• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

شهر خرمدره آماده شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس می شود

  • کد خبر : 47355
  • 01 اردیبهشت 1395 - 13:13
شهر خرمدره آماده شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات  مجلس می شود

شهرستان خرمدره آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است .

 

به گزارش نبض سحر، شهر خرمدره خود را آماده روز های تبلیغاتی می کند ، روز های تبلیغاتی که از دوم اردیبهشت ماه سال جاری شروع خواهد شد و تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت.

در حوزه انتخابیه ابهر و خرمدره و سلطانیه در دور اول انتخابات از مجموع ۱۲۴ هزار و ۴۴۸ رأی صحیح، محمد عزیزی با کسب ۲۵ هزار و ۳۲۴ رأی و محمدرضا خان‌محمدی‌خرمی با ۲۵ هزار و ۳۷ رأی به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که میزان مشارکت در این حوزه نیز ۷۲٫۵ درصد بوده است.

شهرستان خرمدره آماده برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات دور دوم است و هر دو کاندیدا آماده رقابت برای رسیدن به کرسی بهارستان هستند.

فرماندار خرمدره هم از آمادگی دو هزار و ۵۰۰ نفر برای فعالیت در برگزاری مرحله دوم انتخابات در شهرستان خرم دره خبر داده بود و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۵۱شعبه اخذ رأی برای دریافت آرای مردم در نقاط مختلف این شهرستان پیش‌بینی شده است.

حال مروری می کنیم بر زندگی نامه و سوابق دو کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه ابهر خرمدره و سلطانیه

 

 زندگینامه   محمد رضا خانمحمدی نماینده مجلس نهم شورای اسلامی

محمدرضاخانمحمدی در سال۱۳۴۳درشهرستان خرمدره در خانواده روحانی(شیخ باقر خانمحمدی) بدنیا امدقبل از ورود به دوره ابتدایی اموزش قران رازیر نظر پدر مرحومش فرا گرفت وسپس در مدرسه ابتدایی محدث شروع به تحصیل کرد
محمدرضاخانمحمدی
دوره راهنمایی ودبیرستان رادرمدرسه سعدی سپری کردکه باتوجه به شروع دوره انقلاب اوهم مثل احاد مردم با شرکت در راهپیمایی ها و محافل دینی و انقلابی شرکت می کرد در سال۶۲ دوره دبیرستان رابه اتمام رساند

بعداز اتمام دوره دبیرستان ازطریق بسیج مستضعفین راهی جبهه های غرب وجنوب غرب شد و درلشگر ۱۷علی ابن ابی طالب وزیر نظر شهید مهدی زین الدین به نبرد بادشمن پرداخت.

درسال۶۶ در مقطع کارشناسی شیمی محض دانشگاه شهید بهشتی تحصیلاتش راشروع کردو در سال ۷۱ در دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد شیمی تجزیه را شروع کرد و درسال ۷۵در مقطع دکترا در رشته شیمی تجزیه پذیرفته شد و در نهایت درسال۸۱ درمقطع دکترای پی اچ دی گرایش شیمی محض تحصیلاتش رابه پایان رسانیدو بعداز ان مشغول فعالیتهای اموزشی وپزوهشی به دلیل علاقه زیادو همینطور کاربردشیمی درایران محدودبود شدانجام داد

وی  با ثبت ۶ اختراع و انجام بیش از ۲۵پروژه صنعتی وچاپ دهها مقاله در ژورنال های معتبر خارجی  و داخلی قدم موثری در پیشرفت کشورمان داشته همچنین مقاله ای درمورد بدخیمی وخوش خیمی ازطریق انالیزخون که در دنیابی همتا بود ارائه داد. الان دانشیارشیمی تجزیه دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین است که به عنوان محقق منتخب دانشگاهدرسال۸۱و۸۲و۸۳و۸۵ انتخاب شده و استاد نمونه دانشگاه درسال  ۸۴ استاد نمونه بسیجی کشور در سال ۸۶و رتبه سوم واحد فناوری نوین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی درسال۸۶شد

سوابق تحصیلی و افتخارات دکتر محمدرضا خانمحمدی

متولد ۱۳۴۳ -خرمدره
دکتری شیمی تجزیه – دانشیار
سوابق تحصیلی:
B.Sc. Chemistry, Tehran University, Tehran, Iran
M.Sc. Analytical Chemistry, Tehran University, Tehran, Iran
Ph.D. Analytical Chemistry, Shahid Beheshti University, Tehran, Iran

برخی مسولیتهای اجرایی:
۱- سرپرست دانشگاه پیام نور واحد ابهر
۲- عضو شورای پژوهشی دانشگاه پیام نور منطقه ۱ و ۲
۳- مشاور عالی دانشگاه پیام نور منطقه ۱
۴- رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه
۶- مدیر کل امور پژوهشی دانشگاه
۶- رییس دانشکده علوم پایه
۷- مدیر تحقیقات و محصولات پودر شرکت تولی پرس
۸- مشاور مدیر عامل شرکت تولی پرس
۹- معاون آموزشی دانشگاه
۱۰- عضو شورای پزوهشی دانشگاه
۱۱- عضو کارگروه آمایش و محیط زیست استان
۱۲- عضو کمیته فنی تدوین استاندارد پژوهشگاه استاندارد
۱۳- عضو شورای مرکزی انجمن شیمی تجزیه ایران

