• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

شهردار خرمدره بودجه ۱۵ میلیارد و ۴۸۲ میلیون تومانی سال ۹۵ را تقدیم شورای شهر کرد

  • کد خبر : 44918
  • 13 بهمن 1394 - 19:14
شهردار خرمدره بودجه ۱۵ میلیارد و ۴۸۲ میلیون تومانی سال ۹۵ را تقدیم شورای شهر کرد

 بودجه سال ۹۵ شهرداری خرمدره با سقف ۱۵میلیارد و ۴۸۲  میلیون تومان تدوین و توسط شهردار خرمدره به شورای شهر خرمدره تقدیم شد. به گزارش نبض سحر، در جلسه شورای شهر خرمدره که شامگاه امشب برگزار شد شهردار خرمدره بودجه سال ۹۵ را با براورد ۱۵ میلیارد و ۴۸۲ میلیون تومان به شورای شهر خرمدره […]

 بودجه سال ۹۵ شهرداری خرمدره با سقف ۱۵میلیارد و ۴۸۲  میلیون تومان تدوین و توسط شهردار خرمدره به شورای شهر خرمدره تقدیم شد.

به گزارش نبض سحر، در جلسه شورای شهر خرمدره که شامگاه امشب برگزار شد شهردار خرمدره بودجه سال ۹۵ را با براورد ۱۵ میلیارد و ۴۸۲ میلیون تومان به شورای شهر خرمدره تقدیم کرد.

محمد ابراهیم امیرلو ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت : بودجه سال ۹۵ بر اساس تخصیص یافتن ۶۳ درصد از بودجه در حوزه عمرانی و ۳۷ درصد حوزه جاری پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به بودجه سال قبل گفت: بودجه سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان بود که با توجه به مشکلات دولت قسمتی از آن تحقق نشد و امسال امیدواریم با رفع تحریم و قرار گرفتن در پسا برجام وضعیت مالی دولت در سال آینده مطلوب شود و علاوه بر محقق شدن کل بودجه بتوانیم این بودجه را افزایش بدهیم.

شهردار خرمدره ضمن تاکید بر رعایت انضباط مالی گفت: امسال هم طبق سال گذشته بر انضباط مالی تاکید داریم و از اسراف و هزینه های غیر ضروری خودداری خواهد شد و رویکرد سال آینده هم در خصوص حذب سرمایگذار و مشارکتی خواهد بود تا بار مالی بر شهرداری نداشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به تکمیل شدن برخی از پروژه های عمرانی ناتمام گفت: در سال آینده تلاش بر این خواهد برخی از پروژه های عمرانی ناتمام اعم از پل ولیعصر تکمیل و به بهره برداری برسد و برای بازیافت زباله شهری و پارکینگ عمومی هم تمهیداتی در نظر داریم.

 

شورای شهر خرمدره (۵) شورای شهر خرمدره (۴) شورای شهر خرمدره (۶) شورای شهر خرمدره (۳) شورای شهر خرمدره (۷) شورای شهر خرمدره (۲)

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=44918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. بودجه شهرداری خرمدره نسبت به جمعیتش خیلی کمه بودجه شهر ابهر ۴۰ میلیارده و فکر کنم بودجه سال بعدش نسبت به امسال خیلی افت کنه

  2. واقعا کم است
    بودجه شهرداری هیدج دست کمی از بودجه شهرداری خرمدره ندارد.

  3. امیدواریم کمی از این بودجه صرف توسعه ی میدان آزادی خرمدره گردد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.