• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
11

برخی افراد در خط رهبری و ولایت حرکت نکرده و به مردم خدمت نمی کنند/نماز جمعه، قلب فرهنگی هر شهر است

  • کد خبر : 43994
  • 18 دی 1394 - 14:53
برخی افراد در خط رهبری و ولایت حرکت نکرده و به مردم خدمت نمی کنند/نماز جمعه، قلب فرهنگی هر شهر است

امام جمعه خرمدره گفت:  قصد هیچ گونه اهانت به افراد را نداریم ولی برخی افراد در خط رهبری و ولایت حرکت نکرده و به مردم خدمت نمی کنند. به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: کسانی که به سمت […]

امام جمعه خرمدره گفت:  قصد هیچ گونه اهانت به افراد را نداریم ولی برخی افراد در خط رهبری و ولایت حرکت نکرده و به مردم خدمت نمی کنند.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: کسانی که به سمت تقوا حرکت می کنند نجات پیدا خواهند کرد، هرکس از تقوا تبعیت کند هلاک نمی شود و هرکس عمل کند پشیمان نخواهد شد.

وی در ادامه گفت: امام رضا(ع) فرموند: هرکس با شیعه دشمنی کند با ما دشمن است هرکس با آنان دوستی کند با ما دوستی کرد هاست و هرکس شیعه ما را دوست بدارد از ماست و امام موسی بن جعفر(ع) هم می فرمایند هرکس نمی تواند ما را ببیند فقرای شیعه ما را ببیند و هرکس به زیارت امام نمی توانند بیاید به زیارت شیعیان ما برود.

حسینی به قیام ۱۹ دی مردم قم اشاره کرد و گفت: روز نوزدهم دی ماه، یادآور حماسه بزرگ و با شکوهی است که برگ دیگری از کتاب زرین انقلاب اسلامی را رقم زد، در روز هفدهم دی ماه سال ۵۶ مقاله ای با عنوان «استعمار سرخ و سیاه»، با امضای احمد رشیدی مطلق  چاپ شد و در آن به حضرت امام (ره) اهانت کرده بودند  که این مقاله احساسات و عواطف مردم را نسبت به رهبرشان برانگیخت و خشم و انزجار عمومی از نظام شاهنشاهی را به همراه داشت،۱۹ دی سالروز قیام خونین مردم قم است.

امام جمعه خرمدره به سالروز شهادت احمدی روشن اشاره کرد و گفت: دشمنان ما فکر می کنند با ترور شخصیت های علمی ما می توانند توان و پیشرفت همه جانبه بالای کشور ایران را متوقف کنند، اما نمی دانند که این انقلاب روز به روز در حال پیشرفت و شکوفاتر شدن است.

وی به دیدار ائمه جمه سراسر کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری فرمودند:  نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است و فرمانده قرارگاه، شخص امام جمعه است و نماز جمعه، قلب فرهنگی هر شهر است و یکی از مسائل مهم در باب نماز جمعه، جذب جامعه‌ی جوان کشور است.

خطیب جمعه خرمدره افزود: در نماز جمعه قصد هیچ گونه اهانت به افراد را نداریم ولی آن کسانی که در خط رهبری و ولایت حرکت نمی کنند و به مردم خدمت نمی کنند و اقتصاد مقاومتی را مزاح می دانند و  آن دسته افرادی که ماهانه بالای ۱۰ میلیون حقوق می گیرد ، این افراد چه می دانند که اقتصاد مقاومتی چیست، آنها حال فقرا را چگونه می خواهند  بفهمند و چگونه درد مردم را می خواهند درک کنند.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=43994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.