• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

بازارچه خیریه در خرمدره بهانه ای برای کمک به کودکان نیازمند

  • کد خبر : 46053
  • 24 اسفند 1394 - 9:30
بازارچه خیریه در خرمدره بهانه ای برای کمک به کودکان نیازمند

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی شهرستان خرم دره از برپائی بازارچه خیریه در راستای کمک به فرزندان خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست  در این شهر خبر داد. مهناز شریفی در گفت و گو با نبض سحر ضمن تبریک سال جدید و ۱۳ مارس روز جهانی کلیه اظهار داشت: انجمن حمایت از بیماران […]

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی شهرستان خرم دره از برپائی بازارچه خیریه در راستای کمک به فرزندان خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست  در این شهر خبر داد.

مهناز شریفی در گفت و گو با نبض سحر ضمن تبریک سال جدید و ۱۳ مارس روز جهانی کلیه اظهار داشت: انجمن حمایت از بیماران کلیوی تنها انجمن خیریه دارای فداراسیون جهانی می باشد که ثبت ملی شده است.

وی با اشاره به  نزدیک شدن به سال جدید گفت: انجمن حمایت از بیماران کلیوی در نظر دارد بازارچه خیریه ای با هدف ترویج فرهنگ هم نوع دوستی و همدلی و هم چنین حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست با شعار “هر خرید شما هدیه لبخندی به کودکان بی سرپرست” از تاریخ ۲۴ اسفند ماه تا ۲۸ اسفند ماه در مجتمع تجاری بهاران،طبقه اول برگزار کند.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی شهرستان خرم دره گفت:  عملکرد بازارچه به این شکل  می باشد که با همراهی حامیان انجمن؛ آقایان میلاد صدری، محمد رضا عزیزی، مسعود جعفری و خانم ها الهام عباسی ازاد، سپیده خانمحمدی، مهسا کلانتری، زهرا خانمحمدی و مریم کلانتری مسئولیت فروش گردنبند، سازه های نمدی، تقویم ، سبزه، تخم مرغ رنگی، کیک و سایر اقلام می پردازند که تمامی عواید حاصل از آن در جهت خرید لباس نو برای کودکان بی سرپرست هزینه  خواهد شد.

وی گفت:  در شهرستان خرمدره نزدیک به ۴۰ نفر از بیماران دیالیزی و پیوندی تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران کلیوی می باشند.

بازارچه خیریه

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=46053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.