• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

گزارش تصویری/ افتتاح درمانگاه شماره ۴ خرمدره

  • کد خبر : 44772
  • 10 بهمن 1394 - 10:32
گزارش تصویری/ افتتاح درمانگاه شماره ۴ خرمدره

درمانگاه شماره ۴  در راستای طرح تحول نظام جامع سلامت در حوزه بهداشت(PHC)واقع در خیابان جانبازان غربی خرمدره افتتاح شد.به گزارش نبض سحر، درمانگاه شماره ۴  در راستای طرح تحول نظام جامع سلامت در حوزه بهداشت با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان صبح امروز با حضور مردم و مسئولین به بهره برداری رسید.

درمانگاه شماره ۴  در راستای طرح تحول نظام جامع سلامت در حوزه بهداشت(PHC)واقع در خیابان جانبازان غربی خرمدره افتتاح شد.به گزارش نبض سحر، درمانگاه شماره ۴  در راستای طرح تحول نظام جامع سلامت در حوزه بهداشت با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان صبح امروز با حضور مردم و مسئولین به بهره برداری رسید.
IMG_0665 IMG_0662 IMG_0635 IMG_0633 IMG_0650 IMG_0653 IMG_0659 IMG_0655 IMG_0658

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=44772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 41در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۱
  1. به چه حقی اجازه دادن خانمحمدی حرف بزنه و.خودشو تبلیغ کنه

  2. نماینده اینجارو به اسم خودت نزن توکل کشور بوده طرح تحول سلامت

  3. اقای شهروند ۱دیدیم که رعایت بی طرفی نشد و روز افتتاح طرح سلامت در کل کشور دکتر این.کارو.باسخنرانی به اسم خودشون زدند ازرهبری مایه نذازین ایشون رایشون مخفیه و این افرادی که شما نام بردین اصلا قابل مقایسه با حضرت اقا نیستن.چراحرف حق براتون تلخه من این روزهارو که رعایت بی طرفی نمیشه چند ماه پیش گفتم شمادفاع کردین

  4. جناب حسینی، نکند انتظار داشتید حضرتعالی را برای افتتاح به عنوان مسئولن ارشد دعوت می کردند؟. مسئولان ارشد شهرستان در خصوص افتتاح این طرح عبارتند از نماینده مجلس، فرماندار و مسئول محترم بهدات و درمان آقای دکتر کریم خانی و سایر مسئولان خرمدره. البته در این میان حضور ریش سفیدان خرمدره و مردم شریف خرمدره نیز باید باشد. جناب حسینی لطفا کمی منطقی باشید و … . همیشه در افتتاح ها مسئولان ارشد کشوری یا استانی و شهرستانی حضور دارند، آیا نمی دانستید؟

    • شماخیلی به خودتون اعتمادادارین.پشت.نقاب شهروند خرم.دره ای پنهان شدین ولی هزاربارهم.بگین بازهم.میگم ایشون.حق ندارن عملکرد دولت دکترروحانی و.دمتر هلشمی رو.به اسم.خودشون بزنن

  5. خیلی جالبه هر کاری تو این شهر شدنی میگن خانمحمدی کرده.در صورتی که ایشون توی حوزه انتخابیشون کار بخصوصی نکردن.

  6. اهان ببخشین نمیخوام.نام ببرم از مقامات کشوری که بودن حتماهمشون هم باید سخنرانی کنن این نشان بی عدالتی فرماندار خرم.دره ست چه شمابپسندین.چه نپسندین

  7. ریش سفیدان و مردم شریف خرم دره…. اونوقت شماتشخیص دادین من شریف نیستم اقای شهروند.خرم.دره ای شمارودعوت کردن کافیه لابد شماو طرفداران خان محمدی مردم شریف خرم.دره اید بقیه نه
    بهتر ازشمامیدونم پلی ماهم.مردمی هستیم.که مهدوی رو به افتتاحیه ها در لیام انتخابات دعوت نمی کردیم ویااگر میومد انتقاد.میکردیم

