• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

تحصیل ۱۱ هزار دانش‌آموز خرم‌دره‌ای در ۱۰۰ واحد آموزشی

  • کد خبر : 38611
  • 11 شهریور 1394 - 20:25
تحصیل ۱۱ هزار دانش‌آموز خرم‌دره‌ای در ۱۰۰ واحد آموزشی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره گفت: پیش‌بینی می‌شود ۱۱ هزار دانش‌آموز این شهرستان در سال تحصیلی آینده در ۱۰۰ واحد آموزشی مشغول به تحصیل شوند. به گزارش نبض سحر، فرید باباخانی امروز اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ واحد آموزشی در شهرستان خرم‌دره فعال است. وی با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته بیش از […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره گفت: پیش‌بینی می‌شود ۱۱ هزار دانش‌آموز این شهرستان در سال تحصیلی آینده در ۱۰۰ واحد آموزشی مشغول به تحصیل شوند.

به گزارش نبض سحر، فرید باباخانی امروز اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ واحد آموزشی در شهرستان خرم‌دره فعال است.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز در مدارس شهرستان خرم‌دره تحصیل کرده‌اند، افزود: در سال جاری نیز بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز در مدارس این شهرستان مشغول به تحصیل می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی در سال تحصیلی جدید بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز خرم‌دره‌ای در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل می‌شوند، اضافه کرد: تاکنون بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر در این مقطع ثبت‌نام کرده‌اند.

باباخانی با اشاره به پیش‌بینی ثبت‌نام ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز خرم‌دره‌ای در مقطع دوره متوسطه دوره اول خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز در این مقطع ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در مقطع دوره متوسطه دوره دوم بیش از ۶۰۰ نفر در مدارس خرم‌دره ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود یک‌هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز در این مقطع ثبت‌نام کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره از ثبت‌نام ۵۰۰ دانش‌آموز در دوره پیش‌دبستانی خبر داد و افزود: بیش از ۸۰۰ دانش‌آموز نیز در مدارس استثنایی شهرستان خرم‌دره ثبت‌نام کرده‌اند.

باباخانی به اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در مدارس شهرستان خرم‌دره ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: پیش‌بینی می‌‌شود ۱۱ هزار دانش‌آموز در مدارس خرم‌دره ثبت‌نام کنند.

وی همچنین از اجرای طرح هجرت در ۳۰ آموزشگاه شهرستان خرم‌دره خبر داد و گفت: ۵۰ دانش‌آموز پسر و ۱۰ دختر در این طرح شرکت کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره تاکید کرد: ۷۰ میلیون ریال برای اجرای طرح هجرت در مدارس شهرستان خرم‌دره هزینه شده است.

انتهای پیام/فارس

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=38611

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.