• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

حماسه ۹دی نماد مقبولیت و کارآمدی ولایت فقیه است

  • کد خبر : 43655
  • 09 دی 1394 - 8:03
حماسه ۹دی نماد مقبولیت و کارآمدی ولایت فقیه است

  اگر فتنه ۸۸ در هر کشور دیگری به جز ایران اسلامی اتفاق می افتاد قطعا براندازی حکومت را در پی داشت اما در حکومت اسلامی ایران، به فضل الهی و به برکت وجود “ولایت فقیه” تمامی نقشه ها و طراحی های بسیار پیچیده دشمنان داخلی و خارجی نقش بر آب شد. به گزارش نبض […]

 

اگر فتنه ۸۸ در هر کشور دیگری به جز ایران اسلامی اتفاق می افتاد قطعا براندازی حکومت را در پی داشت اما در حکومت اسلامی ایران، به فضل الهی و به برکت وجود “ولایت فقیه” تمامی نقشه ها و طراحی های بسیار پیچیده دشمنان داخلی و خارجی نقش بر آب شد.

به گزارش نبض سحر، ولایت فقیه کارآمدی خود را در بحران های مختلف نشان داده است، اگر ولایت فقیه نبود کشور ما هم به سرنوشت گرجستان و اوکراین و…(که انقلاب مخملین در آن ها جواب داده) دچار می شد یا الآن شرایط کشور هایی چون عراق و سوریه و…(که در آنها امنیت وجود ندارد)را داشتیم.

امنیت ، وحدت ، استقلال ، ثبات و آرامش امروز کشور به برکت وجود ولایت فقیه است. در همه حکومت ها بخشی از سرزمین ما به بیگانگان واگذار شده به ویژه در دوره قاجاریه. آخرین نمونه آن “بحرین” است که در دوران رژیم منحوس پهلوی از ایران جدا شد، تنها در عصر ولایت فقیه است که حتی یک وجب از خاک ایران به دست بیگانگان نیفتاده است.

ولایت فقیه ضامن جمهوریت و اسلامیت نظام است. در فتنه ۸۸ ولایت فقیه از جمهوریت نظام محافظت کرد و نگذاشت بعضی ها من جمله کارگردان اصلی فتنه۸۸ و کسانی که ادعای جمهوری خواهی و آزادی و دموکراسی و جامعه مدنی داشتند،رای مردم و حق ملت را “وتو” کنند.

۹دی تجلی بصیرت و پایداری ملت بصیر ایران بر آرمان های انقلاب ، امام ، شهدا و رهبری است، ۹دی سیلی محکمی بر دهان فتنه گران و یزیدیانی است که شمشیر علیه اسلام و انقلاب ولایت فقیه کشیدند  وشعار “نه شرقی،نه غربی -جمهوری ایرانی” سردادند و پرچم های حسینی را به آتش کشیدند و عکس امام راحل بزرگوار ما را پاره کردند، ۸ ماه فتنه از ۸سال دفاع مقدس از جهاتی سخت تر بود که ۹دی آبی بر آتش فتنه بود.

۹دی روز ولایتمداری و بیعت مجدد امت با امامت بود که خشم مقدس وانقلابی ملت ولایی به خروش آمد و فراماسونرهای وطنی را ناکام گذاشت، فتنه محل تلاقی منافقان داخلی با دشمنان خارجی برای براندازی نظام مبتنی بر اسلام و ولایت فقیه بود.

۹ دی روز “نه” نگفتن به طلحه ها و زبیرها و معاویه های زمانه بود.امروز شکست خوردگان ۹دی بار دیگر آمده اند تا کار ناتمام خود در فتنه ۸۸ را در انتخابات مجلس به ویژه مجلس خبرگان رهبری تمام کنند ، نقشه های شومی دارند که به فضل الهی و با بصیرت و هوشیاری مردم تمامی آرزوهای خود را به گور خواهند برد بار دیگر از ملت بصیر ایران “نه” خواهند شنید.

انتهای یادداشت/ نویسنده: مهدی گروسی

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=43655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.