• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

انتخابات روز ۱۲ فروردین ۵۸ ،در تاریخ انتخابات جهان بی نظیر است

  • کد خبر : 46267
  • 06 فروردین 1395 - 14:59
انتخابات روز ۱۲ فروردین ۵۸ ،در تاریخ انتخابات جهان بی نظیر است

امام جمعه موقت خرمدره گفت: کشورهای غربی که ادعای دموکراسی دارند هنوز نتواستند این میزان رای را در تاریخ کشورهایشان تجربه کنند و انتخابات روز ۱۲ فروردین ۵۸ ایران ،در تاریخ انتخابات جهان بی نظیر است به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید رضا حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خرمدره ضمن […]

امام جمعه موقت خرمدره گفت: کشورهای غربی که ادعای دموکراسی دارند هنوز نتواستند این میزان رای را در تاریخ کشورهایشان تجربه کنند و انتخابات روز ۱۲ فروردین ۵۸ ایران ،در تاریخ انتخابات جهان بی نظیر است

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید رضا حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: واسطه فیض الهی چهارده معصوم هستند و کل دین مدیون حضرت فاطمه زهرا(س) است زیرا که حلقه اتصال نبوت و امامت بود.

وی در ادامه به بیان خصائص حضرت زهرا(س) پرداخت و گفت: فاطمه را فاطمه گفته اند و این تسمیه اسراری دارد، فاطمه، فاطمه نام گرفت; زیرا مردم از معرفت او بریده شده اند و قدرت بر شناخت حقیقت او ندارند و این تفسیر اشاره به همان مقامی دارد که به واسطه آن مقام ام ابیها نامیده شده است و پیامبر(ص) می فرماید: من این دخترم را بدین لحاظ فاطمه نامیدم که خداى سبحان وى و دوستانش را از آتش جهنم نجات داده است.

امام جمعه موقت شهرستان خرمدره در ادامه ضمن تبریک عید نوروز و سال جدید گفت: در این ایام صله ارحام مهمترین و بهترین عمل است.

حسینی همچنین به پیام نوروزی مقام معظم رهبری در سال جدید اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال ۹۵ را سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل نامگذاری کرده اند و همیشه ایشان حکیمانه و بزرگوارانه با پیام ها و فرمایشات ارزشمندشان راه گشای این ملت بوده و هستند.

وی در ادامه به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت:   ۱۲فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، در این روز با رای اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از ۲۵۰۰ سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر کرد.

خطیب جمعه خرمدره با اشاره به مشارکت ۹۸٫۲ درصدی مردم ایران در انتخابات  سال ۵۸ گفت: کشورهای غربی که ادعای دموکراسی دارند هنوز نتواستند این میزان رای را در تاریخ کشورهایشان تجربه کنند و این میزان مشارکت مردم در تمامی انتخابات جهان بی نظیر است.

حسینی همچنین سالروز ولادت حضرت زهرا(س) را تبریک گفت.

 انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=46267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.