• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

نوائی که برای حمایت از بیماران کلیوی طنین انداز خواهد شد

  • کد خبر : 47484
  • 05 اردیبهشت 1395 - 11:00
نوائی که برای حمایت از بیماران کلیوی طنین انداز خواهد شد

نوای “یاد دور دست” توسط گروه موسیقی نوای جان در حمایت از بیماران کلیوی در شهرستان خرمدره طنین انداز خواهد شد.

به گزارش نبض سحر، ” یاد دور دست”عنوان کنسرتی است که به سرپرستی محمدرضا عزیزی در روزهای ۲۲ الی ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری   در فرهنگسرای امام خمینی (ره) شهرستان خرمدره با تاکید بر دستاوردهای موسیقی مدرن ایرانی اجرا خواهد شد.
این کنسرت که  چهارمین اجرای گروه”  نوای جان” در سطح منطقه است شامل قطعاتی به آهنگسازی و تنظیم علی قمصری و محمدرضا عزیزی خواهد بود ؛ شایان ذکر است که این گروه در کارنامه ی خود سابقه ی اجرا در شبکه های جام جم و نیز شبکه اشراق و نیز مقام جشنواره ی کشوری را دارا می باشد.
محمدرضا عزیزی درباره این کنسرت که به نفع بیماران انجمن کلیوی شهرستان خرمدره برگزار خواهد شد گفت: هدف فعالیت های گروه موسیقی ” نوای جان” با همدلی اعضای این گروه در کنار ایجاد محیطی شاد و فرهنگی برای جوانان و مردم فهیم منطقه و همین طور پیشرفت سطح فرهنگی شهرستان، همواره اهداف خیرخواهانه و نوع دوستی و نیز فرهنگسازی در این زمینه و تلاش برای آشنایی اقشار مختلف مردم با انجمن های خیریه و شیوه های کمک رسانی به نیازمندان نیز بوده است که این موضوع در سه اجرای اخیر گروه مشهود بوده است.

وی افزود:  قصد داریم در یک حرکت نمادین فرهنگی به پاس قدر دانی از زحمات اساتید و پیشکسوتان هنر شهرستان هرشب اجرای گروه را با افتخار به یک یا چندتن از این عزیزان تقدیم کنیم.
عزیزی در ادامه گفت: البته بعد از گذشت سالها فعالیت این گروه در سطح شهرستان انتظار همکاری ها و حمایت های بیشتر مسئولین و هنردوستان را داریم، منظور من از حمایت ؛ حمایت مادی نیست، گرچه حمایت مادی بخشی از نیازهای مهم هنرمندان است ولی خواسته ی ما ایجاد محیط و فضایی است  که هنرمندان بتوانند با آرامش بیشتری به فعالیت های هنری خود برسند.

اعضای گروه نوای جان در این کنسرت که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول  انجمن موسیقی شهرستان برگزار می شود به شرح زیر می باشد:
محمدرضا عزیزی نوازنده تار
پوریا عابدینی خواننده
مسعود جعفری نوازنده دف و کوزه
جلال نقی لو نوازنده تمبک و کاخن
گفتنی است این گروه سابقه برگزاری کنسرت به نفع بیماران مبتلا به سرطان شهرستان خرمدره را نیز در کارنامه دارد.

نوای "یاد دور دست"

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=47484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.