    • ضمن عرض سلام، از حسن توجه شما ممنون. همشهری عزیز اشتباه متوجه شدید. اولا بنده به هیچ عنوان نگفتم شما شریف نیستید، شما تاج سر هستید. همه خرمدره ای ها تاج سر هستند. قبول کنید دیگه. بنده گفتم شما مسئول ارشد خرمدره نیستید. نکند هستید؟. زمانی که اعلام عمومی برای افتتاح می شود هر همشهری که می خواهد می تواند شرکت کند. نمی دانم چرا سفسطه می کنید. وظایف نماینده مجلس روشن هست و وظایف دولت هم روشن هست. هر کدام در سیاست تعریف بخصوصی دارند و کارهای بخصوصی انجام می دهند. اطلاع دارید که؟.
      مهدوی به خرمدره بی مهری کرده است و … . ضرر و ضربه کارهای نادرست و ناشایست اوست که مردم منطقه به دکتر خانمحمدی رای دادند. لطف کنید از مهدوی طرفداری نکنید. اگر نیاز باشد می توانم عملکرد مهدوی را بیان کنم، اما خود بهتر از بنده اطلاع دارید و یا با یک جستجوی اینترنتی نیز می توانید این موارد را بیابید. مهدوی در سایر موارد هم برای افتتاح نمی آمد. اصلا با مسئولان شهرستان ها می نشست تا سخن آن ها را بشنود؟ یا … . واقعا خجالت آور است که تلویحا از او دفاع می کنید.
      حتی خود ابهری ها هم نسبت به عملکرد او انتقادات فراوانی دارند. جناب حسینی در خصوص سخن رهبری هم بنده مقایسه نکردم و اصلا چنین قیاسی درست نیست، قبول کنید، عرض کردم رهبری فرموده اند من یک رای دارم و شما گفتید آن مخفی است. درسته. اما وقتی مسئولی یک رای می خواهد بدهد و باید نام یک نفر را بنویسد آیا می تواند نام دو نفر را بنویسد؟
      خوشحالم که عزیزان در ۵ دقیقه آن هم در نیمه شب این نظرات را ثبت کرده اند که شبیه هم هست و نشان دادند شبانه روزی دغدغه شهر خرمدره وجود دارد.
      شب و روزتان خوش.

  8. اگه اینطوره باید بقبه کاندیداهاهم میومدن خودشونو تبلیغ میکردن

  9. این کارها درجهت طر ح تحول سلامته به نماینده ربطی نداره

  10. سلام به محضر دوستان گرامی خواهشا برای این که تنویر شوید می توانید رودر رو با دکتر کریمخانی وقت بزارید و تشریف ببرید مطبشون و از نزدیک اطلاعات حاصل فر مایید . شما دوست گرامی آقای حسینی ، آقای خان محمدی تواضع و صداقتشان بالاتر از این حرف هاست . اگر دوست دارید دوباره خرم دره فراموش شود و از هر جهت در تنگنا قرار گیرد ، جبهه بگیرید ولی بدانید که در کل طرح ها کلاه سر مان گذاشتند . شما شهرک های صنعتی منطقه را با خرم دره قیاس کنید و ببینید که چه ظلم ها که در حق مان نکرده بودند و بدانید تنها با انتخاب دکتر می توانید بالاترین آمار بیکاری را در سطح شهرستان خرم دره بر چیدنید و این را هم بدانید که به جهت مشکلات مالی و درگیری های جهانی دولت ، آقای خان محمدی نتوانستند بودجه جذب کنند و ان شا الله در دور دوم جبران خواهند کرد و می دانیم که ایشان نگاهی فراتر از خواسته های ما دارند و خوشبختانه مانند ما فکر نمی کنند و نگاهشان به کل کشور و استان و منطقه بود و به طور مثال اگر بنده نماینده بودم اول حق کشی های نسبت به شهرم را تلافی می کردم ولی ایشان چنین نکردند و نیز مجبور بودند که طرح های نیمه تمام را کار کنند چون دستور از بالا چنین بود . من شما را دعوت می کنم که یک جلسه در سخنرانی های آقای دکتر شرکت کنید حتما نظرتان عوض خواهد شد هر چند می دانم دور قبل به ایشان رای داده اید و اگر غیر اینست دلسوز به شهرتان نیستید جسارتا .

    • کدوم طرح نیمه تمامو تموم کردن اب رسانی سد.کینه.ورسو کدومو . و
      وضع دولت برای همه جا بد بود چطور نماینده قیدار پنج کارخونه تاسیس کرده.
      مانمینده میخواهیم.ازحق منطقه دفاع کنه برای کشور کارمیکنه بفرماد وزیر بشه که نمیشه مخالف دکتر روحانی

      • جناب حسینی جهت اطلاع از این موارد می توانید به ستاد دکتر خانمحمدی مراجعه کنید و مدارک مربوطه را ببینید و یا از مسئولین مربوطه سوال بپرسید. دانستن عیب نیست عزیزدل … . اگر هم قصد دیگری دارید که خود می دانید و خدای خودتان و … .

  11. بقیه ی کاندیدا نمی تونستند بیایند مگر کارنوال تبلیغات بوده دوما آقای دکتر تا خرداد ماه نماینده منطقه هستند . چرا الکی حرف می زنید .

