• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
11

خداوند زن و مرد را مکمل هم آفرید تا بنیان خانواده استوارتر شود

  • کد خبر : 40485
  • 19 مهر 1394 - 11:38
خداوند زن و مرد را مکمل هم آفرید تا بنیان خانواده استوارتر شود

امام جمعه خرمدره گفت: خداوند متعال عنایت ویژه ایی به زنان دارد، خداوند زن و مرد را مکمل هم آفرید تا بنیان خانواده استوارتر شود. به گزارش نبض سحر، امام جمعه خرم دره در همایش زنان،اعتدال و توسعه ضمن اشاره به جایگاه والای بانوان در دین اسلام، مادران را اولین مربیان انسانها نامید و اظهار […]

امام جمعه خرمدره گفت: خداوند متعال عنایت ویژه ایی به زنان دارد، خداوند زن و مرد را مکمل هم آفرید تا بنیان خانواده استوارتر شود.

به گزارش نبض سحر، امام جمعه خرم دره در همایش زنان،اعتدال و توسعه ضمن اشاره به جایگاه والای بانوان در دین اسلام، مادران را اولین مربیان انسانها نامید و اظهار داشت: زنان باید در جامعه حضور پر رنگ و موثری داشته باشند ولی این امر نباید آنان را از انجام وظیفه مادر بودن و تربیت فرزندان باز دارد،

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه خداوند متعال عنایت ویژه ایی به زنان دارد افزود: خداوند زن و مرد را مکمل هم آفرید تا بنیان خانواده استوارتر شود.

در ادامه این همایش فرماندار خرم دره با اشاره به حجاب زنان ایرانی حتی در دوران ایران قبل از اسلام افزود: نقش بانوان در انقلاب و حتی در جنگ تحمیلی نقشی موثر وغیر قابل انکار است و وقتی از توسعه صحبت به میان می آید ؛ منظور ساختن بستری مناسب برای رسیدن به هدف است که در این راستا باید زنان ومردان در کنار هم بکوشند.

جمشید شیخی در ادامه گفت: مادران باید مواظب آسیب های اجتماعی که خانواده ها را تهدید می کند باشند چرا که این آسیب ها اساس خانواده ها را نابود خواهد کرد.

در ادامه این همایش دکتر حیدری درباره اهمیت سلامت روان با توجه به روزجهانی بهداشت روان ونقش زنان ومادران در ایجاد امنیت روانی در جامعه و خانواده مطالبی را عنوان کرد.

همایش زنان،اعتدال وتوسعه همزمان با روز خانواده مسئولین و جمعی از بانوان شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور واحد خرم دره برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=40485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.