• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12

۱۳ آبان نماد مبارزه با طمع ورزی و ددمنشی امریکا است

  • کد خبر : 41405
  • 08 آبان 1394 - 13:18
۱۳ آبان نماد مبارزه با طمع ورزی و ددمنشی امریکا است

امام جمعه خرمدره گفت: ۱۳ آبان نماد مبارزه با طمع ورزی و ددمنشی امریکا است، اگر انسان به دشمن فرصت دهد علاوه بر اینکه مطامع آنان پایان نمی پذیرد تا مردم را به ذلت و نهایت تحقیر وادار نکند رها نمی کند. به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های امروز […]

امام جمعه خرمدره گفت: ۱۳ آبان نماد مبارزه با طمع ورزی و ددمنشی امریکا است، اگر انسان به دشمن فرصت دهد علاوه بر اینکه مطامع آنان پایان نمی پذیرد تا مردم را به ذلت و نهایت تحقیر وادار نکند رها نمی کند.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: متقین کسانی هاستند که اهل فضیلت هستند سخنان آنان درست و در زندگی میانه رو ومتواضع هستند.
وی ضمن قدردانی از عزاداری مردم شهرستان در دهه اول محرم  گفت: حضور مردم در مراسمات عزاداری بسیار چشمگیر بود.

امام جمعه خرمدره گفت: ضمن اشاره به روایتی از امام صادق(ع) گفت: به پدران خود نیکی کنید، تا فرزندانتان به شما نیکی کنند، در این دنیا هر کار نیک یا بدی انسان ها انجام دهند به خودشان کرده اند،اگر نسبت به مردم پاکدامن باشد، مردم نیز نسبت آنان پاکدامن خواهند بود.

حسینی گفت: انسان دنبال الگو است، اولین مدرسه انسان ، خانه خود و اولین الگو هم پدر و مادر هستند، اگر پدر و مادر راستگو و درستکار و در راه خدا تلاش کنند ، فرزندان نیز الگو برداری خواهند کرد.

وی گفت: حضرت علی(ع) می فرماید: “هرکس از وقایع گذشتگان عبرت بگیرد بینا می شود، کسی که بصیرت و بینائی پیدا کرد می فهمد، و آن کس که فهمید عالم می شود.” و ما نیز از وقایع عاشورا عبرت بگیریم.

خطیب جمعه خرمدره افزود: انسان برای اینکه در مسیر خدا قرار گیرد باید از قرآن و اهل بیت (ع) کمک بگیرد تا رستگار شود، توسل به اهل بیت(ع) یکی از عوامل مهم برای رسید به خدا است و قرائت قرآن نیز باید همراه با تدبر و تفکر باشد.

حجت الاسلام حسینی ضمن اشاره به وقایع روز ۱۳ آبان افزود: این روز یک نماد و علامت برای راهنمائی مردم است و مطالعه وقایع این روز را فراموش نکنید، روز ۱۳ آبان سالروز تبعید حضرت امام خمینی به کشور ترکیه است این تبعید به دنبال اعتراض شدید و گسترده امام(ره) علیه‏ تصویب لایحه اعطاى حق کاپیتولاسیون به اتباع آمریکایى مقیم در ایران صورت گرفت.

وی گفت: ۱۳ آبان نماد مبارزه با طمع ورزی و ددمنشی امریکا است، اگر انسان به دشمن فرصت دهد علاوه بر اینکه مطامع آنان پایان نمی پذیرد تا مردم را به ذلت و نهایت تحقیر وادار نکند رها نمی کند.

امام جمعه خرمدره همچنین به روز دانش آموز اشاره کرد و گفت: پس از ۱۴ سال از تبعید امام(ره) ، دانش آموزان مسلمانى که در چنین روزى به مناسبت سالگرد تبعید امام(ره) و اعتراض به رژیم جنایتکار شاه در دانشگاه تهران اجتماع کرده بودند ، دانش آموزان را در تهران به خاک و خون کشاندند و یک سال بعد از آن تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط جوانان انقلابی بود که امام راحل  از آن به انقلاب دوم یاد کرده اند.

وی گفت: امام راحل سفارش کرده است که دشمن بزرگ ما امریکا است و شعار مرگ بر امریکا فراموش نخواهد شد، امریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است و از اقدامات امریکا علیه ایران می توان به مواردی از جمله: کودتای ۲۸ مرداد، کمک به شاه در قتل عام مردم، تحریک صدام و کمک به صدام، تحریم ایران ، حمله به هواپیمای مسافربری ایران  و جنگ نرم که از طریق ماهواره و اینترنت در صدد ضربه زدن به ایران هستند را نام برد.

حسینی در پایان از عموم مردم جهت راه اندازی و تکمیل مبلغ  دستگاه سی تی اسکن در خرمدره تقاضای همکاری کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=41405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.