  12. وزیر محترم بهداشت دریک مصاحبه ای اعلام کرد سیاست دولت تدبیروامیدهست که تاپایان کاری,دولت درکلیه,شهرهای کشورمراکزجامع سلامت راه اندازی کند.وی,افزود امروز در کل کشور۸۰۰ خانه سلامت راه اندازی شد و امیدواریم که درسال اینده,درکل کشور این مراکزراه اندازی,شود.سخن خبرنگار…….اقایان مسول,درشهرستان اقایان نماینده گان مجلس,فعلی,خواهشا عمل کرد دولت تدبیر و امید را به خصوص,وزیر تلاش گربهداشت رادرنزدیگی انتخابات,مجلس,بنام خودتان تمام نکنید.اقایان باید همه متوجه باشیم که چهارپایه,میزهمگان,اغشته,به,خون شهداهست,وحق نداریم پشت,این,میزکوتاهی کنیم بلکه باید صادقانه وشفاف,برای مردم کار کنیم که مردم ولی,نعمتان,ما هستند و خدمت به مردم یک افتخار برای همه ما محسوب,می شود و البته شگ,نکنیدمردم درانتخابات اینده,پاسخ همه کم کاری,ها را با حضور حداکثری,خودشان خواهند داد چرا که مردم ولایت,مدارابهروخرم دره هوشیارهستندوکسی,رابه مجلس خواهندفرست که دلسوز این مردم باشد نه اینکه رای را از مردم گرفت,دیگر این مردم بزرگ را فراموش کند به امیدان روز

    • جناب حسینی پاسخ بنده را ندادید.
      ۱- چرا تلویحا از مهدوی حمایت می کنید؟ (لطفا مواضع خود را شفاف بیان کنید)
      ۲- شما چگونه تشخیص می دهید مسئولان شهرمان که در ۴ سال گذشته بی مهری های نماینده سابق را جبران کرده اند، کوتاهی کرده اند؟ (چرا پای شهدا را وسط می کشید). اگر اطلاع ندارید بدانید که در خرمدره در همین یکی دو سال اخیر کارهایی انجام شده است که در تاریخ بعد از انقلاب خرمدره انجام نشده بود. اگر هم دوست ندارید بشنوید که خرمدره رو به توسعه است، آن حرف دیگری است. فقط خدا را شاهد بر اعمال خود در نظر بگیرید.

      لطف کنید به سوالات بنده پاسخ دهید.

      • اقای شهروند ۱من بجزنامه و عکس چیزی ندیدم تو کانال ارتباط دیدارذبا رییس جمهور اتریش و… به درد.مانمیخوره نامه هاشون.هم.همش تاریخش سال ۹۴که دوباره خواستن.نماینده بشن قبلا که.گفته بودن دیگه نمیام …ازمهدوی هم.حمایت.نکردم هرکی طرفدار دکتر.نیست زود بهش انگ نزنین …بقول یارو.گفتنی یکی ازکارهاشو بگین. عملکرد اداراتو جمع کرده به اسم.خودش زده واقعا برای خودمون متاسفم که هوشمند سازی کلاسها .. پی گیری رتبه بنذی معلمان شده عملکرد…خودتوتو به خواب نزنین

        • جناب حسینی سلام. بله بنده هم می دانم که کانال ارتباط صفحه ای مجازی است که تنها فایل متنی، عکس، فیلم و صوت می تواند در آن قرار بگیرد. نکند انتظار داشتید پروژه ها در آن قرار بگیرند؟؟؟؟؟؟؟. فکرش را بکنید مثلا مدرسه را در کانال قرار بدهند!!!. به حق چیزهای نشنیده.
          در ضمن در سایت http://www.abharkoram.blogfa.com ، نیز عملکرد دکتر در سال های قبل در دسترس است. لطفا کاال را نیز با دقت مطالعه کنید و اگر سوالی داشتید این حق شماست که به ستاد بروید و بپرسید.
          در خصوص مهدوی هم اگر پیام های خود را با دقت بخوانید می بینید تلویحا از مهدوی حمایت کرده اید. من فقط پرسیدم چرا؟ اصلا موضع شما نسبت به مهدوی چیه؟.
          بخش پایانی متن شما نیز نشان می دهد که اطلاع دقیقی از عملکرد دکتر ندارید. لطف کنید بروید ستاد ایشان و از آن ها بپرسید.

