• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

خانواده ها مسئولیت مهمی در آگاهی بخشی نحوه استفاده از ابزار های ارتباطی به کودکان و نوجوانان دارند

  • کد خبر : 42630
  • 07 آذر 1394 - 15:11
خانواده ها مسئولیت مهمی در آگاهی بخشی نحوه استفاده از ابزار های ارتباطی به کودکان و نوجوانان دارند

فرماندار خرمدره گفت: باید آگاهی افراد و روش صحیح استفاده ابزار ها ی ارتباطی به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود و خانواده ها و والدین مسئولیت مهمی در این زمینه ، بخصوص آسیبهای که آنها را تهدید می کند دارند. به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی در کارگاه آموزشی حقوق شهروندی اظهار داشت: برگزاری […]

فرماندار خرمدره گفت: باید آگاهی افراد و روش صحیح استفاده ابزار ها ی ارتباطی به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود و خانواده ها و والدین مسئولیت مهمی در این زمینه ، بخصوص آسیبهای که آنها را تهدید می کند دارند.

به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی در کارگاه آموزشی حقوق شهروندی اظهار داشت: برگزاری این دوره ها آگاهی بخشی به پیامدهای اعتیاد و بیان آسیب های اجتماعی مورد تهدید این بلای خانمانسوز  در جهت بالا بردن سطح آگاهی خانواده ها بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: یکی از آسیبهای خطرناک و شایع در دنیای امروز که خصوصا کشورهای در حال توسعه را تهدید می کند مسئله اعتیاد و قاچاق مواد مخدر است و این معضل اجتماعی  بنیان خانواده هارا تحت تاثیر قرار داده است

فرماندار خرم دره به توسعه امکانات و فناوریهای جدید و در حال گسترش محیط اجتماعی اشاره کردو اظهارداشت: این فناوری ها و نحوه استفاده از آنها وظایف خانواده ها را سنگین تر می کند و بانوان باید نقش مفید و ارزنده ای در این راستا داشته باشند  .

  شیخی ادامه داد: باید آگاهی افراد و روش صحیح استفاده از این فناوری و ابزار های ارتباطی به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود و خانواده ها و والدین مسئولیت مهمی در این زمینه ،بخصوص آسیبهای که آنها را تهدید می کند، دارند و بانوان باید نیازهای خانواده را شناسایی و در جهت برآورده نمودن نیاز های ضروری فرزندان خود اقدام کنند.

در ادامه  مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان خرم دره با ارائه گزارشی از عملکرد امور بانوان شهرستان اظهار داشت: کارگاه آموزشی حقوق شهروندی و مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی در راستای توانمند سازی زنان و تحکیم بنیان خانواده ها با هدف آموزش و پیشگیری از معضل خانمان سوز اعتیاد برگزار می شود .

راضیه احمدی در ادامه افزود: والدین درپیشگیری از اعتیاد فرزندان خود می توانند نقشی اساسی داشته باشند چراکه زندگی که براساس آگاهی و سبک اسلامی در بین خانواده ها پایه گذاری شود ، فرزندان خوبی تربیت و به جامعه  تحویل داده خواهد شد.

 احمدی با بیان این که توانمند سازی قشر بانوان باعث ارتقاء سطح اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خانواده ها می شود اظهار کرد: خانواده آسیب دیده زمینه توسعه و رشد آسیبهای اجتماعی را از محیط خانواده و افراد به جامعه انتقال می دهد.

کارگاه آموزشی حقوق شهروندی با رویکرد کاهش آسیب همسران و کودکان درمعرض اعتیاد با حضور ۲۰۰ نفراز نمایندگان امور بانوان شاغل در دستگاههای اجرایی، رابطین بهداشت، مشاورین معاونین و مربیان پرورشی مدارس و اعضاء سازمانهای مردم نهاد فعال و جمعی از زنان خانه دار با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و امور بانوان فرمانداری خرم دره درمحل سالن پیامبر اعظم (ص) شهرستان خرم دره با هدف توانمندسازی زنان در بحث حقوق شهروندی و مهارت آموزی آنان در مقابله با اعتیاد در خانواده و اجتماع با بهره مندی از مباحث روان شناسی برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=42630

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.