• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
6

تصویب صورت حساب مالی تمامی اتحادیه های اصناف خرمدره

  • کد خبر : 40472
  • 19 مهر 1394 - 9:39
تصویب صورت حساب مالی تمامی اتحادیه های اصناف خرمدره

رئیس صنعت،معدن و تجارت شهرستان خرمدره از تصویب صورت حساب مالی سال ۹۳، تمامی اتحادیه های اصناف خرمدره برای اولین بار در سطح استان خبر داد. به گزارش نبض سحر، حسن کلانتری در نشست خبری که در محل این اداره برگزار شد اظهار داشت: حواله سوختی برای واحدهای صنعتی و معدنی در این اداره صادر […]

رئیس صنعت،معدن و تجارت شهرستان خرمدره از تصویب صورت حساب مالی سال ۹۳، تمامی اتحادیه های اصناف خرمدره برای اولین بار در سطح استان خبر داد.

به گزارش نبض سحر، حسن کلانتری در نشست خبری که در محل این اداره برگزار شد اظهار داشت: حواله سوختی برای واحدهای صنعتی و معدنی در این اداره صادر می شود و دیگر نیازی به مراجعه به دفاتر استان نمی باشد.

وی در ادامه  از داشتن دوهزار و ۹۸۵ واحد صنفی پروانه دار در خرمدره خبر داد و گفت: متاسفانه با بررسی های انجام شده ۴۸۰ واحد بدون پروانه کسب مشغول به فعالیت هستند که با ابلاغ به این واحد ها برای دریافت مجوز ، و تشویق و ترغیب آنان برای دریافت مجوز در حال حاضر بخش عمده ای از این واحدها در حال طی کردن مراحل اخذ مجوز هستند.

رئیس صنعت،معدن و تجارت شهرستان خرمدره در ادامه به انجام ۵۷۱ مورد بازرسی در ۶ ماهه اول سال ۹۴ توسط بازرسین اتاق اصناف اشاره کرد و گفت: از این تعداد بازرسی ۵۲ مورد پرونده تخلف تشکیل شده است که ارزش ریالی پرونده ها ، چهار میلیارد و ۹۹۳میلیون و ۷۵۷ هزار و ۲۲۰ ریال است.

کلانتری همچنین گفت: در همین مدت ۶ ماهه، ۱۰۸ پروانه کسب برای واحدهای صنفی صادر شده است و برای اولین بار در سطح استان عملکرد مالی سال ۹۳، اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف را با استفاده از سیستم مکانیزه حسابداری تهیه و تدوین شده است که درامد و هزینه کرد های تمامی اتحادیه ها در قالب صورت حساب مالی آورده شده است .

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=40472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.