  13. سلام ، چندین بار عرض کرذه ام بنده در اولین سال حضور دکتر خان محمدی در مجلس در تابستان که با حضور نمایندگان تمامی اقشار در یکی از ارگان ها برگزار بود از دکتر پرسیدم : آیا امکان تاسیس یک شرکت بزرگ تولیدی در شهرک صنعتی خرم دره برای زدودن آمار بالای بیکاری شهرستان بدست جنابعالی مقدر خواهد شد ؟
    ایشان گفتند : تمام هم و غم دولت نان و داروی ملت است .
    پس ایشان هم از درد های شهرشان و خواسته من و شما با خبرند .
    و این دفعه تلافی خواهند کرد . چون گشایش اقتصادی در راه است . و کسی جز ایشان برای ما کار نخواهد کرد . پس در انتخابتان دقت کنید . کسی که دلسوز است و اصلح و صادق نه دروغگوی که سواره نظام و جاده صاف کن نمایندگان پیشین که حرفشان حرف اوست ، را انتخاب نفرمایید .
    خوب می دانید که دولت درگیر بود و اگر این وضعیت ادامه پیدا می کرد استکبار به خواسته ۳۷ ساله که انتظارش را می کشید می رسید که شکر خدا حل شد هرچند اگر دولت قبل حرف زدنش را بلد بود ملت این همه هزینه نمی داد.
    در مورد خدابنده عرض کنم اگر طرحی اجرا شده بدانید کلنگش قبلا زده شده بوده و یا جزو طرح های نیمه تمام بوده است .
    در همین شهر ابهر به جهت اینکه مردمش مثل ما فکر نمی کنند و همیشه بزرگانشان دنبال منفعت کل شهرشون هستند و اگر مسئولی کاری باشد پشتشن و اگر نباشد به زیر می کشند و مانع کارش می شوند چون از همه چیز در این ۳۷ ساله سر در اورده و آدم دارند حتی از قبل برنامه ریزی می کنند و ان موقع که ما خوابیم یا خودمونو به خواب زدیم اونا درگیر کارند و در شهر ما هم برای پسرفت ما نفوذی دارند و به جهت تزریق برخی افکار در بین همشهریان ما نفوذ کرده و مانع اتحاد و عملکرد خوب آنها می شوند . حتی شایعه می سارنند و دوست ندارند در یک کلام رقیبی مانند خرم درهداشته باشند و حتی دوست نداشتند سلطانیه شهرستان شود در کل آقا افکاری که اونا دارند ما تا بیاییم بخود بیاییم اون مسئله رو رد کردند .
    الان هم خوب در بین ما تفرقه انداختند و بیل و کلنگ دستمون دادند تا خود از کنده های ما بنا بسازنند . ولی دکتر خان محمدی بسی بزرگوارتر از این مسائلند . بنازم به اخلاق ایشان .

    • لطفا به مردم ابهر توهین نکنید خیلی از کارا که تو خرمدره انجام نمیشه مقصر مسیولین خرمدرن (هیچ ربطی به ابهر نداره) بس همه مشکلاتتونو تقصیر ابهر نندازین
      بعد طی این چهار سال رکود تو کشور زیاد بود ولی خیلی از کارا تو شهر های ایران صورت گرفت(صنعتی گردشگری و…) که هیج کدومش تو منطقه ابهر رود نبود خیلی از ابن کارا ام به واسطه نمایندشون بود لطفا با تعصب کورکورانه تصمیم نگیرید اقا خانمحمدی از لحاظ علمی خیلی خوبن ولی سیاست مدار و نماینده خوبی نبودن

      • جناب “محمد” سلام. اگر خاطرتان باشد در گذشته بحثی بود به نام ابهری و خرمدره ای، اما امروز این تعصبات بی روح که دست پرورده عده ای معلوم الحال بود وجود ندارد اما می بینیم که برخی از کاندیداها دارند همچنان در این فضا سیر می کنند و … . همشهریان خرمدره ای بنده با همشهریان ابهری شما وصلت می کنند، فامیل می شوند، ما از بازارهای ابهر خرید می کنیم و شما نیز از خرمدره . این یعنی فضای دوستی متقابل و زندگی جریان دارد. در این نظرات هیچ وقت به مردم شریف ابهر اهانتی نشده است. منظور ایشان افرادی هستند که تعصبات بیجا دارند و داشتند و به شهر ما بی مهری کرده اند و باز هم می کنند.
        متاسفانه سیاستمدار ابهری که ابهری ها نیز نسبت به او انتقاد دارند و در سایت های خود ابهر موارد بسیاری را نسبت به ایشان درج کرده اند و به صورت مستند موجود است و واقعا جای تاسف بسیار دارد!!، به شهر ما خرمدره بد کرد، قصد توضیح دادن ندارم اما بدانید ایشان بی مهری فراوانی در حق ما کردند. نه تنها درباره ما بی مهری کردند به منطقه ما بی مهری کردند و امروز این موارد بر همگان روشن است. شاهد هستیم در خرمدره و منطقه ما در این ۴ سال خیلی کارهای زیربنایی انجام شد که نماینده سابق در همه آن ها موانعی گذاشته بود و خدا را هزار مرتبه شکر که این کارها انجام شد. در این ۴ سال در خرمدره کارهای بسیار خوبی انجام شد، در سلطانیه و هیدج و صائین قلعه نیز همینطور و این به دلیل حضور نماینده ای عادل و مسئولینی دلسوز و خیرینی گم نام و … بود. در خصوص ابهر هم قطعا فعالیت های خوبی صورت گرفته است. شما منطقه ابهر رود یا کبیر رود و یا هر اسم دیگری که روی آن می گذارید را فقط در شهر ابهر خلاصه می کنید؟؟؟ یعنی می فرمایید بقیه منطقه هیچ حقی ندارند توسعه پیدا کنند؟؟؟. ضمن احترام متقابل بنده نیز باید عرض کنم که تصمیم کورکورانه ای در میان نخواهد بود انشالله (اگر … ) و مجددا این مسیر ۴ ساله گذشته ادامه خواهد داشت. جناب “محمد” خواهش می کنم تعصبات را کنار بگذارید و به توسعه منطقه بیندیشید و اینکه ما هم حق داریم شهرمان توسعه پیدا کند و در این ۴ سال و به قول شما با رکود زیاد کشور شاهد آن هستیم. جناب “محمد” خواهش می کنم برای بقیه مردم منطقه نیز احترام قائل باشید و به فکر حقوق آن ها هم باشید.
        با تشکر

