• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

مسئولین باید بیدار باشند/در مقابل تکبر باید تکبر ورزید

  • کد خبر : 38386
  • 06 شهریور 1394 - 15:07
مسئولین باید بیدار باشند/در مقابل تکبر باید تکبر ورزید

امام جمعه خرمدره گفت : مسئولین باید بیدار باشند ، دولت مردان آمریکا در هر فرصتی ما را تهدید می کنند پس در مقابل تکبر باید تکبر ورزید. به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: دنیا دار عمل است […]

امام جمعه خرمدره گفت : مسئولین باید بیدار باشند ، دولت مردان آمریکا در هر فرصتی ما را تهدید می کنند پس در مقابل تکبر باید تکبر ورزید.


به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: دنیا دار عمل است وآخرت دار حساب که دیگر درآن عملی نیست پس باید مراقب اعمالمان باشیم.

وی گفت : خداوند علم اسماء اعظم را به حضرت آدم (ع) آموخته بود و دلیل سجده ی ملائک بر آدم بخاطر فضیلت و برتری علم او بود علم و تقوا دو بال انسان هستند که مکمل انسان می باشند .

امام جمعه خرمدره با اشاره به سالروز وفات آیت الله حائری یزدی گفت : تأثیرگذاری حرکت وی در تأسیس حوزه علمیه ی قم چنان است که علمای زیادی در تمام دنیا منادی شیعه هستند و این به برکت حرکت خالصانه ی یک عالم و حمایت مردم متدین بود که برای آنان صدقه ی جاریه است ، و ما هم باید با تاسی به این بزرگان در آباد کردن حوزه های علمیه سهیم باشیم.

حسینی ضمن بزرگداشت شهادت رئیس علی دلواری به شخصیت این مرد بزرگ اشاره کرده و گفت :وی هماهنگ با علمای دین در مقابل استکبار و استعمار ایستاد.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دولت گفت : مسئولین، فرزندان این نظام هستند و باید انتقاد پذیر باشند ما همه خادم مردم هستیم به قول رهبر کبیر انقلاب که خود را خدمتگذار مردم می دانست بر ما وظیفه است که خدمتگذار و قدر دان اعتماد مردم باشیم.

حسینی با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: در این دیدارها معمولا رهبری معظم به نکات ضعف و قوت کارنامه دولت اشاره می کنند ، تقدیر از آرامش و ثبات نسبی در زمینه اقتصادی، مهار نوسانات تند، پایان دادن به مذاکرات هسته‌ای و امثال آن از جمله موضوعات مطرح شده توسط مقام معظم رهبری در این دیدار بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم اتخاذ مواضع انقلابی صریح و بدون رو دربایستی در مقابل دشمن اضافه کرد: باید دشمن شناس باشیم، آمریکا در تمام دوران دفاع مقدس پشتیبان صدام بود ، امروزه تحریم ها ، گروه های تروریستی ، تهاجم فرهنگی و آموزش منافقین تمام کارهایی است که آمریکا و دوستانش انجام می دهند ، ۱۷هزار نفر قربانی ترور هستند ، ازجمله : نخست وزیر ، رئیس جمهور ، رئیس قوه ی قضائیه تا مردم عادی ، اینکه بعد از مذاکرات هسته ای دشمنی آمریکا با ما تمام شده خیال باطلی است ، مسئولین باید بیدار باشند ، دولت مردان  آمریکا در هر فرصتی ما را تهدید می کنند پس در مقابل تکبر باید تکبر ورزید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=38386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بنده هم نکته ای از سخنان امام جمعه محترممان حاج آقا حسینی یاد آوری می کنم که

    “صداقت و راستی در جامعه در کنار تلاش و همت” آن جامعه متعالی اسلامی را نتیجه خواهد داد که از فساد و ظلم به دور است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.