• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

مسئولان در راستای خدمت به مردم تلاش کنند

  • کد خبر : 46761
  • 20 فروردین 1395 - 15:54
مسئولان در راستای خدمت به مردم تلاش کنند

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه در انجام خدمت به مردم از سوی مسولان هیچ عذر و بهانه‌ای موجه و قابل قبول نیست، گفت: همه مسئولان باید در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

 

 

به گزارش نبض سحر،حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب یکی از ماه‌های پر برکت الهی است.

وی با اشاره به اینکه شنبه ۲۱ فروردین روز اول رجب سالروز ولادت با سعادت امام محمد باقر(ع) است، این روز را به همه شیعیان جهان و نمازگزاران تبریک گفت.

خطیب نماز جمعه خرمدره در ادامه با توصیه به همه نمازگزاران در مورد رعایت حلال و حرام الهی و کسب توشه تقوا، گوشه‌ای از زندگانی پر برکت امام محمد باقر (ع ) را برای نمازگزاران تشریح کرد.

وی در ادامه ضمن تشریح بیانات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم خدمت به ملت شریف ایران، آمادگی کامل در راستای مقابله با دشمنان و استکبار جهانی، حمایت همه‌جانبه مقام معظم رهبری از طرح‌های عام‌المنفعه برای خدمت‌رسانی به مردم را یادآور شدند.

حسینی با بیان اینکه در انجام خدمت به مردم از سوی مسولان هیچ عذر و بهانه‌ای موجه و قابل قبول نیست، گفت: همه مسئولان باید در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی با گرامیداشت ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای و تبریک این روز به همه ملت ایران، یاد و خاطره شهدای هسته‌ای را گرامیداشت.

امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه متاسفانه غرب به هیچ یک از تهعدات خود پایبند نبوده است، اظهار داشت: مسئولان باید مراقب باشند چرا که غرب به هیچ ‌وجه به تعهدات خود پایبند نیست.

وی همچنین سالروز شهید آوینی را گرامی داشت و خدمات ارزنده آن شهید بزرگوار را در راستای مستند «روایت فتح» معنوی و با ارزش توصیف کرد.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=46761

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. متأسفانه عده ای، برای پیشرفت خود راهی بهتر از تخریب دیگران سراغ ندارند ، با حربه هایی چون پرونده سازی ها ، مستند سازی های کذب و تهمت و بدگویی از همکاران ، در صدد تثبیت موقعیت خود هستند.
    لطفا درباره پدیده تهمت مطلب بگذارید بلکه برخی پند گیرند و به خود آیند و دست از آزار مسلمانان بردارند

  2. معمولا در هر سازمانی افرادی هستند که سبب توانایی هاشان مورد حسادت سایرین قرار می گیرند اما اگر افراد حسود سلطه جو هم باشند مشکل زیر آب زنی بروز خواهد کرد.
    آنچه در محیط های اداری تعبیر به زیرآب زنی می شود در مواردی مصداق عینی تهمت،افترا و غیبت محسوب می شود که در آموزه های دینی مجازات سختی برای آن در نظر گرفته شده اما این روزها هستند افرادی که برای ارتقای پست وسمتی متوسل به حربه زیرآب زنی همکار خود می شوند تا یا خود به سمتی بالاتر راه یابند یا فردی مسوول را از چشم دیگران بیاندازند .
    شاید خیلی از افراد از سوی همکار یا بستگانشان در معرض تهمت و بدگویی قرار گرفته و احساس یاس و بی اعتمادی نسبت به دیگران کرده باشند اما واقعاً دلیل چنین رفتارهای ناپسندی در جامعه چیست؟ چرا بعضی افراد پشت سر همکار یا بستگان خود بدگویی می کنند؟

  3. حسد، رقابت های ناسالم، خودکم بینی و خودبینی باعث بروز مشکلاتی در سطح جامعه (خانواده یا محیط کار) می شود. این افراد معمولاً به دو دسته تقسیم می شوند گروهی که در ظاهر می توان تشخیص داد فرد قابل اعتمادی است؟! و گروه دیگر، برخی افرادی که در ظاهر خود را بسیار قابل اعتماد نشان می دهند در صورتی که پشت سر و در غیاب افراد شروع به بدگویی می کنند.
    تمرین روحی و روانی و دینمدار بودن می تواندباعث کاهش این رذیلت اخلاقی و تعالیم دینی و اسلامی باشد.
    باید توجه داشته باشیم که در حسادت بیشترین ضرر را خود فرد حسود می برد و اذیت می شود زیرا حسود هیچگاه آسایش ندارد و دائم در حال خودخوری است.
    یکی از آموزه های مهم تربیتی که مورد تاکید مکتب انسان ساز اسلام قرار دارد ضرورت حفظ حرمت آبروی دیگران و زود قضاوت نکردن درباره هیچ فرد یا اتفاقی است،موضوع آنقدر مهم است که تجاوز به آبروی دیگران جزء بزرگترین گناهان محسوب شده و از طرف خداوند وعده عذاب الیم داده شده است،پیامبر مکرم اسلام(ص)در این باره فرموده اند:همه چیز مسلمان از مال ،آبرو و خونش بر مسلمان دیگر حرام است،توجه به این حدیث به ما یادآور می شود که بردن آبروی افراد با ریختن خون آنها مساوی می باشد زیرا آبروی فردی برده شده و حیات اجتماعی اش را زیر سوال برده ایم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.