        • من تو هیچ جا ننوشتم خرمدره هیدج یا صایین قلعه پیشرفت نکنه الان وضع هیدج صایین قلعه نسبت به جمعیتش از ابهر بهتره مخصوصا هیدج ولی شما ها میگید اسفالت شهر خرابه یا بازار خرمدره خوب نیست مردم خرمدره واسه بازار میرن ابهر مقصر ابهره و خیلی از این قبیل چیز ها
          بعد یه کار خیلی مهم بگید که اقای خانمحمدی تو این ۴ سال کرد که به سود مردم بود حتی شهرک صنعتی های مصوب همه زمان اقای مهدوی است که تو منطقه ابهر رود هستش یا بیمارستان تامین اجتماعی یا بیمارستان ابهر و خیلی از کار ها ایشون واسه منطقه انجام داد
          با جداشدن سلطانیه از ابهر که بودجه شهرداری شون یک پنجم شده بود ایشون واسه خرمدره ام کار بزرگی نکردن بجای لینکه تو مجلس از بیکاری منطقه خودمون صحبت کنن رفتن در باره بیکاری اصفهان و لرستان صحبت کردن با اینکه در منطقه ما۶۰ در۱۰۰ صنایع نیمه فعالن در این ۴ سال حتی خیلی از امکاناتی که تو منطه بود تعطیل شد
          با تشکر

        • سلام جناب “محمد”

          ۱- این جمله دقیقا فرمایش شماست: “الان وضع هیدج صایین قلعه نسبت به جمعیتش از ابهر بهتره مخصوصا هیدج “. و قبلتر گفتید :”بعد طی این چهار سال رکود تو کشور زیاد بود ولی خیلی از کارا تو شهر های ایران صورت گرفت(صنعتی گردشگری و…) که هیج کدومش تو منطقه ابهر رود نبود”.

          همین دو جمله شما نشان می دهد به این موضوع اعتراف می کنید که وضعیت منطقه بهتر از قبل است. نماینده سابق فقط به منافع یک قشر خاص، در ابهر و خرمدره بها می داد و بی مهری فراوان به منطقه کرده است، استحضار دارید که. اما در این چهار سال نماینده عدالت محور دکتر خانمحمدی بود که مسئولان دلسوز شهرهای مذکور و اهالی آن ها توانستند شهرشان را بسازند. این یعنی همه چیز دست به دست هم داده است تا توسعه بقیه منطقه نیز شروع شود و این موضوع ستودنی است. نمی گویم نماینده فعلی ۱۰۰ درصد در این اتفاق نقش دارد اما اگر نماینده سابق بود ۱۰۰ درصد این اتفاقات نمی افتاد. کبیر رود و سلطانیه را نیز در نظر بگیرید. ما هم حق توسعه داریم.
          ۲- آسفالت ریزی هم از ارکان توسعه یک شهر است و امروز خرمدره و رستاهای آن تماما آسفالت هستند و این باعث افتخار است. (آن هم با حداقل بودجه ها). در حالی که آسفالت ابهر هزینه سنگینی متحمل ابهر خواهد کرد چون کیفیت آن نقل محافل است.
          ۳- ما کجا دنبال مقصر می گردیم. چرا ابهر را مقصر می دانید؟. ما با ابهری ها دوست هستیم. برداشت من این است که شما می گویید ما دیگر از ابهر خرید نکنیم؟ با عرض معذرت شما نمی توانید برای ما تصمیم بگیرید و ما از هر کجا دلمان بخواهد خرید می کنیم.
          ۴-فعالیت های خیلی مهم دکتر خانمحمدی برای همگان روشن است، به خرمدره که خیلی خدمت کرده است. برای اطلاع از این موارد می توانید به مطلعان بی غرض و یا ستاد و یا سایت و کانال ایشان مراجعه کنید.
          ۵- در سایت ثمر ابهر نوشته بود :”سلطانیه نمی تواند شهرستان شود و غیرممکن است، حتی در صورت شهرستان شدن به ضرر ابهر است، علت اینکه مردم سلطانیه می خواهند آنجا شهرستان شود عملکرد نادرست نماینده سابق در خصوص شهرهاست”!. حالا سلطانیه شهرستان شد و خواهید دید که ظلمی که به آنجا شده بود چگونه جبران می شود. خیلی جالب است که از کاهش بودجه ای سخن می گویید که گویی مسئولان گذشته ابهر دلسوز سلطانیه بوده اند.
          ۶- از اینکه یک روز از اخبار ۴ سال مجلس را گوش داده اید نیز ممنونم.
          ۷- سربسته عرض کنم، نماینده سابق موانعی برای منطقه گذاشته بود که شکر خدا آن موانع یکی پس از دیگری در حال برچیده شدن هست. این موضوع است که برخی انگشت شمار را نگران کرده است.
          ۸- اگر جسارتی کردم ببخشید، چون احساس دوستی کردم نیاز دیدم برخی مسائل را روشن کنم. با تشکر از شما.

