• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

۶۰ بازرس، انتخابات شهرستان خرمدره را رصد خواهند کرد

  • کد خبر : 45425
  • 01 اسفند 1394 - 11:58
۶۰ بازرس، انتخابات شهرستان خرمدره را رصد خواهند کرد

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان خرمدره گفت: ۶۰ نفر بازرس  مسئولیت بازرسی از فرایند انتخابات شهرستان خرمدره را برعهده دارند. عباس قاسمی در گفت و گو با نبض سحر با بیان این مطلب که هیات بازرسی انتخابات شهرستان خرم دره در بخشداری مرکزی خرمدره  مسقر شده است اظهار داشت: در شهرستان خرمدره ۵۱ بازرس و […]

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان خرمدره گفت: ۶۰ نفر بازرس  مسئولیت بازرسی از فرایند انتخابات شهرستان خرمدره را برعهده دارند.

عباس قاسمی در گفت و گو با نبض سحر با بیان این مطلب که هیات بازرسی انتخابات شهرستان خرم دره در بخشداری مرکزی خرمدره  مسقر شده است اظهار داشت: در شهرستان خرمدره ۵۱ بازرس و ۶ سربازرس وظیفه بازرسی فرایند انتخابات در شهرستان خرمدره را انجام خواهند داد.

وی بابیان اینکه در انتخابات پنجمین خبرگان رهبری و دهمین مجلس شورای اسلامی در شهرستان خرم دره  ۵۱ شعبه اخذ رای تعیین شده است ،گفت: از این تعداد صندوق اخذ رای، ۳۶شعبه در شهرخرم دره و ۱۵شعبه در روستاهای شهرستان کار جمع آوری آرای مردم را به عهده خواهندگرفت.

بخشدار مرکزی شهرستان خرمدره افزود: در روز  انتخابات  برای هر صندوق رای یک نفر بازرس ثابت و برای هر ۱۰ شعبه اخذ رای در مناطق شهری وروستائی یک سر بازرس تعیین شده است.

قاسمی با اشاره به سامانه هوشمند بازرسی انتخابات گزارشات مردمی گفت: مردم شهرستان خرمدره می توانند گزارشات انتخاباتی خود را به سامانه ۳۰۰۰۵۴۴ به صورت پیامکی ارسال کنند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان خرمدره  با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری که فرموده اند:  “همه باید در انتخابات حاضر شوند حتی کسانی که اعتقادی به نظام ندارند می بایست برای تامین امنیت کشور و حفظ اقتدار ملی در این امر به طور جدی مشارکت کنند.” گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب تحکیم تر شدن مبانی نظام انقلاب اسلامی و خنثی شدن نقشه های دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=45425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.