• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10

کیفیت بخشی به برنامه ها و تبلیغات فرهنگ دینی درجامعه امری ضروری است

  • کد خبر : 44439
  • 01 بهمن 1394 - 8:27
کیفیت بخشی به برنامه ها و تبلیغات فرهنگ دینی درجامعه امری ضروری است

فرماندار شهرستان خرم دره گفت: کیفیت بخشی به برنامه ها و تبلیغات فرهنگ دینی درجامعه امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد. به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به مهاجر پذیر بودن شهرستان با رسومات و فرهنگ های مختلف ، خواستار توجه […]

فرماندار شهرستان خرم دره گفت: کیفیت بخشی به برنامه ها و تبلیغات فرهنگ دینی درجامعه امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به مهاجر پذیر بودن شهرستان با رسومات و فرهنگ های مختلف ، خواستار توجه بیشتر مسئولین به گسترش فعالیت های فرهنگی دینی در شهرستان خرم دره شد.

وی اجرای برنامه های فرهنگی دینی را جزء اولویتهای شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به این که تبلیغات اسلامی متولی برنامه های فرهنگی دینی و اجتماعی درجامعه است، همکاری و حمایت همه دستگاهها اجرایی با تبلیغات اسلامی لازم و ضروری است.

فرماندار خرم دره در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اظهارداشت: تبلیغات اسلامی نقش مهمی در پیشبرد برنامه های فرهنگی انقلاب اسلامی دارد که در این راستا تقویت زیر ساختهای فرهنگ دینی بسیار ضروری است .

در ادامه این دیدار نیز حجت‌الاسلام مسعود صفی‌ یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن ابراز خرسندی از حضورد رشهرستان ازحمایت و همکاری فرمانداری و ادارات شهرستانی در اجرای برنامه های فرهنگی  دینی و قرآنی در سطح شهر و روستاهای بخش مرکزی خرم دره تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان باتشریح رسالت سازمانی تبلیغات اسلامی به برنامه‌های اجرایی در عرصه فرهنگ دینی در شهرستان خرم دره  اشاره و درخواست حمایت بیشتر فرماندار خرم دره و مسئولین شهرستان از این برنامه ها شد.

 

انتهای پیام/روایط عمومی فرمانداری

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=44439

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.