          • ۱- من نگفتم از بازار ابهر خرید نکنید با دقت بخونید متوجه میشید
            ۲-وضع هیدج ۱۰ سال پیشم نسبت به جمعیتش خوب بود حتی میشه گفت بهترین شهر منطقس
            ۳-کاهش بودجه سلطانیه حرف من نیست
            این مدرکش http://abharnews.com/fa/?p=1069
            ۴-شما فقط میگید کار زیر بنایی نام ببرید اونارو
            ۵-هر مرکز شهرستانی از جداشدن مناطقش ناراحت میشه هر شهری که باشه
            ولی سلطانیه درسته تاریخیه ولی صلاحیت شهرستان شدنو نداشت خیلی شهر ها از سلطانیه خیلی برترن ولی هنوز بخشم نیستن
            ۶-اگه ما بخوایم مثل برق شهرک صنعتی که شما میگید از شما کینه داشته باشیم از نماینده۱- راکد شدن ۳ ساله شهرک صنعتی افق که جز ۱۰ شهرک صنعتی از لحاظ موقعیته ۲- شهرک صنعتی ابهر ۴ که مصوب بود کاری کردن که حتی اصلا اسمش نیست گفتن بعدا
            ۷-شهک صنعتی ابهر ۱و۲وو۳ شهرک صنعتی خرمدره هیدج صایین قلعه سلطانیه همه رو اقای مهدوی باعث شد
            ۸-شرکت های بزرگ زمان ایشون اومدن منطقه پارس حیات ریخته گری ایریکو مه ریس و… و خیلی شرکتا تو هیدج و صایین قلعه و خرمدره
            بیمارستان تامین اجتماعی و بیمارستان ابهر
            ۸- من هیچ گونه قصد توهین ندارم حتی تو خرمدره فامیل زیاد داریم قصد من فقط اینه که بگم یه طرفه به موضوع نگاه نکنید الان اقای خانمحدی درکمیسیون صنعت بود ولی طرح بزرگی انجام نشد
            با تشکر

          • ممنون از توضیحات شما
            به نظر می رسه بحث بی فایده باشه، چون شما یک طرفه به قاضی می روید. شما گفتید که کشور در ۴ سال گذشته در رکود بوده و درست می گید. اکثر شهرهای کشور شهرک صنعتی دارند. در خصوص بقیه مواردی که بیان کردید هم نظر خود را به عنوان یک شهروند اعلام کرده ام. و باز هم تکرار می کنم، دکتر خانمحمدی عدالت را در منطقه به اجرا در آورد که نتیجه نهایی آن در ۴ سال آینده رویت خواهد شد. مطمئن باشید.
            کارهای زیربنایی که دکتر خانمحمدی انجام دادند بسیار مهم بودند ولی نام نمی برم اما می دانم که می دانید. چون بزرگترین خدمت را به منطقه کرده اند. با تشکر

  14. اتفاقا این دفعه از شهر همجوار و هوش و ذکاوت آنها تعریف کرده ام آقا محمد چرا تنهایی به قاضی می روید ؟؟!!

  15. من کلا حرفم اینه تو انتخابات با تعصب رای ندیدم به کسی رای بدیم که کار کنه تجربه داشته باشه دغدغش منطقه ابهر رود باشه اشتغال ایجاد کنه
    پیشرفت منطقه ارزو منه حتی دوست دارن دوشهر یکی شن که هم تو فرمانداری ارتقا پیدا میکننه (فرمانداری ویژه) هم تو بودجه شهرداری و درجه شهرداری این اختلافات موجودم طی چند سال حل میشه مثل ابهر و شناط علاوه بر اینها با این جمعیت دوشهر خیلی از امکانات میتونه بیاد
    بعد اینقدر از ابهر تعریف میکنیدبودجه بعضی از شهر های هم اندازه ابهر سرانه بودجه شهرداریشون حتی از تهرانم بیشتر
    مثلا کاشان نصف جمعیت زنجانو داره ۲ برابر زنجان بودجه داره یا خوی ساوه و…
    با تشکر

