• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

ماهیت بسیج فطرتا با استکبار در تقابل و تضاد است

  • کد خبر : 42356
  • 30 آبان 1394 - 9:12
ماهیت بسیج فطرتا با استکبار در تقابل و تضاد است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره گفت: ماهیت بسیج فطرتا با استکبار در تقابل و تضاد است و خصوصیت بسیجی و استکبار در یک جا جمع نمی شود. حجت الاسلام اسلام مردانی در گفت و گو با نبض سحر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت:  حضرت امام در بدو انقلاب برای بقای انقلاب، […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره گفت: ماهیت بسیج فطرتا با استکبار در تقابل و تضاد است و خصوصیت بسیجی و استکبار در یک جا جمع نمی شود.

حجت الاسلام اسلام مردانی در گفت و گو با نبض سحر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت:  حضرت امام در بدو انقلاب برای بقای انقلاب، بسیج را تشکیل دادند که  خود بسیج ، ماهیت  و هویت بسیج ریشه در باورهای دینی و اعتقادی ما دارد.

وی گفت: همان شجره طیبه ای که قران بیان می کند به نوعی  تعبیرش بسیج و تربیت نسل های آینده است که خودش مایه خیرات و مبرات برای جامعه انسانیت  است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره گفت: بسیج با آن تیزهوشی و معماری که حضرت امام داشتند برای این انقلاب و علمی که بلند کردند و شعاری که سر دادن ضامن حفظ این شعار، همین بسیج و بسیجیان است.

مردانی افزود: در عرصه های مختلف هرجائی که یک خلعی و یک تلنگری ایجاد شود، بسیج بدون چشم داشتی در آن صحنه حاضر است و در صحنه های مختلف  انقلاب که الحمدالله الان هم جامعه امروزی به این نتیجه رسیده است که آن چه که مایه افتخار و سربلندی انقلاب شده همین روحیه  بسیج  است که به فرمایش مقام معظم رهبری مردم ایرن بالقوه بسیجی هستند.

وی با بیان این مطلب که ماهیت بسیج فطرتا با استکبار در تقابل و تضاد است ،تاکید کرد: خصوصیت بسیجی و استکبار در یک جا جمع نمی شوند، در واقع همین برخوردی که در مقابل استکبار باید باشد قران بیان می کند وظیفه ما در مقابل استکبار ستیزی  و تلاش حضرت امام برای گنجاندن همین لفظ “استکبار” به جای واژه های غربی امپریالیسم، خودبرتربینی که  این خود یک درسی است که در مقابل استکبار بایستیم نه تنها در مقابل استکبار و فطرت ما این را بیان می کند که در مقابل ظلم و زیاده خواهی ها افراد قد علم کنیم و بایستیم.

 

وی گفت: ان شاالله ما بتوانیم در هفته بسیج نعمت های بسیج که “لا تحصوه ها” هستش و خدمات بسیج را برای مردم تبیین کنیم و به نوعی نشان بدهیم .

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=42356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.