• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

مهمترین هدف جنگ نرم پروژه نفوذ دشمن در کشور است

  • کد خبر : 42581
  • 05 آذر 1394 - 12:52
مهمترین هدف جنگ نرم پروژه نفوذ دشمن در کشور است

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان گفت: مهمترین هدف جنگ نرم پروژه نفوذ دشمن در کشور است ، و از مهمترین ابزار آنها هم همین شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و شبکه های اجتماعی است. به گزارش نبض سحر، مرتضی صفری صبح امروز در جمع پرشور بسیجیان شهرستان خرمدره ضمن تبریک روز بسیج اظهار داشت: ما برای تحلیل […]

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان گفت: مهمترین هدف جنگ نرم پروژه نفوذ دشمن در کشور است ، و از مهمترین ابزار آنها هم همین شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و شبکه های اجتماعی است.

به گزارش نبض سحر، مرتضی صفری صبح امروز در جمع پرشور بسیجیان شهرستان خرمدره ضمن تبریک روز بسیج اظهار داشت: ما برای تحلیل مسائل باید اطلاعات تاریخی خود را تقویت کنیم، و با مطالعه این تاریخ به این نتیجه می رسیم که وضعیت کنونی ما بهترین وضعیت نسبت به صد سال گذشته است.

وی با بیان این مطلب که زمانی بلوک غرب و شرق در جهان قدرتمند بودند و بانقلاب اسلامی ایران توانست با شعار نه شرقی  ونه غربی خودرا اثبات کندو برای اینکه دیگر امر و نهی نشنود ، این انقلاب با ثمره خون شهدا به بار نشست و امروز کشور ایران به یکی از قدرتمند ترین کشورهای جهات تبدیل شده است وامروز هیچ کشوری جرات نمی کند گوشه چشمی طمع حمله نظامی را نسبت به کشور ایران داشته باشد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با بیان این مطلب که اهداف دشمن بر روی جنگ نرم است اظهار داشت: مهمترین اهداف جنگ نرم پروژه نفوذ دشمن در کشور است ، و از مهمترین ابزار آنها هم همین شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و شبکه های اجتماعی است.

صفری  گفت: بسیجیان با بصیرت  و ولایت مداری خود می توانند در مقابله جنگ نرم ایستادگی کنند و قدرت نرم ما همین بسیج ، حلقه های صالحین بسیج ، مجالس عزاداری ها و حضور پررنگ در نماز های جماعت و جمعه است.

وی  گفت: تحولات موجود در منطقه ، که شاهد نا آرامی ها و جنگ در کشورهای همسایه هستیم و ما شاهد این هستیم که  کشور ایران امن ترین کشور منطقه است که این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=42581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام : از آن هنگام که امام (ره) فرمودند :« آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .» و جانانه در مقابل استکبار ایستادند البته به پشتوانی این ملت ، مردم ما مقاومت کردند و در این راه از بذل جان خود نیز دریغ نکردند و هزاران شهید را نثار اسلام و انقلاب کردند .ولی سخن اینجاست که استکبار نیز بیکار ننشسته و از هر لحاظ موانعی را برای مهار انقلاب ما ، طراحی و اجرا نموده است که همه را می شناسیم و این مسئله نفوذ هم کار امروز و دیروز نیست و از همان ابتدا ، دشمن سعی برآن داشته که با ایجاد مشکلات اقتصادی چه از راه تحریم و چه سد راه شدن در جهت تجهیز ملت ما به دستاوردها نوین ، انقلاب ما را به چالش بکشد و از آنجائیکه ملت ما بیدار بوده تاکنون کاری از پیش نبرده است .
    ولی در این راه خستگی ناپذیر که ملت ما شروع نموده است بیشتر از خودی ها ضربه خورده تا از اجانب و این خود فروختگان اقتصادی بوده اند که از درون تیشه به ریشه این ملت زده اند و با ایجاد مشکلات اقتصادی ، معضلات فرهنگی و اجتماعی را برای ملت ما به ارمغان آورده اند و به دنبال آن یاس و ناامیدی را بر ملت ملت ما مستولی کرده اند . شهرام جزایری ها و بابک زنجانی ها بوده اند که بر خلاف اعتقادات ما پیش رفته اند و از جیب ملتی که می خواهد روی پای خود بچرخد ، کاخ ها برای خود ساخته اند .
    از طریق همین ثروت هاست که می شد برای این ملت خانه و کاشانه و کارخانه تولیدی براه انداخت ولی تاسف بار این که امروز این پول ها در بانک های بیگانگان بر علیه خود ما ، هزینه می شوند و اگر در این راه ، حق و حقوق ملت برنگردد و عدالت الهی اجرایی نشود ، گزند آن از جنگ و سلاح های کشتار جمعی بیشتر خواهد بود و کاری که دشمن در طول این سه دهه نکرده ، این آقایان در اندک مدتی ، بوجود می آورند .
    ولی سخن اینجاست که ما در دنیای حاضر بعد گذشت سالیان ، مجبور به روی آوری به شرق شدیم و این شعار نه شرقی را به جهات مصلت نظام ، ندیده گرفتیم و امروز دنباله رو اهداف روسیه در منطقه هستیم و هرچند که پوتین ما را شریک مطمئنی خطاب کرده و می کند ولی سیاستمداران ما باید بدانند که این روسیه هیچ موقع مصالح خود را به مصالح ما نمی فروشد و همانگونه که امروز در مقابل ترکیه به اقداماتی دست زده است که البته گمان دارم که در دنیای سیاست ، کارهایی انجام می شود حتی با ضرر به خودی تا مطامع و اهداف والاتر ، برآورده شوند واگر این سقوط جت پیش نمی آمد مشکل بود که اس ۴۰۰ در مدیترانه مسقر شود و این مسئله که شریک روسیه بودن و تقابل در مقابل غرب و ناتو امکان این که تاریخ را برای بار دوم برای کشور ما تکرار نماید ، البته در جهت عکس سیاست های رضاخانی ، که دنباله رو آلمان شد و برخلاف روسیه عمل کرد ، را برای ما به بار اورد و نیز احتمالات پشت پرده هست که با طناب روسیه به چاه رفتن ، پارگی طناب را بدنبال داشته باشد از کجا معلوم این ها در پشت درهای بسته شان ، برخلاف ما عمل نکنند که تا امروز کرده اند ، مگر همین شوروی نبود که عراق را تجهیز می کرد آیا تاکنون جرات داشته ایم در این زمینه حرفی بزنیم و احقاق حق کنیم . چرا در مورد اتمام جنگ و امضای صلح کاری نکرده ایم و تاکنون کاری در این زمینه نشده است و چرا نتوانستیم به یک توافق کلی در دریای خزر برسیم اگر ایشان دوست ما بودند از حق ما نمی گرفتند و به کشور های همسلیه نمی دادن و از حق خودشان را تقسیم می کردند و تاسف بار تر این که امروز به راحتی در آب های گرم خلیج همیشه راه دارند . پس ایشان بیشتر به فکر خود و اجرای نصایح تزارها هستند تا براورده کردن نیاز ها و خواسته های ما . موفق باشید .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.