    • آفرین. اگر با این طرز فکر به مسئله نگاه کنیم آتش گلستان میشود. موافقم با شما. به امید پیشرفت و توسعه منطقه شامل : ابهر، خرمدره و سلطاینه. به نظر من نماینده فعلی آقای دکتر خانمحمدی در این راستا عمل کرده و خواهد کرد. به نظر شما نماینده سابق که دغدغه اش ابهر بود و حتی شناط نسبت به او انتقادات فراوانی داشت، بهتر است؟ یا نماینده فعلی که با یک چشم به همه منطقه نگاه کرد؟ فکر کنم باور ندارید خرمدره، هیدج، صائین قلعه و سلطانیه از شرایط موجود راضی هستند و می دانند که چه اتفاقات خوبی افتاده؟. در خصوص ابهر هم شما دست روی موضواعاتی می گذارید که به شرایط بد اقتصادی کشور بر می گردد و کارهایی که دکتر خانمحمدی برای ابهر کرده را اصلا در نظر نمی گیرید. خدا را خوش نمی آید عزیز. اگر از مسئولان آن شهرها بپرسید بهتر می توانند شما را توجیه کنند.

      • شما ام یکطرفه یکطرفه میبینید همه شهر ها شهرک صنعتی دارن ولی هیچ کدوم از این شهرک صنعتی ها دوران ایشون ساخته نشد اینقدر بد کار کردن که دیگه هیچ سرمایه گذار داخلی نمیاید سرما گذاریای قبلی ام یا انجام نمیشه یا نیمکارن الان سرمایه گذاری تو شهر هایی که موقعیت راهی شون مثل منطقه ما هستش ببینید میتونید حتی تو جستجو گوگلم پیدا کنید بعد ما برای مشاهده کار های بزرگ تو منطقه به رفتن به ستاد نیاز نداریم اگه کارشون خیلی مهم بود به وضوح فهمیده یا دیده میشد ایشون تقریبا غیر از ضرر (ضررش بیشتر از سودشه) واسه ابهر هیچ کاری نکردن اصلا طبق جمعیت شهر ابهر پرجمعیت تر از خرمدره+هیدج+صایین قلعه+سلطانیس در واقع مهم ترین شهر منطقس بدون هیچ شکی
        باید به این ۴ شهر توجه شه ولی طبق جمعیت باید به ابهر رسیدگی بیشتری بشه
        اینو اگه بدون تعصب حرف بزنید ۱۰۰ در۱۰۰ قبول میکنید
        به امید ابادی کل منطقه
        با تشکر

        • منظورتان شهر ابهر هست یا روستاها را هم در نظر میگیرید؟. به نظرم شما شهر ابهر را بالاتر از همه منقطه می بینید. شهر ابهر هم مهم است اما بقیه منطقه هم مهم است. چرا شما قبول نمی کنید. در ابهر چند شهرک صنعتی هست و کارخانه های بسیار. اما در بقیه منطقه چطور؟. این بی عدالتی از نماینده سابق به جا مانده است.
          در هر حال هدف نهایی همه ما توسعه و پیشرفت کل منطقه هست. نه اینکه خون عده ای رنگین تر از خون کل منطقه باشد و اتفاقا جمعیتش کمتر از کل منطقه است عزیز دل. عدالت رعایت شود بهتر است. همه منطقه از توسعه سهم دارند. قبول کنید ما هم سهم داریم. هیدج، صائین قلعه، سلطانیه و در کنار آن ها روستاها نیز سهم دارند. شما هم ابهر را در قسمت جنوبی شهر ابهر خلاصه نکنید لطفا. همه حق توسعه و پیشرفت دارند. ما به حق خودمان رسیدیم و زیربنای موانع نماینده اسبق در حال رفع شدن هست. مردم یک منطقه خوشحال هستند، باور بفرمایید. با تشکر.

          • با توجه به تلاش های فرمانداری ابهر تو همه روستا های با جمعیت بالا طرح هادی صورت گرفته و ازلحاظ امکانات روستا تو استان رتبه خوبیو داره بعد هیدج صایین قلعه که زیر نظر فرمانداری ابهرن صنعت خوبی دارن واز لحاظ صنعت در جایگاه خوبی هستن برای اینکه از نظراتشون باخبر شوید و میزان رضایتشونو بفهمید میتونید تو وبلاگ و وبسایتاشون متوجه شید اما شما خودتون میگید مسیولینتون با مردم خوب نیست حالا سرمایه گذارای صنعتی با این وضعیت مسیواتون انتظار دارید بیاد خرمدره سرمایه گذاری کنه بعد ابهر فقط فعلا ۱ شهرک صنعتی داره ابهر۱ که واسه هیدجه ابهر۲ که همون شریف اباده که شرکتاش یکی درمیون فعالا ابهر۳ افقه که فعلا هیچی نداره ابهر۴ که به لطف نماینده فعلی افتتاح نشد بعد شما میگید چون ابهر صنعتش خوبه باید پیشرفت نکنه شما بهش برسید اون موقع دوباره شرکت بسازن که این اشتباهه
            بعد میگید پیشرفت فقط جنوب ابهرو میخاید پس برو سایت شهرداری ابهر بخش مناطقش شناطو ببین بعد این خرفو بزن شریف ابادم همینطوره اقدامات شهرداری رو ببین بعد این حرفو بزن ما مثل خرمدره جنوب شهر شمال شهر نمیگیم میگیم ابهر و فقط میگیم محله حسین اباد شناط و…
            با تشکر