جوایز و افتخارات:
۱- پژوهشگر برتر دانشگاه: ۱۳۸۱ ، ۱۳۸۲، ۱۳۸۳، ۱۳۸۵ ، ۱۳۸۷
۲- پژوهشگر برتر دانشگاه در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: ۱۳۸۳ ، ۱۳۸۵
۳- استاد برتر دانشگاه: ۱۳۸۴
۴- پژوهشگر برتر صنعت: ۱۳۸۶و ۱۳۸۵
۵- برگزیده بخش “فناوری های نوین” سیزدهمین جشنواره رازی : ۱۳۸۶

 زندگینامه محمد عزیزی

محمد عزیزی ؛ در پانزدهم فروردین ماه ۱۳۵۴ متولد شد . پدرش اهل شهرستان ابهر بود که در سال ۱۳۴۵ به تهران آمده و در ژاندارمری سابق استخدام و در نهایت پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در نیروی انتظامی ادامه خدمت داده و بازنشسته می شود .
محمد عزیزی

محمد عزیزی در سال ۱۳۷۳ پس از اخذ دیپلم علوم تجربی ، در رشته کارشناسی علوم سیاسی ادامه تحصیل داده و در سال ۱۳۷۷ فارغ التحصیل می شود . وی پس از طی دوره خدمت سربازی به استخدام صدا و سیما در امده و در سال ۱۳۷۹ به عنوان مدیر اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به آن استان عزیمت می نماید . او در مهرماه ۱۳۸۱ با همان عنوان به صدا و سیمای استان گلستان رفته و در سال ۱۳۸۲ به عنوان مدیر نمونه صدا و سیما انتخاب می گردد . وی مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت شهری در سال ۱۳۸۸ اخذ می کند . عزیزی هم اکنون دانشجوی مقطع دکترا در رشته مدیریت اموزشی در دانشگاه پیام نور است .

عزیزی در سال ۱۳۸۳ به صدا و سیمای تهران باز می گردد و جهت ادامه خدمت به شهرداری تهران مامور می گردد و در آن سال به عنوان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ به ادامه خدمت در عرصه فعالیت های فرهنگی در تهران می پردازد .

وی در سال ۱۳۸۴ با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار شهرستان ابهر منصوب و در آذرماه ۱۳۸۶ با رای اعضاء شورای اسلامی شهر زنجان و حکم وزیر وقت کشور به عنوان شهردار زنجان انتخاب و منصوب می گردد .

عضویت در هیئت مدیره شرکت سیمان زنجان ، عضویت در هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه صادرات استان زنجان از مسئولیت های مهم وی در دوران حضورش در زنجان محسوب می شود . وی در اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی شده و در اسفندماه همان سال به حفظ سمت عضو هیئت مدیره و معاون فروش سازمان اموال تملیکی کشور می شود .

محمد عزیزی در آذرماه ۱۳۸۹ به ساختمان باب همایون وزارت اقتصاد بازگشته و این بار به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت امور اقتصادی ودارایی به خدمت می پردازد .

حضور در کمیسیون های محتلف اقتصادی ، حضور در جلسات کلان مبارزه با تحریم ، حضور در جلسات کلان سرمایه گذاری داخلی و خارجی ، حضور در دیدار های وزیر اقتصاد با وزرای اقتصادی و تجاری سایر کشورهای دنیا، حضور در بازدیدهای اقتصادی وزیر در سفرهای داخلی و خارجی در قالب هیئت های اقتصادی و نیز عضویت هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران به اجلاسیه پائیزه وزرای اقتصادی دنیا در آمریکا و ده ها برنامه دیگر از جمله تجارب اقتصادی و بین المللی ایشان به شمار می رود . دبیری همایش بانکی کشور ، مدیریت همایش های مربوط به هدفمند سازی یارانه ها و اظهار نظر های اقتصادی از دیگر تجارب ایشان محسوب می شود .

عزیزی در سال ۱۳۹۱ به شهرداری تهران آمده و به عنوان قائم مقام منطقه ۱۶ شهرداری تهران مشغول به خدمت به شهروندان پاییتخت است .

از دیگر مسئولیت های وی می توان به عضویت و نائب رئیسی هیئت مدیره سازمان خدمات پس از فروش سایپا ( سایپا یدک ) ، عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران ، مشاور مدیرعامل باشگاه پیکان و عضو کمیته فنی و انضباطی این باشگاه ، مشاور مدیرعامل شرکت بن رو ( سایپا ) ، عضو شورای عالی اطلاع رسانی دولت ، عضو شورای اطلاع رسانی صندوق توسعه ملی کشور ، عضو هیئت رسیدگی به تخلفات گمرک ایران و … نیز اشاره داشت .

انتهای پیام/زندگی نامه  ها از کانال های تلگرامی و وبلاگ های مربوط به  هر دو کاندیدا برداشته شده است

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=47355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. باسلام. محمدرضا خانمحمدی لیاقت نماینده شدن دادرد. فقط

  2. آقای خانمحمدی متاسفانه با اولویت قرار ندادن دغدغه های همشهریان خود و بعبارت صریح تر با پشت کردن به مردم خرمدره و منسوب کردن افراد بی لیاقت گرد خود حمایت خود را از دست داد. برای ایشان ایران مهمتر از زنجان و ابهر مهمتر از خرمدره بود و فارغ از درست یا غلط بودن این طرز فکر، ک ب نظر من اشتباه است، شانس دوباره خود رو از دست داد. در جلسات ابتدا به ابهر مراجعت نموده و بعد خرمدره!
    البته به جهت همشهری و هم رشته بودن با ایشان، امیدوارم این دوره نیز به مجلس راه یابند و بیشتر از پیش در خدمت رسانی به زادگاه خود تلاش کنند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.