• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

کاشت درخت سرو در ارتفاعات شمالی شهر خرمدره انجام خواهد شد

  • کد خبر : 45716
  • 12 اسفند 1394 - 10:42
کاشت درخت سرو در ارتفاعات شمالی شهر خرمدره انجام خواهد شد

فرماندار خرمدره گفت: با همکاری مسولین و یک عزم ملی در شهرستان در آینده نزدیک نسبت به کاشت درخت سرو در ارتفاعات شمالی شهر اقدام خواهد شد. به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی  در جلسه مدیریت بحران خرمدره ضمن تقدیر و تشکر از مردم و همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری انتخابات هفتم اسفند […]

فرماندار خرمدره گفت: با همکاری مسولین و یک عزم ملی در شهرستان در آینده نزدیک نسبت به کاشت درخت سرو در ارتفاعات شمالی شهر اقدام خواهد شد.

به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی  در جلسه مدیریت بحران خرمدره ضمن تقدیر و تشکر از مردم و همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه بر تشکیل کارگروه های چهارده گانه مدیریت بحران در شهرستان و تشکیل جلسه کارگروه سیل و مخاطرات قبل از آغاز سال جدید تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان هلال احمریک سازمان پویا و فعال در زمینه آموزش کمک های اولیه به عموم مردم می باشد،از آموزش وپرورش خواست تا نسبت به برگزاری کلاسهای آموزشی کمکهای اولیه در مدارس خصوصا درمقاطع دبیرستانی ها اهتمام نماید.

فرماندار خرم دره در ادامه از منابع طبیعی خواست تا نسبت به کاشت درخت سنجد در کنار بادگیر اتوبان از حد فاصل عوارضی تا هتل غزال در هفته منابع طبیعی اقدام کند.

رئیس شورای هماهنگی بحران شهرستان خرم دره همچنین اضافه کرد: با همکاری مسولین و یک عزم ملی در شهرستان در آینده نزدیک نسبت به کاشت درخت سرو در ارتفاعات شمالی شهر اقدام خواهد شد.

فرماندار خرم دره پس از ارائه گزارش اقدامات اداره ورزش و جوانان و مشکلات کابل های داخل استخر سرپوشیده خرم دره از اداره امور برق شهرستان خواست تا با جدیت نسبت به رفع مشکلات کابل های برق در این استخر و نیز مجتمع تجاری بهاران واقع در چهاراه قائم(عج) اقدام نماید.

 شیخی در ادامه جلسه بر نصب پلاک های معرفی اماکن را در ارائه خدمات در مواقع بحرانی تاکیدکرد واز شهرداری و سایر دستگاه های خدمات رسان خواست در این زمینه اقدام جدی و عملی داشته باشند.

وی با اشاره به گزارش اداره منابع آب شهرستان در خصوص آزاد سازی حریم رودخانه های شهرستان نیز گفت: این اداره  طبق قانون برای آزاد سازی حریم رودخانه ها اهتمام لازم را  داشته باشند.

در این جلسه با توجه به ارائه گزارش رئیس جمعیت هلال احمر خرم دره مقرر شد نسبت به احصاء و برآورد تجهیزات مورد نیاز تیم امداد کوهستان و تیم غریق نجات  مکاتبات اداری صورت بگیرد، همچنین وام مقاوم سازی مسکن روستایی با شرایط مناسب از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

در حاشیه این جلسه از سرهنگ اوصانلو جانشین نیروی انتضامی شهرستان خرمدره به دلیل نجات جان یک راننده در بیمارستان خرمدره به دلیل گیرافتادن ما بین دیوار و ماشبن خود از طرف شبکه بهداشت و درمان قدردانی شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=45716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.