            • سلام جناب “محمد”. دست روی موضوع خوبی گذاشتید و آن خوب نبودن مسئولین بود. حرف شما را کاملا قبول دارم. متاسفانه در زمان نماینده اسبق مسئولین منتصب به وی و یا بیربط به شهر ما از شهرهای دیگر که در شهر خودشان نیز حرفی برای گفتن نداشتند برای خرمدره درنظر گرفته می شد (مسئول غیربومی) و این موضوع به لطف نماینده اسبق بود .اما الان وضعیت خیلی بهتر از قبل است.
              در خصوص هیدج و صائین قلعه نیز میزان رضایت مندی را حضورا جویا شدم نه از آن فرد مغرض که سایت هم دارد و هدفش همیشه تخریب خرمدره بوده است، لازم باشد نام می برم اما خودتان متوجهعرایض بنده هستید. خدا را شکر که منطقه ما هم به سوی پیشرفت گام برداشته. بنده جسارت نکردم به ابهر، اما از اینکه محله های مختلف درابهر را نامگذاری اصولی انجام داده اید خیلی خوب است. از اینکه مسئولان فعلی شما مانند قبلی ها رفتار نمی کنند و شما خوشحالید، ما هم خوشحالیم. ما با شما دوست هستیم نه … . ما هم باید نام محله ها را جایگزین نامگذاری عوامانه در سالیان گذشته کنیم.
              خوشحالم که با شما آشنا شدم.

    • سلام به دوست هم وطنمان آقا محمد در شهرستان ابهر
      عزیز تا زمانیکه شما ایده آقا بالاسر برای منطقه رو داشته باشید نه تنها جذبه ای نخواهید داشت بلکه دافع خواهید بود . شما بهتر می دانید که هر شهری برا خودش محترمه و هویت خودشو داره و هیچ زمانی نمی تونه در شهر دیگه ای حل و هضم بشه . در شمال شهرها به هم چسبیدند ولی هویت خودشونو دارند .
      ابهر رود واسه خودش ابهر روده ماهم رودخانه کبیر رو داریم و به هویت و فرهنگ و گذشته خود افتخار می کنیم و می ستاییم آنانی را که عمری برای آبادانی منطقه دویده اند . تشکر

  16. کار های زیر بنایی که فرمودین کدومها هستن لطف کنید ازشاد بفرمایید

    • از شما دعوت می کنیم تشریف ببرید به ستاد دکتر خانمحمدی و سوالات خود را مطرح سازید و پاسخ آن ها بگیرید و بعد در همین بخش در معرض دید عموم قرار دهید. با تشکر.

  17. دوست گرامی هیچ می دانید در دوسال گذشته مملکت به قهقرا می رفت و از ترس داعش خواب آرام نداشتیم خب چگونه می شد مملکت رو ساخت موقعیکه تمام تلاش دولت نان و داروی ملت و در ثانی راندن داعش بود .

  18. سلام دوستانی که در مورد صداقت آقای دکتر خان محمدی شک دارند حتما سری به کانال رمز پیروزی در تلگرام بزنند .
    دیشب ایشان گفتند که خواسته مردم عزیز اسقرار کارخانه در منطقه بود ولی شاهد هستید که زنجان یک کارخانه ذوب راه اندازی شد ولی به جهت تحریم و دپو محصولات و عدم فروش به ۳ ماه نرسید و کارخانه بسته شد .
    ما در این مدت تنها کاری که کردیم این بود که حفظ نیرو در کارخانجات کردیم و از اخراج نیروهای کاری ممانعت کردیم در حالیکه در سایر استان ها این کار انجام نشد و خیلی ها بیکار شدند .
    ولی این را هم گفتند که بهار اشتغال در راه است و با نوآوری هایی که خواهیم کرد به امید خدا کارخانجات نئو تکنولوژی و جدید دارویی و غذایی و مدرن را به منطقه خواهیم آورد نه تکنولوژی کهنه .
    ان شا الله بعد از مدتی مردم عزیز با برگشت سرمایه ها و ازدیاد قیمت نفت شاهد رشد و توسعه در کشور خواهند بود .
    در ضمن رقبای انتخاباتی را به رعایت اخلاق و شئونات انسانی و اسلامی دعوت کردند .

    • طبق امار ۴۰ درصد صنایع ابهر تعطیل ۴۰ در ۱۰۰ نیمه فعال ۲۰ در صد فعاله
      بعد اصلا نباید نماینده ها رو با وعده هاشون انتخاب کنی با توجه به سوابقش باید انتخاب کنی با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.