• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
5

حجاب ،تضمینی برای سلامت و پاکی نسل افراد جامعه است

  • کد خبر : 44040
  • 19 دی 1394 - 11:54
حجاب ،تضمینی برای سلامت و پاکی نسل افراد جامعه است

مدیر حوزه علمیه خرمدره گفت: حجاب، عاملی بسیار مهم و تأثیرگذار برای حفظ آرامش ، صفا و صمیمیت در زندگی خانوادگی است و حجاب ،تضمینی برای سلامت و پاکی نسل افراد جامعه است.   حجت الاسلام علی امینی در گفت و گو با نبض سحر با اشاره به آثار حجاب در زندگی فردی و اجتماعی […]

مدیر حوزه علمیه خرمدره گفت: حجاب، عاملی بسیار مهم و تأثیرگذار برای حفظ آرامش ، صفا و صمیمیت در زندگی خانوادگی است و حجاب ،تضمینی برای سلامت و پاکی نسل افراد جامعه است.

 

حجت الاسلام علی امینی در گفت و گو با نبض سحر با اشاره به آثار حجاب در زندگی فردی و اجتماعی انسان ها ، گفت: حجاب، عاملی بسیار مهم و تأثیرگذار برای حفظ آرامش ، صفا و صمیمیت در زندگی خانوادگی است.

وی ضمن اشاره به  آثار حجاب گفت: یکی از فواید و آثار مهم حجاب در بُعد فردی، ایجاد آرامش روانی بین افراد جامعه است و از بعد اجتماعی هم عفاف و حجاب در دختران تأثیر به سزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد .

مدیر حوزه علمیه خرمدره علت بیماری های روانی که در دنیای غرب زیاد شده را  آزادی اخلاقی جنسی و تحریکات فراوان دانست و گفت: نبود حریم میان زن و مرد ، بی بند وباری و هیجانها را افزایش میدهد و پیامد آن بیماری روانی است.

حجت الاسلام امینی حفظ ارزش‎های انسانی؛ مانند عفت، حیا و متانت در جامعه و کاهش مفاسد اجتماعی تأمین و تضمین سلامت و پاکی نسل افراد جامعه را از آثار حجاب عنوان کرد.

وی ضمن قدردانی از تمام افرادی که در ساخت حوزه علمیه یاری کرده اند گفت:  مراحل ساخت حوزه علمیه خرمدره به اتمام رسیده  که در چند هفته آینده حوزه علمیه افتتاح خواهد شد و در حال حاضر ۵۷ طلبه در حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) خرمدره مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=44040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.