• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

نمایندگان مجلس باید ولایی، مردمی و پیرو مکتب انقلاب باشند/تقویت فلسطین ضروری است

  • کد خبر : 42611
  • 06 آذر 1394 - 14:09
نمایندگان مجلس باید ولایی، مردمی و پیرو مکتب انقلاب باشند/تقویت فلسطین ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در طراز انقلاب اسلامی،مکتبی، اسلامی، ولایی، مردمی و پیرو مکتب انقلابی بنیانگذار جمهوری اسلامی باشند. حجت الاسلام شیخ علی خاتمی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۱۰ آذر سال ۱۳۱۶ به عنوان سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس اظهار […]

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در طراز انقلاب اسلامی،مکتبی، اسلامی، ولایی، مردمی و پیرو مکتب انقلابی بنیانگذار جمهوری اسلامی باشند.

حجت الاسلام شیخ علی خاتمی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۱۰ آذر سال ۱۳۱۶ به عنوان سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس اظهار داشت: این روز به عنوان روز مجلس نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه مجلس یکی از سه قوه کشور است که قانونگذاری  را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید همچون مدرس استکبار ستیز باشند.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در طراز انقلاب اسلامی،مکتبی، اسلامی، ولایی، مردمی و پیرو مکتب انقلابی بنیانگذار جمهوری اسلامی باشند، خاطرنشان کرد: استکبار ستیزی از ویژگی های مجلس باید باشد.

امام جمعه زنجان با اشاره به ۱۱ آذر ماه به عنوان اربعین حسینی، گفت: فوج فوج مردم برای حضور در مراسم اربعین حسینی وارد کربلا می شوند.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به سالروز شهادت عالم مجاهد میرزا کوچک جنگلی در سال ۱۳۰۰ یادآور شد: وی در برابر دشمنان تفنگ به دست گرفته و با اشغالگران مبارزه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ۱۲ آذر روز تصویب قانون اساسی به عنوان میثاق ملی است، خاطرنشان کرد: قانون اساسی نظام اسلامی مترقی‎ ترین قانون است و هر کس که دل در گرو اسلام و استقلال ملی دارد باید در مقابل این میثاق ملی سر تعظیم فرود آورد.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است،گفت: علت انتخاب این روز سالروز عملیات دریایی غرور آفرین ناو همیشه قهرمان پیکان است که با قدرت تمام در برابر دشمن ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه دلاور مردان نیروی دریایی برای حراست از مرزهای دریایی،آبی و آب‎ های بین‎المللی همواره در صحنه هستند، خاطرنشان کرد: برای ایجاد امنیت و جلوگیری از تجاوز دزدان دریایی نیروی دریایی عملیات های غرور آفرینی را انجام داده است.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به هشتم آذر ماه روز جهانی همبستگی با ملت مظلوم فلسطین خاطرنشان کرد:  بیش از ۶۵ سال است استعمارگران غده سرطانی را در قبله اول مسلمین ایجاد کرده اند.

آیت‎الله خاتمی بر ضرورت توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص فلسطین تاکید کرد و گفت: وظیفه همه مسلمانان عالم در قبال فلسطین تقویت فلسطینی ها است.

انتهای پیام/موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=42611

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.