• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

جزئیات قرارداد نیمار افشا شد (عکس)

  • کد خبر : 46945
  • 23 فروردین 1395 - 15:04
جزئیات قرارداد نیمار افشا شد (عکس)

سایت فوتبال لیکز، در آخرین افشاگری خود، جزئیات قرارداد جنجالی نیمار با بارسلونا را منتشر کرد.

به گزارش “نبض سحر”،به نقل از ورزش سه: مهاجم برزیلی سال ۲۰۱۳ از سانتوس با قراردادی ۵ ساله به بارسلونا پیوست و پدرش به عنوان مدیربرنامه‌هایش شروع به فعالیت کرد. طبق این قرارداد، نیمار سالانه ۵ میلیون یورو حقوق می‌گیرد ولی با پاداش‌هایی که به آن اضافه می‌شود، در نهایت ۴۹٫۵ میلیون یورو در طول دوران قراردادش دریافت می‌کند.



او تا به اینجای کار ۸٫۵ میلیون یورو پاداش دریافت کرده و همچنین رقم فسخ قرارداد او ۱۹۰ میلیون یوروست.

پاداش و مزایای نیمار

نیمار به واسطه قرار گرفتن در ترکیب ۱۸ نفره بارسلونا، سوای اینکه بازی کند یا خیر، ۱۰۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد. اگر او در طول یک فصل در بیش از ۶۰ درصد بازی های بارسلونا حضور یابد، ۱۰۶۲۵۰۰ یورو از بارسا دریافت می کند.

با کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان برای بارسلونا(رتبه اول تا سوم در لالیگا)، نیمار ۶۳۷ هزار یورو پاداش دریافت خواهد کرد. با هر صعود بارسا از دور گروهی لیگ قهرمانان، مبلغ پاداش نیمار ۴۲۵ هزار یورو در نظر گرفته شده است.

او که امسال در بین ۳ نامزد دریافت توپ طلا قرار گرفت، اگر در دوران حضورش در این تیم این عنوان را کسب کند، ۴۲۵ هزار یورو دریافت می‌کند. همچنین بندهای دیگری نیز در این قرارداد وجود دارد که طبق آن، با هر قهرمانی لالیگا، نیمار ۶۳۷ هزار یورو دریافت می‌کند.

در صورت قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری، ۸۵۰ هزار یورو؛ قهرمانی در کوپا و لیگ قهرمان ۱۰۶۲۰۰۰ یورو؛ قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان ۱۴۸۷۰۰۰ یورو و در صورت کسب سه گانه، مبلغ پاداش نیمار ۱٫۷ میلیون یورو خواهد بود. در صورتیکه نیمار در کمتر از ۶۰ درصد بازی های فصل بارسا حضور داشته باشد، مبلغ این پاداش ها نصف خواهد شد.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=46945

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.