مندانه برای مسافران و شهروندان باشد ، قدام کند . هرچند که به سرویس مسجد جامع نزدیک خواهد بود ولی میطلبد که در این نقطه شهر حتما یک سرویس ساخته شود .

  2. امروز در مورد بوستان شهدای گمنام در مدرسه صحبت داشتیم و یکی از همکاران به بنده گفتند بیا و ببین که شهرداری ابهر برای شهدای عزیز گمنام در پارک پردیس چه ها که نکرده . من نمی دانم مسئولین با چه رویی در ابتدای هفته دولت در بوستان شهدای گمنام جمع شده بودند .
    راستی یکی در این شهر پیدا نمی شود از مسئولین بپرسد که چرا شهرداری قبل پارک جنگلی را غارت کرد و این اسباب و سایل چرا دارند در جنب ساختمان جدید ساخت دادگستری ، خاک می خورند . خدا لعنت کند آنی را که داشته ما را از ما گرفت .

  3. شهر ما نیازمند یک بوستان برای گذران اوقات فراغت شهروندان است نمی دانم گذرتان به بوستان شهرداری قزوین در روبروی شهرداری این شهر افتاده است یا نه . واقعا در این شهر سرسبز ما چنین بوستانی را کم داریم . البته داریم صاحب ندارد که سرو سامانش دهد .

  4. از شهر های کوچک مانند هیدج درس بگیریم
    ساخت بوستان لاله
    بوستان سروستان
    بوستان شهدا
    بوستان بانوان پروین اعتصامی
    بوستان ملت
    و….

  5. همه مردمان خرمدره در انتظار ساخت یک شهربازی بزرگ بودند که پارک ابریشم افتتاح شد و یک شهر بازی خنده دارو خیلی کوچک بدون هیچ امکاناتی بود که ان بدون کارایی پلمپ شد
    ما مردم خرمدره نیاز مینماییم که یک شهربازی بزرگ با همه امکانات و پارک بانوان ساخته و طی چن سال اینده که شهر دار میباشد افتتاح کند.

  6. سلام ‘دیروز ازیک همشهری شنیدم که متاسفانه برای پارک ابریشم صاحبی پیداشده است وباشهرداری دراین مورد درگیر است ‘ بدابه حال ما که اگر صاحب طرحی می شویم بجای گسترش و توسعه ازپایش میگیریم و زمیشن می زنیم ! نمونه قبلی پارک جنگلی و مسجدجامع و طرح های مواصلاتی و ”””’ است که به جای توسعه درجا میزنند!

  7. سلام . متاسفانه از طریق یکی از دلسوزان و دوستان همشهری ام مطلع شدم که پل خیابان ولی عصر را می خواهند بصورت ابتدایی و طرحی که مدرن نیست اجرایی کنند در حالیکه می شود با سازهای پیش ساخته ،زیباترین و مدرن ترین پل را در ابن منطقه از شهر ایجاد کر و قبلا عرض کرده بودم که در آن صورت ساختمان های دادگستری و دیگر ساخت و سازهای کنار پل و همچنین زمین چمن مصنوعی و مزار مطهر شهدای گمنام پارک جنگلی مخدوش گشته به فراموشی سپرده خواهد شد و به جهت خاک ریزی برای همسان سازی دو طرف پل ،ما شاهد یک بی مدیریتی و خیانتی در کنار دیگر خیانت ها و تخریب بیت المال خواهیم بود .
    امید است قبل از اجرایی شدن طرح از نظرات مهندیسین دل سوز و آینده نگر در این زمبنه استفاده شود . تشکر

  8. سلام خداییش شورای شهر چیکار میکنید خدارو خوش میاد حقوق مفت میگیرین به شهر رسیدگی نمیکنید اخه در مورد کدوم خرابی شهر باید گفته بشه …اون از روشنایی شهر .ن پارکی نه جایی برا تفریح …تا کی باید پاشیم بریم ابهر یا هیدج اصلا خجالت نمیکشین این همه حق الناس به گردنتونه .ن پارک بانوان هست هیچی نداریم ..این مسئولینی که شهر ما داره باید از خجالت اب بشن ..اگه این جاده سوکهریزم نبود باید میمردیم …لطفا اگه غیرت و شرافت مردم دوستی دارین به شهر رسیدگی کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.