• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

تسهیل در ایجاد و توسعه مشاغل خدماتی در اولویت است

  • کد خبر : 41438
  • 09 آبان 1394 - 9:31
تسهیل در ایجاد و توسعه مشاغل خدماتی در اولویت است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سیاست این بخش در گسترش بخش خدمات بوده است و تسهیل در ایجاد و توسعه مشاغل خدماتی در اولویت است. احمد غریوی در گفت و گو با نبض سحر، گفت: در استان زنجان افراد متقاضی کار ثبت نام شده در دفاتر کاریابی که فاقد مهارت هستند از […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سیاست این بخش در گسترش بخش خدمات بوده است و تسهیل در ایجاد و توسعه مشاغل خدماتی در اولویت است.

احمد غریوی در گفت و گو با نبض سحر، گفت: در استان زنجان افراد متقاضی کار ثبت نام شده در دفاتر کاریابی که فاقد مهارت هستند از طریق مراکز فنی حرفه ای معرفی بکنیم تا مهارت های مورد نیاز بازار کار را به آنان ارائه بدهیم.

وی گفت: برای ایجاد  هر فرصت شغلی در بخش صنعت بیش از یک میلیارد تومان هزینه دارد در حالی که بخش خدمات با هزینه کم می تواند شغل ایجاد کند و سهم اشتغال خدمات استان زنجان نسبت به کشور ۱۱ درصد از میانگین کشوری پایین تر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه سیاست این بخش در گسترش بخش خدمات بوده است، اظ‌هارداشت: تسهیل در ایجاد و توسعه مشاغل خدماتی در اولویت بوده است.

غریوی افزود: با توجه به تشکیل جلسات اتاق فکر توسعه بخش خدمات وحضور مدیران دستگاه های اجرایی در این جلسه و برسی کارشناسی انجام شده بیش از ۲۰۰ شغل جدید در حوزه خدمات وگردشگری در سطح استان زنجان شناسایی شده است.

وی همچنین به نرخ بیکاری استان اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری استان در مقایسه با میانگین کشوری کمتر بوده است و طبق اعلام  مرکز آمار ،نرخ بیکاری در سه ماهه اول سال جاری ۸ ونیم درصد اعلام شده است.

این مقام مسئول در پایان گفت: زمینه توسعه بخش خدمات در شهرستان ها پیگیری می شود تا آنها بتوانند مشاغل خدماتی که وجود ندارد را شناسائی کنند و از رهگذر فعال کردن بخش خدمات پاسخگوی متقاضیان کار در سطح شهرستان ها و شهر خرمدره باشیم.

انتهای پیام/

 

 

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=41438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.