• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

مسئولان به مشکلات کشاورزان رسیدگی کنند/ در انتخابات مجلس افراد اصلح انتخاب شود

  • کد خبر : 42998
  • 20 آذر 1394 - 13:49
مسئولان به مشکلات کشاورزان رسیدگی کنند/ در انتخابات مجلس افراد اصلح انتخاب شود

امام جمعه  موقت شهرستان خرمدره گفت: محصولات کشاورزان یا خریداری نمی شود و یا با قیمتی بسیار ارزان خریداری می شود که به ضرر کشاورز است و لازم است مسئولان در این زمینه تدبیری بیاندیشند و به مشکلات کشاورزان رسیدگی شود. به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید رضا حسینی امام جمعه موقت شهرستان خرمدره […]

امام جمعه  موقت شهرستان خرمدره گفت: محصولات کشاورزان یا خریداری نمی شود و یا با قیمتی بسیار ارزان خریداری می شود که به ضرر کشاورز است و لازم است مسئولان در این زمینه تدبیری بیاندیشند و به مشکلات کشاورزان رسیدگی شود.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید رضا حسینی امام جمعه موقت شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: وجود پیامبر اکرم(ص) از همه موجودات عالم خلقت برتر و بالاتر است، به طوری که اگر نظام آفرینش از ملک تا ملکوت و جبروت همگی در یک طرف، و وجود مقدس پیامبر خاتم در طرف دیگر قرار داده شود باز هم او هزار برابر  از سایر مخلوقات برتر و بالاتر است.

وی در ادامه ضمن اشاره به مقام برتر پیامبر نسبت به سایر مخلوقات گفت: عظمت پیامبر عظیم الشان اسلام را باید ابتدا خود ذات اقدس الهی بیان کندو در مرحله بعدی حضرات معصومین هستند که می توانند بگویند پیامبر اسلام که بود و از عقول عادی بشر خارج است که عظمت پیامبر را بیان کند و هرکس به اندازه درک و فهم خود می تواند آنان را بشناسد.

امام جمعه موقت خرمدره به تکرار نام های پیامبر در قران کریم اشاره کرد وگفت:  نامهایی که در قرآن برای پیامبر اسلام امده  است عبارت اند از: “محمد” ، ” احمد” ، “عبدالله” ، “یس” ، “ن.

حسینی در ادامه به معنای هریک از این نام ها اشاره کرد و افزود: اسم “یس” این اسم در اولین آیه سوره یس آمده است و از امام صادق(ع) نقل شده است که «یس»، اسمی از اسمای پیامبرخاتم(ص) است و دلیل آن این است که خداوند بعد از آن می فرماید: «تو از مرسلین و بر صراط مستقیم هستی.»

وی در ادامه یورش  نیروهای نظامی آذربایجای این کشور  شهرک شیعه نشین “نارداران” اشاره و گفت:  درپی این حمله خشونت آمیز پنج تن از شیعیان شهید و بیش از ده نفر نیز زخمی و بازداشت شده اند.

خطیب جمعه خرمدره به سکوت مجامع بین المللی در خصوص جنایاتی که در کشورهای منطقه انجام می شود اشاره و گفت: آنان هرجا که به نفع خودشان باشد لب به سخن وا می کنند و هر جائی که به ضررشان باشد سکوت می کنند.

وی در ادامه ضمن انتقاد از روند خرید  محصولات کشاورزان خطاب به مسئولین کشور گفت: محصولات کشاورزان یا خریداری نمی شود و یا با قیمتی بسیار ارزان خریداری می شود که به ضرر کشاورز است و لازم است مسئولان در این زمینه تدبیری بیاندیشند.

حسینی در ادامه به انتخابات اسفندماه سال جاری اشاره کرد وگفت: همه مردم باهم در این انتخابات شرکت خواهیم کرد و لازم است در خصوص انتخابات مجلس افراد با تقوا، متدین، اصلح و توانمند توسط مردم انتخاب شود.

وی همچنین شهادت آیت الله دستغیب ، سومین شهید محراب در سال ۶۰ را  تسلیت و همچنین هفته وقف را گرامی داشت.

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=42998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.