• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
12

روح الله آدینه رئیس شورای شهر خرمدره شد

  • کد خبر : 38613
  • 11 شهریور 1394 - 22:49
روح الله آدینه رئیس شورای شهر خرمدره شد

روح الله آدینه رئیس شورای شهر خرمدره شد.   به گزارش نبض سحر، در انتخابات ریاست شورای شهر خرمدره روح آلله آدینه به عنوان رئیس شورای شهر و عین الدین رجبی به عنوان نائب رئیس شورا انتخاب شد. انتهای پیام/  

روح الله آدینه رئیس شورای شهر خرمدره شد.

 

به گزارش نبض سحر، در انتخابات ریاست شورای شهر خرمدره روح آلله آدینه به عنوان رئیس شورای شهر و عین الدین رجبی به عنوان نائب رئیس شورا انتخاب شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=38613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. اقای ادینه تبربک لیاقتشو داشتین

  2. تبریک میگم

  3. خداوند منان را شاکرم اتفاقی که باید سالهای قبل می افتاد بالاخره امسال افتاد. آقای آدینه و آقای رجبی تبریک بنده را نیز پذیرا باشید.

  4. آدینه واقعا لیاقتش از این بالاس همکار من بود خستگی رو خسته میکرد

  5. آقای آدینه عزیز موفق باشی تبریک تبریک زیبا سازی دیوارهای شهر یادتون نره

  6. درود بر آقای آدینه موفق باشی . تبریک تبریک تبریک

  7. آقای آدینه وآقای رحبی هر آدم های صادق ومردمدار واز هرلحاظ هم مورد تایید هستندمن در بین این اعضا به آدینه وطاهری رای ندادم ولی اگه با انصاف نباشیم هر دو این عزیزان خوبدرخشیدن اگر چه من به همه اعضا ارادت دارم خوب کار شده ولی هیچ موقع فکرش هم نمکردم آدینه بتونه ریس شورا بشه در هر صورت موفق باشید

    • بله به نظر من هم حق با شماست و بنده اگر چه فقط به آقای طاهری و آقای آدینه و دو عضو دیگر رای داده ام، اما این انتخاب را برای مدیریت شورای شهر به فال نیک می گیرم و برای آقای رجبی هم آرزوی موفقیت می کنم، ایشان نیز در برخوردها بسیار محترم و صادق و البته مردم دار بوده اند.
      انشالله سال پیش رو باید متفاوت باشد. وقتی نام آقای آدینه می آید باید منتظر اتفاقات جدید و خوب برای خرمدره باشیم. و به قول همشهری عزیز آقای کلانتری در سایه وحدت مسئولین توسعه و پیشرفت همه جانبه خرمدره مطالبه ی اصلی ماست و ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. انشالله .

  8. ما هم به نوبه خود تبریک عرض می نماییم و امید واریم که در سایه ی وحدت بین مسئولین گرامی به توسعه و پیشرفت در تمامی زمینه ها برسیم واقعا شهرستان خرم دره نیازمند اینگونه برادرانی هست تا عقب ماندگی هایش جبران شود .

  9. اقای ادینه وقتشه خیابانها رابهتربشناسیدط

  10. تبریک به آقای آدینه و آرزوی موفقیت
    ولی وقتی ماجرایی چرایی انتخاب ایشان و چرایی حتی عدم شرکت آقای داودی و عوامل پشت پرده رو فهمیدم خیلی تاسف خوردم که توی خرمدره زندگی میکنم
    جالبترین قسمت اینه تقریبا همه مردم به حرکت پرشتاب و موفق شورای شهر اذعان دارن و عامل این حرکت رو میدونن هنوز فراموش نکردیم که چه کسی به تنهایی مجوز های لازمه برای شهرداری آقای امیرلو رو گرفت و باعث شد که دوباره موتور پیشرفت خرم دره روشن بشه
    اما متاسفانه حتی یه تشکر خشک و خالی ازشون نشد حتی ما که ادعای فرهنگ و ادب داریم
    به هر حال رزومه همه افراد مشخصه ولی فقط افسوس و صد افسوس که خرمدره فرزندان شایسته خودشو کنار می زاره و خوب جوابشون رو میدونم.
    حالا خیلی خوب دلیل عدم توسعه یافتگی شهرمون رو در مقابل ابهر میدونم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.