• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6

برگزاری ۴۰ عنوان برنامه در هفته سلامت شهرستان خرمدره

  • کد خبر : 47278
  • 31 فروردین 1395 - 10:03
برگزاری ۴۰ عنوان برنامه در هفته سلامت شهرستان خرمدره

رئیس شبکه بهداشت خرمدره از برگزاری ۴۰ عنوان برنامه در هفته سلامت در شهرستان خرمدره خبر داد.

 

به گزارش نبض سحر، دکتر جلیل کریمخانی در نشست خبری ضمن اشاره به شعار هفته سلامت اظهار داشت: امسال برنامه های هفته سلامت با شعار غلبه بر دیابت در شهرستان اجرا خواهد شد.

وی ضمن اشاره به برنامه های هفته سلامت گفت: در هفته سلامت امسال ۴۰ عنوان برنامه مختلف توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمدره ضمن تشریح برنامه های هفته سلامت گفت: در هفته سلامت امسال که از یکم اردیبهشت شروع خواهد شد برنامه هایی از قبیل رگزاری برنامه پیاده روی و جشنواره غذای سالم در ۷ روستا ، دیدار فعالین عرصه سلامت با امام جمعه ، دیدار فعالین عرصه سلامت با فرماندار ، دیدار فعالین عرصه سلامت با فرمانده سپاه ناحیه نصب بنر های اطلاع رسانی و آموزشی در سطح شهرستان ، دیدار با سالمندان در خانه سالمندان نرگس ،ارسال پیام غلبه بر دیابت از طریق سامانه پیام کوتاه در سطح شهرستان ،انجام برنامه های آموزشی در سطح مدارس شهرستان در زمینه پیشگیری از بیماری دیابت  برشمرد.

کریمخانی همچنین از برگزاری برنامه پیاده روی و صرف میان وعده سالم جهت کلیه پرسنل ستادی و محیطی و به همراه برگزاری مسابقه آموزشی  خبر داد و گفت:  در این هفته ۲ هزار کیلوگرم  مواد خوراکی تاریخ گذشته جمع آوری شده ازسطح فروشگاهای شهر خرم دره معدوم سازی خواهد شد.

وی همچنینی از افتتاح مرکز جامع سلامت و کلنگ زنی پایگاه سلامت خبر داد و گفت: در هفته سلامت همچنین  همایش علمی و عمومی سلامت،تغذیه سالم و نقش غذا و دارو در پیشگیری از ابتلاء به بیماری های غیر واگیر جهت عموم مردم و بیماران دیابتی و خانواده های آنها برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=47278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.