• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12

۲۷ نفر در سه شهرستان خرم‌دره، ابهر و سلطانیه در تلاش برای کسب کرسی مجلس

  • کد خبر : 42445
  • 02 آذر 1394 - 11:29
۲۷ نفر در سه شهرستان خرم‌دره، ابهر و سلطانیه در تلاش برای کسب کرسی مجلس

فرماندار شهرستان خرم دره  گفت : طبق آخرین آمار ۲۷ نفر در سه شهرستان خرم‌دره، ابهر و سلطانیه در تلاش برای کسب کرسی مجلس هستند به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی در جلسه شورای اداری شهرستان خرم دره با اشاره به اینکه  طبق آخرین آمار ۲۷ نفر در سه شهرستان خرم‌دره، ابهر و سلطانیه در […]

فرماندار شهرستان خرم دره  گفت : طبق آخرین آمار ۲۷ نفر در سه شهرستان خرم‌دره، ابهر و سلطانیه در تلاش برای کسب کرسی مجلس هستند

به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی در جلسه شورای اداری شهرستان خرم دره با اشاره به اینکه  طبق آخرین آمار ۲۷ نفر در سه شهرستان خرم‌دره، ابهر و سلطانیه در تلاش برای کسب کرسی مجلس هستند اظهار کرد: با توجه به زمان باقی مانده انتظار افزایش کاندیداهای انتخاباتی در منطقه وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه حضور پر رنگ مردم در انتخابات فراهم شود عنوان کرد: آنچه که در انتخابات ، بیش از نتیجه  از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است حضور پر رنگ مردم در پای صندوق های رای است که خنثی کننده تمام توطئه های دشمنان است.

فرماندار شهرستان خرم دره  با اشاره به برگزاری همزمان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه سال جاری افزود: براساس ماده ۱۱ قانون انتخابات همه ادارات موظف هستند تمام امکانات و عوامل خود را در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قرار دهند تا انتخاباتی پرشور برگزار شود.

شیخی با بیان اینکه در سایه تلاشهای صورت گرفته مسئولان دولت تدبیر و امید در طی سال ۹۴  به موفقیت های چشمگیری دست یافته است تصریح کرد : یکی از بزرگترین موفقیت ها برجام و اقتدار در صحنه های بین المللی  است.  

وی  با بیان اینکه برخی از ادارات شهرستان فاقد ساختمان اداری هستند تاکید کرد : در این زمینه مکاتباتی با مدیران دستگاههای اجرایی انجام شده است و مدیرانی که آمادگی خود را اعلام نکردند حق اعتراض در مراحل بعدی را نخواهند داشت.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم دره با انتقاد از برخی از مسئولانی که در نماز جمعه شرکت نمی کنند یادآور شد: مدیری که در نظام دینی خدمت می کند با مدیران سایر کشورها متفاوت است و باید پایبند اصول و ارزشها در نظام اسلامی باشد.

فرماندار شهرستان خرم دره با تاکید بر ضرورت نظارت برپروژه های عمرانی تصریح کرد : خروجی عملکرد ادارات باید به اطلاع مردم برسد و مدیران در این زمینه باید هماهنگی لازم را با سایر دستگاههای اجرایی انجام دهند.

 شیخی عدم برخورداری از سالن آزمون و نمایشگاه عرضه مجصولات کارآموزان فنی و حرفه ای را یکی از مشکلات شهرستان برشمرد و افزود: در این زمینه نیز مکاتباتی با استان صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان خرم دره با اشاره به مشکل عدم پوشش برنامه‌های صدا و سیما در برخی از مناطق روستایی شهرستان، اظهار کرد: این مشکل تنها منحصر به خرم‌دره نیست و برخی از روستاهای استان را نیز در بر می‌گیرد که برای حل آن نیاز به اعتبارات کلان است.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=42445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام و آرزوی موفقیت برای شما همکاران عزیز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.